تسمه دینام مزدا 3

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1401/12/25 09:28 · خواندن 3 دقیقه

تسمه دینام مزدا 3

تسمه دینام مزدا 3 باید در فواصل منظم بازدید شود. تا از پاره شدن آن به طور ناگهانی و در نتیجه خالی شدن شارژ باطری جلوگیری شود. از آنجائیکه دینام قطعه ای استوانه ای با بدنه آلومینیومی و معمولا در کنار موتور زیر پمپ هیدرولیک توسط یک تسمه شیاری در مدار چرخش موتور قرار می گیرد. تسمه های خودرو یکی از مهم ترین لوازم مصرفی پیشرانه یا موتور خودروهای درونسوز هستند. تقریباً در همه موتورهای درونسوز تسمه های لاستیکی وظیفه گرداندن و انتقال نیرو به دستگاه های مهم و حیاتی مختلفی چون واترپمپ، پمپ هیدرولیک (فرمان) و… را دارند.

لوازم یدکی مزدا 3                       

اعتماد شما اعتبار ماست

  • ارائه خدمات و فروش لوازم یدکی مزدا
  • سال ها رقابت در بازار قطعات یدکی
  • اصالت، سرعت و پشتیبانی لوازم یدکی
  • ارسال به سراسر کشور در اسرع وقت با کمترین هزینه

چرا باید از قطعات اصلی استفاده کرد؟

مهم نیست که خودرو شما کدام یک از مزدا می باشد، مزدا، مزدا نیو، مزدا 323 و ...

شما می‌ توانید با خیال آسوده قطعه اصلی مزدا 3 را جایگزین قطعه معیوب کنید و از عملکرد صحیح آن اطمینان کامل داشته باشید.

قطعات اصلی تحت نظارت و کنترل کیفیت این شرکت تولید شده و همچنین رعایت کلیه استاندارد ها و ضوابط مربوطه باعث شده تا قطعات اصلی مزدا به طور دقیق با قطعه جایگزین منطبق باشد.

توضیحات تکمیلی:

کلیه لوازم یدکی مجموعه مزدا به صورت مستقیم از کشورهای دبی و چین وارد می شوند و دارای ضمانت اصالت کالا هستند. می توانید برای دیدن سایر محصولات مزدا بر روی لینک کلیک کنید.

کلیه لوازم یدکی مزدا را هم به صورت حضوری و مستقیم از فروشگاه و هم به صورت تلفنی میتوانید سفارش دهید. همچنین فروشگاه آنلاین مزدا نیز در دسترس شما عزیزان می باشد.

مجموعه مزدا اعتماد در راستای رضایتمندی مشتریان عزیز با ارائه ی لوازم یدکی اصل و با کیفیت همواره بهترین قیمت را برای مشتریان خود در نظر می گیرد.