تزریق ژل لب در تبریز

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/05/26 12:56 · خواندن 5 دقیقه

جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید: ۰۴۱۳۳۲۹۸۰۱۸

تزریق ژل لب در تبریز

تزریق ژل لب یا فیلر لب به منظور پر کردن، حجم دادن به لب ها و البته اصلاح طبیعی حالت لب ها توسط پزشک متخصص پوست و مو در کلینیک تزریق ژل لب در تبریز صورت می پذیرد. تزریق ژل لب به مدل های گوناگونی همچون مدل عروسکی یا باربی، مدل روسی، مدل توپر و ... که در ادامه این مقاله از تبریز بیوتی به بررسی آن ها می پردازیم، انجام می گیرد که بیشتر دلیل شباهت لب ها با چنین مدل هایی، این نام ها را دریافت کرده اند. از میان مدل های موجود فرم لب، بهترین حالت، تزریق ژل لب طبیعی و نچرال می باشد که علاوه بر زیبایی طبیعی، بتواند نا فرمی های آن را نیز اصلاح نماید. با کلینیک زیبائی دکتر رامین نبی زاده همراه بمانید.

ژل لب یا فیلر لب چیست؟

توسعه فیلر های لب بر پایه اسید هیالورونیک در مدت سال های اخیر به تقویت و پر کردن بافت نرم دهان متمرکز شده است. این محصولات ژلی با استفاده از برندهای مختلف و برای استفاده بیماران بدون نیاز به جراحی، نقش مهمی در زیبایی‌شناسی دارند. تزریق فیلر یا ژل به لب‌ها با هدف افزایش حجم و تناسب بالا و پایین لب‌ها انجام می‌گیرد.

فیلر های هیالورونیک اسید تزریقی به ناحیه لب‌ها اکثرا نرم و ساختاری همانند ژل دارند. نتیجه ها و ماندگاری فیلر‌ های لب به شکل نیمه‌ موقت بوده و بستگی به برند فیلر و ناحیه‌ ای که تزریق می‌ گردد، می‌ تواند تاثیر طولانی مدتی داشته باشد، با این حال معمولاً مدت اثر آن حدود ۶ الی ۱۲ ماه، و در برخی از موارد تا ۱۸ ماه است. بنابراین، انتخاب یک کلینیک زیبایی حرفه‌ای و با کیفیت برای تزریق فیلر لب بسیار مهم است. متخصصین حاضر در کلینیک زیبائی تبریزبیوتی آماده ارائه انواع خدمات حرفه ای پوستی به شما عزیزان هستند.

فیلر لب

بهترین فیلر لب

معروف ترین، موثر ترین و کم عوارض ترین پر کننده ی تزریقی به لب، هیالورونیک اسید می باشد که در ادامه مقاله تزریق ژل لب در تبریز به معرفی آن می پردازیم. اسید هیالورونیک در حالت طبیعی در ماتریس خارج سلولی با ماکزیمم غلظت در بافت چشم، مفصل ها و پوست پیدا می شود. در پوست، آب جذب اسید هیالورونیک می‌ گردد. به نحوی که پوست به اندازه مطلوبی هیدراته می شود. با بالا تر رفتن سن، استحکام و حجم بافت چربی، همینطور ماهیچه‌ ها، بافت استخوانی و پوست بدن و مخصوصا صورت به حد قابل توجهی کم می گردد.

از دست دادن حجم و استحکام بافت پوست، به ویژه در صورت، ممکن است منجر به ظهور خطوط و چین و چروک‌های سطحی تا عمیق و همچنین افتادگی در مناطق گونه، خط خنده، چانه و لب شود. برای کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک و ایجاد ساختار و حجم مناسب در صورت، از فیلر ها یا ژل‌ ها بر پایه اسید هیالورونیک استفاده می‌ شود. تاثیرات تزریق فیلر (ژل) هیالورونیک اسید در لحظه‌ ای قابل‌ مشاهده هستند.

همچنین، اسید هیالورونیک مورد استفاده برای رطوبت‌بخشی موضعی استفاده می‌شود. با توجه به ابعاد بزرگ آن، اسید هیالورونیک نمی‌ تواند به دلیل عدم عبور از سد پوستی، به صورت تاپیکال جذب شود، مگر در مواردی که از سیستم‌ های رهایش دارو استفاده شود. با استفاده از فیلر های ژل‌ اسید هیالورونیک به صورت تزریقی، می‌ توان حجمی که از بین رفته است را باز گرداند، به خصوص در تزریق فیلر لب تغییرات محسوسی ایجاد می‌ شود.

فیلر های هیالورونیک اسید به صورت طبیعی در بدن جذب می‌ شوند. بسیاری از فیلر های هیالورونیک اسید به لیدوکائین مرتبط شده‌اند که نقش مهمی در کاهش درد در طول و بعد از درمان دارند. این فیلر ها علاوه بر استفاده در لب‌ ها، می‌ توانند برای افزایش حجم گونه‌ ها، چانه و ایجاد زاویه در فک، کاهش چین و چروک‌ های عمیق در ناحیه نازولبیال، پر کردن خط خنده، تغییر شکل بینی بدون نیاز به جراحی، کاهش خط اخم و حتی بهبود گودی اطراف چشم استفاده شوند.

کاربرد های تزریق ژل لب در تبریز

  • زاویه سازی صورت
  • اصلاح فرم بینی
  • جوانسازی لب
  • رفع خطوط خنده
  • رفع خطوط اخم
  • رفع گودی زیر چشم
  • ...

جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.