نرده فرفورژه در تهران

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/06/02 10:52 · خواندن 6 دقیقه

برای مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید. ۰۹۱۴۸۹۰۵۶۹۵

نرده فرفورژه در تهران

نرده فرفورژه در تهران درون ساختمان ها یکی از مواردی است که می بایست حتما پس از نصب پلکان به عنوان حصاری گرداگرد آن واقع گردد. تا به این منظور به هنگام سکندری خوردن یا به هر دلیلی افتادن از روی پله های ساختمان بتوان از پله مارپیچ به عنوان تکیه گاهی به منظور حفظ جان خود استفاده کرد. بنابراین ساخت و نصب پله مارپیچ را پس از نصب پلکان منزل حتما به دست افراد کاربلد بسپارید تا با استفاده از تخصص خود در این زمینه بتوانندبا نصب این نرده پله به عنوان حفاظ آهنی یا چوبی جان خود و اعضای خانواده در امان باشد.

فرفورژه چیست؟

تکنیک فورژ یا شکل دادن به آهن یک نام فرانسوی می باشد. که بر این روش از حالت دادن به آهن داده اند. در این روش آهن تحت فشار و دمای زیاد شکل خود را از دست می دهد. با این روش آهن با کشش زیادی که تحمل می کند قادر است اشکال متفاوت و آشنای اسلیمی را به خود بگیرد.

وجود محافظ مستحکم برای پله ها امری خیلی ضروری می باشد. به ویژه برای گروه های پرخطر همانند کودکان، سالمندان، افراد ناتوان و… در کلیه کاربری های ساختمان ها اعم از مسکونی، اداری، تجاری و… وجود یک محافظ پله مناسب امری پیش پا افتاده است.

در قدیم حفاظ راه پله صرفا به خاطر تامین امنیت تولید می شده است. ولی در حال حاضر با کمک طراحان با حفظ استحکام کافی دست به تولید نرده های زیبا و متنوع زده اند. این نرده ها با توجه به مدل های گوناگون تبدیل به عناصر زیبایی بخش در نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی شده است.

تاریخچه نرده فرفورژه راه پله

نرده های فرفورژه در تهران راه پله از گذشته تا به امروز وجود داشته‌ اند و در خیلی از سازه‌ های قدیمی هم جهت حفظ امنیت و سلامت جانی به کار می رفتند. و هدف اصلی نرده‌ های فرفورژه راه‌ پله ایجاد تکیه‌ گاهی برای تردد از پلکان بود. اما امروزه با توجه به اینکه نمای یک سازه جزء ارکان اصلی محسوب می شود و همانطور که گفته شد نرده‌ ها جزء اصلی ترین شاخصه‌ های زیبایی قرار گرفته است.

می‌ توان نتیجه گرفت که در زمان حال نرده‌ های فرفورژه راه پله تنها جهت تامین امنیت به کار نمی‌ روند. و در کنار آن برای زیبا سازی نمای سازه‌ ها هم به کار می رود. و می‌ توان گفت که نرده فرفورژه پله در کنار زیبایی فوق‌ العاده خود، امنیت و دوام بالایی دارد. در نتیجه برای انتخاب و نصب حفاظ راه پله بایستی به برخی از نکات توجه خاصی داشت.

ویژگی های نرده فرفورژه در تهران

  • محکم و بادوام
  •  زیبایی منحصر به فرد فرفورژه
  •  تنوع فراوان فرفورژه
  • قیمت متناسب فرفورژه
  • عدم نیاز به مراقبت

نرده-فرفورژه

اهمیت استفاده از نرده فرفورژه

حالا بایستی بدانیم کدام مدل از نرده‌ ها برای ما بهتر است؟ نرده‌ های فرفورژه در تهران مانند نرده‌ های چوبی، استیل، شیشه و… که هر کدام از آن‌ ها کارایی خود را دارند و در تراس، حیاط و راه پله می‌ توان استفاده کرد.

فرفورژه یک آلیاژ آهن است که علاوه‌ بر مقاومت بالا نسبت به نرده‌ های چوبی و شیشه‌ای بخاطر خاصیت چکش‌ خواری آن به هر شکلی در میاد و همین علت باعث زیبایی فرفورژه شده، که این زیبایی به قدر زیاد است که با هیچکدام از انواع نرده فرفورژه در تهران قابل مقایسه نیست. این نوع نرده‌ ها به علت شلوغی طرح‌ های داخلی نسبت به سایر نرده‌ ها با هر محیطی هم‌ خوانی دارند.

حالت پذیری فرفورژه

 فرفورژه حالت پذیری بسیار زیادی دارد. به علت همین حالت پذیری است که از نرده های ساختمان، درب های پارکینگ و ورودی منازل گرفته تا ریز ترین وسایل دکوری در خانه ها را از جنس فلز فرفورژه مشاهده می نماییم. اما بیشترین و اصلی ترین کاربرد را در صنعت ساختمان سازی دارد. که انواع نرده ها، درب ها با این فلز طراحی و ساخته می شوند.

نرده های تراس مدرن

به منظور کاربردی شدن این قسمت از خانه که تغییرات آن در زیبایی ساختمان تاثیر بسزایی دارد. اول بایستی فکری برای امنیت تراس کرد. در اینجا تنها بحث سرقت مطرح نیست بلکه اصلی تر از آن حفظ جان افراد است. نیاز به نرده هایی که تا حدی مانع ایجاد اتفاقات ناگوار گردد. به وضوع حس می شود. اما باید نرده ای انتخاب نمایید. که هم استحکام و دوام بیشتری داشته باشد. و هم برای نمای ساختمان وصله ناجور نباشد.

یک انتخاب درست می تواند تمامی این مشکلات را حل کند. و این یعنی با یک تیر به چند هدف زده اید. شناخت دقیق بنا و سبک معماری آن، وضعیت جوی منطقه در انتخاب درست شما را یاری می نمایند. در حال حاضر طرح های مختلف و منحصر به فردی از نرده های تراس در بازار عرضه شده است.
نرده هایی ساخته شده از جنس شیشه، استیل، چوب، فرفورژه و… که هیچ کدام را به صورت کامل نمی توانید بگویید از بقیه بهتر یا بدتر است. هر کدام مناسب یک محل با شرایط اقلیمی خاص است.

نرده-فرفورژه

نقش و کاربرد پله مارپیچ در منازل مسکونی

در ساخت و طراحی نرده فرفورژه در تهران امروزه تنها به عنوان یک حفاظ آهنی برای سلامت جانی انسان ها نگاه نمی کنند و طراحی های بی نظیری از نرده های راه پله به جهت زیباسازی نمای داخلی خانه ها و دیزاینی متفاوت و چشمنواز را نیز در اولویت قرار داده اند.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید