بوتاکس در تبریز

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/05/17 16:26 · خواندن 3 دقیقه

جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید: ۰۴۱۳۳۲۹۸۰۱۸

بوتاکس چیست؟

بوتاکس، یک ترکیب ساخته شده از سمی به نام بوتولینوم می باشد. بیشتر افراد زمانی که متوجه می‌ شوند که بوتاکس از یک سم تشکیل شده است، نگران می‌ شوند یا دودول می گردند که آن را تزریق کنند یا نه. ولی به شما اطمینان می دهیم که هیچ جای نگرانی نیست.  این ماده کاملاً بی‌ خطر می باشد و در رفع بسیاری از درد ها و بیماری‌ ها همچون میگرن هم مفید است. با تزریق سم بوتولینوم زیر پوست، عضلات صورت یا بدن در ناحیه مورد نظر به طور موقت فلج می‌ شوند. نتیجه تزریق بوتاکس در تبریز، کم شدن چروک‌ های سطحی و عمقی و جوانسازی پوست می باشد.

هنگامی که برای نخستین بار نام این سم در دنیای زیبایی مطرح گشت، ذهن مخاطبان با پرسش های زیادی پر شد چون ماهیت این ماده، نا شناس و پر از ابهام بود. جهت آشنایی با عملکرد اصلی این سم، بهتر است بگوییم که بعد ز تزریق وتولینوم، این ماده به گیرنده‌ های خاصی وصل می‌ شود و جلوی اتصال گیرنده‌های شیمیایی به آن را می‌ گیرد. در نتیجه، انجام فعالیت‌ های عضلانی یا سوخت‌ و ساز در آن نواحی ممکن نخواهد شد.

 

بوتاکس برای رفع خطوط پیشانی

 

پیشانی عاری از چروک و ناتوانی واکنش چهره در حالت‌ هایی همچون اخم و لبخند موجب شده برخی متقاضیان، تزریق بوتاکس در تبریز را گزینه مناسبی برای جوانسازی پوست ندانند. خوب است بدانید که پیشرفت‌ علم پزشکی موجب شده که تزریق بوتاکس علی‌رغم بر طرف کردن چروک‌ ها موجب سفت و بی‌ حرکت شدن پوست نخواهد شد.

اثرات و مزیت های بوتاکس بالا تر از مباحث زیبایی‌شناسی می باشد. مثلا کسانی که بیش‌ از اندازه دچار تعریق می شوند و این مسئله بر اعتماد به‌ نفس آن ها برای حضور در اجتماع تأثیر منفی می گذارد، می‌ توانند به تأثیر درمانی بوتاکس امیدوار باشند.

کاندید مناسب برای تزریق بوتاکس

افرادی که از نظر جسمی و روانی در سلامت کامل هستند، بهترین کاندید برای تزریق بوتاکس محسوب می‌شوند. فراموش نکنید استفاده از این سم در دوران بارداری یا شیردهی ممنوع است. مهم‌تر از همه، افراد مبتلا به بیماری‌های عضلانی مانند میاستنی گراویس نمی‌توانند این سم را تزریق کنند.

ویژگی‌های اصلی بهترین کاندید استفاده از بوتاکس عبارت است از:

  • متقاضی باید در بازه سنی بالای ۱۸ سال قرار داشته ‌باشد.
  • فرد باید انتظارات کاملاً واقع‌بینانه از نتیجه تزریق داشته ‌باشد.
  • در فاصله نزدیک تزریق از سولاریوم یا سایر دستگاه‌های برنزه‌کننده استفاده نکرده باشد.

جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.