کفش تبریز

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/06/02 12:27 · خواندن 4 دقیقه

جهت مشاهده محصولات فروشگاه کلیک کنید.

شناخت کفش تبریز

کفش معمولا در گروه مهم ترین محصولاتی قرار دارد که ما در طی زندگی خود آن را استفاده می کنیم. به دلیل اهمیتی که دارد سعی می کنیم تا کفش های با کیفیتی را انتخاب نمائیم. هنگامی که می خواهیم کفشی که در ذهن داریم را بخریم می بایست به این نکته به درستی دقت کنیم که این کفش ها ماه ها با ما و با پاهای ما همراه خواهند بود. از آن جایی که انتظار داریم راحتی را برای ما به ارمغان آورند، پس لازم است از کیفیت کفش هایی که می خریم اطمینان حاصل نمائیم. کفش تبریز که در این مقاله از فروشگاه کفش آذرپلاس به بررسی آن می پردازیم، از سری کفش هایی است که در طی تاریخ طرفداران خود را از جهت کیفیت و راحتی که دارند، به دست آورده اند و روز به روز در سر تا سر جهان به شمار محبوبیت آن ها افزوده می شود.

کفش تبریز همراه مطمئن پا

پا های هر کسی یکی از عضو های مهم بدن آن ها به شمار می آند و به آن ها قلب دوم انسان نیز گفته می شود. از این رو باید برای پا ها احترام قائل شد و یک کفش با کیفیت برای آن ها خریداری نمود. شهر تبریز امروزه یکی از شهر هایی می باشد که کفش های با کیفیت چرمی را تولید می کند. این شهر که به عنوان قطب کفش ایران نیز لقب دارد، می تواند گزینه خیلی خوبی برای کسانی که قصد دارند کفش با کیفیت و با دوام و البته راحت را امتحان کنند، باشد.

کفش چرم تبریز 

کفش چرم تبریز

کفش چرم تبریز، گزینه ای مناسب برای شما

استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز، به نوعی مرکز تولید کفش چرم در ایران محسوب می‌شود. تولید کنندگان کفش تبریز به صورت عمده کفش را تولید نموده و به خریداران در سراسر کشور عرضه می‌ کنند. علاوه بر این، کفش‌ های تبریز به خصوص کفش چرم تبریز نام و شهرت خود را در نه تنها در ایران، بلکه در سراسر جهان نیز پیدا کرده‌اند و بسیاری از مشتریان و فروشندگان از نواحی مختلف و حتی اروپا به تبریز مراجعه می‌کنند تا از تولید کنندگان کفش این استان با کیفیت خرید کنند. کیفیت عالی و ثابت کفش‌ تبریز باعث شده که مشتریان بیشتری به سمت خرید این کفش‌ ها روی آورند، زیرا آن‌ ها می‌ توانند با انتخاب این کفش‌ ها به شکل شیک و بدون عیب و نقص به نظر برسند. در این مقاله کفش تبریز به دلایل کیفیت بالای کفش‌های تبریز پرداخته خواهد شد.

سفر به دل تاریخ کفش تبریز

اما سوالی که ممکن است در ذهن بسیاری از ما شکل بگیرد، این است که کفش چگونه اختراع و استفاده شد؟ درحدود ۴۰ هزار سال پیش، انسان نیاز به محافظت از پاهای خود را درک کرد و شروع به ساخت اولین پوشاک پا کرد. پس از گذشت ۴۰ هزار سال تلاش، اکنون به مدل‌ها و جنس‌های مختلفی از کفش دست یافته‌ایم. از آنجا که معلوم نیست که انسان چگونه و از چه زمانی ساخت کفش از چرم را امتحان کرد، اما طبق کشف‌های اخیر در این زمینه و در سال ۲۰۱۰ در کشور ارمنستان، کفشی که حدود ۵۵۰۰ سال قدمت داشت پیدا شد که نشان می‌دهد کفش در بین انسان‌ها قدمت طولانی دارد. اما چگونه اولین کارگاه ساخت کفش چرم در تبریز تشکیل شد؟

 

اولین کارگاه های تولید کفش چرمی

در این بخش بیایید به سفر به شهر اولین ها بپردازیم و تاریخ ساخت کفش تبریز را بررسی نمائیم. اولین فعالیت رسمی تولید کفش در شهر تبریز به سال ۱۳۰۷ تا ۱۳۱۰ برمی‌گردد. در آن زمان، بازار سر پوشیده بزرگ خاورمیانه در تبریز، مرکزی برای دوختن کفش های دست‌ساز بود. با اینکه بسیاری سال ها از ورود صنعت چرم به تبریز و ایران گذشته است، اما امروزه این شهر از بسیاری از شهر های دیگر ایران در صنعت کفش چرم جلو تر رفته و به یک قطب در این زمینه تبدیل شده است. کفش های تولید شده در این شهر به عنوان یکی از باکیفیت ترین کفش های ایران شناخته می‌ شوند و به کشور های مختلف صادر می‌ شوند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.