تولیدی لباس زیر

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/05/28 12:40 · خواندن 4 دقیقه

مواردی که شما را با تولیدی های لباس زیر آشناتر می سازد...

قسمت بزرگی از تولیدات لباس زیر و لباس های راحتی به صورت صنفی و در کارگاه های کوچک تولید می‌ گردند و قسمتی نیز جزو البسه های وارداتی می باشند. در این مقاله از فروشگاه آنامکث به بررسی تولیدی لباس زیر  می پردازیم. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

کارکرد تولیدی لباس زیر زنانه به دو گروه تقسیم بندی می شود:

  1. تـولید سفارشی یا مزدی دوزی که بازاریابی آن معمولا قبل از جذب نیرو است و کلید موفقیت آن در گسترش ارتباطات می باشد.
  2. تولید و فروش مستقل که نیاز به سرمایه گذاری، شناخت بازار و ارتباط با عمده فروشان دارد.

الگو و برش از بعد های مهم تولیدی پوشاک و تولیدی لباس زیر زنانه می باشد و تاثیر مستقیمی در فروش دارد. الگو ها می توانند به وسیله برشکاران ماهر و توانمند از روی یک نمونه لباس کپی گردند. همچنین می توانند از الگو های آماده نیز استفاده نمود یا از طراحان الگو استفاده کرد.

برای شروع یک تولیدی لباس زیر به چه چیزهایی نیاز است؟

به منظور شروع یک تولیدی لباس زیر همچون کسب و کار های دیگر شما نیاز به داشتن اطلاعات کافی در این زمینه هستید که این اطلاعات به شما در جلو بردن سریع تر کار ها و رسیدن به هدف و همچنین اقتصادی تر شدن مراحل نیز کمک خواهند کرد. از این رو در این بخش از مقاله تولیدی لباس زیر به معرفی این موارد می پردازیم.

تولیدی لباس زیر

مجوز های لازم

برای جلوگیری از مشکلات احتمالی تولیدی لباس زیر زنانه ، اخذ مجوز اهمیت بالایی دارد. برای این امر می توانید به اتحادیه های مربوطه ی شهر خود مراجعه و با ارائه ی مدارک خود، جواز کسب دریافت نمایید. جواز کسب در اصل  اجازه نامه ای است که طبق مقررات قانون نظام صنفی از طرف اتحادیه صنوف تولیدی و خدمات فنی، به فرد صنفی برای اداره کردن محل کسب شخصی داده می شود. در شرکت هایی که به ثبت رسیده اند پروانه به نام شرکت صادر می گردد.

حساب کردن قیمت تمام شده لباس زیر

هدف نهایی هر کسب‌ و‌ کاری رشد فروش و کسب سود می باشد و حساب کردن قیمت تمام شــده محصول به تولید کننده کمک می‌ کند تا هزینه‌ های تـولیدی خود را بررسی کرده و در مواقعی آن‌ ها را کم تر نیز بکند و حدود سود آوری تولیدی را بررسی نماید.

منظور از قیمت تمام شده محصول

قـیمت تمام شده محصول به معنای هزینه‌ های مستقیم ایجاد محصول به وسیله یک تولیدی لباس زیر می باشد و در بر گیرنده هزینـه‌ مواد مصرفی و هزینه نیروی کار خواهد بود. نکته مهم این است که حسابداری بهای تــمام شده محصول ها، هزینـه تولید محصول به صورت مستقیم می باشد و هزینه‌ های غیر مستقیم و جانبی همچون بازاریابی، تبلیغات، توزیع و… را در بر نمی گیرد.

مزیت های محاسبه قیمت تمام شده در تولید لباس زیر

  • ایجاد کنترل روی هزینه‌ های تولید
  • کم شدن هزینه‌ های سازمانی
  • افزایش بهره‌ وری
  • بالا رفتن سطح انگیزه کارمندان تولیدی لباس زیر

برخی اصطلاحات صنعت پوشاک

در صورتی که به دنیای مد و لباس علاقه دارید و می خواهید یک تولیدی لباس زیر موفق شروع کنید بهتر است تعدادی از اصطلاح های مربوط به این صنعت...

جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.