دسته راهنما تویوتا کرولا

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1401/12/27 10:02 · خواندن 3 دقیقه

دسته راهنما خودرو تویوتا کرولا

دسته راهنما تویوتا کرولا corolla یکی از مهمترین اجزای مجموعه روشنایی خودرو می باشد. رانندگی در روز و شب، داشتن چراغ راهنما تویوتا کرولا را بسیار ضروری می کند، زیرا از آن برای سیگنال دادن به سایر رانندگان هنگام چرخش به خیابان یا جهت دیگری استفاده می کنیم.

دسته راهنما در واقع به اهرمی متصل است که معمولاً روی ستون فرمان وجود دارد. از موقعیت خنثی خود، اهرم به سادگی به سمت چپ یا راست حرکت می کند و به طور خودکار سوئیچ را در این فرآیند فعال می نماید. این به نوبه خود باعث چشمک زدن چراغ چرخش چپ یا راست می شود. اگر سوئیچ چراغ راهنما آسیب دیده باشد، هیچ راهی برای راننده وجود ندارد که سیگنال مناسب را به خودروهای قبلی یا بعدی نشان بدهد.

تعویض کل سوئیچ چراغ راهنما بهترین راه حل برای این مشکل است. چشمک‌ زنی که به‌ درستی کار نمیکند و پس از انجام دور زدن خاموش نمی‌ شود، نشانه‌ ی واضحی است که دسته راهنما تویوتا کرولا نیاز به تعویض دارد.

 

سال تولیدی قطعه اصلی دسته راهنما خودرو کرولا

  • دسته راهنما کرولا مدل 2006
  • دسته راهنما کرولا مدل 2007
  • دسته راهنما کرولا مدل 2008
  • دسته راهنما کرولا مدل 2009
  • دسته راهنما کرولا مـدل 2010
  • دسته راهنما کرولا مـدل 2011
  • دسته راهنما کرولا مدل 2012
  • دسته راهنما کرولا مـدل 2013

چرا باید از قطعه اصلی دسته راهنما خودرو تویوتا کرولا استفاده کرد؟

استفاده از قطعه غیر اصل دسته راهنما خودرو تویوتا نه تنها ممکن است موجب کاهش عملکرد خودروی شما خواهد شد. بلکه باعث لغو گارنتی خودروی شما از شرکت مربوطه شود. پس برای اطمینان از اصل بودن کالا، قطعه مورد نظرتان را از فروشگاه تویوتا یدک خریداری نمایید.

مهم نیست که خودرو تویوتا کرولا شما در چه سالی تولید شده باشد. فروشگاه تویوتا یدک، قطعه اورجینال دسته راهنما خودرو تویوتا کرولا برای تمام مدل های تولید شده در سال های 2006، 2007، 2008، 2009، 2010، 2011، 2012 و 2013 را برای ارائه به شما عزیزان فراهم نموده است.

همچنین قطعات اصلی سایر خودرو های شرکت تویوتا نظیر کمری، پرادو، راو4، هایلوکس، لندکروز موجود است. شما می‌ توانید با خیال آسوده قطعه اصلی خریداری شده از تویوتا یدک را جایگزین قطعه معیوب کنید. و از عملکرد صحیح آن اطمینان کامل داشته باشید.

توضیحات تکمیلی

شما عزیزان می توانید برای مشاهده سریع سایر محصولات تویوتا از جمله لنت ترمز عقب پرادو، رینگ موتور کرولا و … بر روی لینک کلیک کنید.