سرامیک خاکاب کد 2167

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/05/30 16:53 · خواندن 3 دقیقه

 

سرامیک خاکاب کد 2167 ، خاکاب سرام آریا در سال 1389 نه تنها با هدف ارتقای کیفیت محصولات بلکه افزایش سهولت در برآوردن نیازهای مشتریان تاسیس شد.

چند سال پس از تاسیس خاکاب سرام، طیف وسیعی از محصولات با استانداردهای اروپایی با برند SWT وارد بازار شد.

ما همیشه از بهترین طرح ها و استانداردها برای تضمین کیفیت بالای محصولات خود استفاده می کنیم.

نقطه قوت منحصر به فرد ما در صنعت سرامیک کیفیت و تنوعی است که ارائه می دهیم.

از نظر کیفیت و تنوع بالا. ما رضایت مشتری را فراهم می کنیم. شرکت SWT هم اکنون محصولات ایرانی خود را که در بهترین و مدرن ترین خط تولید کشور تهیه می شود را معرفی کرده و برای کیفیت بالا تلاش می کند.

این شبکه به فروشندگان در نقاط مختلف جغرافیایی نیازهای متنوعی را ارائه می دهد تا نیازهای منطقه خود را برآورده کند و در عین حال قدرت خرید و پشتیبانی بیشتری را برای آنها فراهم کند.

 

[caption id="attachment_2373" align="aligncenter" width="600"]سرامیک خاکاب کد2167 سرامیک خاکاب کد2167[/caption]

Teraqua سبک جدیدی است که توسط SWT در پاسخ به تقاضای بازار توسعه یافته است. Teraqua چیست؟

سرامیک و کاشی دو ماده ای هستند که به طور مکرر در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند و از دیرباز در اندازه های مختلف چه به صورت دستی و چه در کارخانه تولید می شده اند. اندازه محصولات هر روز در حال افزایش است. جلوگیری از بریدگی در الگوی سرامیکی یکی از موارد است.سرامیک خاکاب کد 2167

دلایل افزایش سایز و این به تنهایی باعث بهبود ظاهر و حس لوکس بودن فضاها می شود. در حال حاضر. افزایش اندازه در اسلب و در 150×300 و سایزهای دیگر موجود است. اسلب کالایی با قیمت بالا و هزینه نصب و حمل و نقل بالا است. با توجه به الزامات گفته شده، اقدام به طراحی و تولید Teraqua کردیم. این محصول که به صورت کاشی و سرامیک در ابعاد 80×120 (و به زودی در سایزهای دیگر نیز موجود است) به گونه ای ساخته شده است که الگوی هر کاشی به صورت تصادفی به رنگ و نقش کاشی و سرامیک مجاور نیز می رسد. الگوی دال بر اساس ابعاد فضای مورد نظر اجرا خواهد شد. در نتیجه زیباتر از سایر اسلب های معمولی خواهد بود و مشتریان نیز زیباتر خواهند شد.

از قیمت مناسب سرامیک خاکاب کد 2167 ، در فروشگاه سپرو کمپانی با خبر شوید.

کاربرد ساده و سهولت حمل و نقل بهره مند شوید.