سه پایه فایبر گلاس نرکسون صفحه گرد

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/05/14 14:00 · خواندن 3 دقیقه

سه پایه فایبر گلاس نرکسون صفحه گرد

سه پایه نرکسون، جنس ترکیبی چوب و فایبرگلاس با کیفیت بالا استفاده شده در این سه پایه ها، عمر و دوام بیشتر سه پایه فایبر گلاس را نسبت به سه پایه های چوبی تضمین می کند. وجود دو قفل مجزا بر پایه های آن امکان استقرار، تراز و سانتراژ کردن راحت تر را برای کاربر فراهم می کند. از این سه پایه برای هردو عملیات ترازیابی و استقرار گیرنده Base می توان استفاده کردمزیت استفاده از سه پایه فایبر گلاس نرکسون صفحه گرد در نقشه‌ برداری و اندازه‌گیری دقیق این است که مواد فایبر گلاس آن بسیار سبک و قوی هستند و در برابر خوردگی، ضربه و تغییرات دما مقاومت بالایی دارند. همچنین، صفحه گرد آن به عنوان سطح استوانه‌ ای صاف و دقیق عمل می‌کند که اجازه می‌ دهد تا دستگاه نقشه‌ برداری به صورت استوانه‌ ای و متعامد با سطح زمین قرار بگیرد و از حرکت غیرمطلوب جلوگیری کند.

سه پایه فایبر گلاس نرکسون صفحه گرد معمولاً در فعالیت‌ های نقشه‌ برداری زمینی، مطالعات زمین‌ شناسی، اندازه‌ گیری دقیق، عکاسی پانوراما و بسیاری از فعالیت‌ های مرتبط با اندازه‌گیری و تثبیت دستگاه‌ ها استفاده می‌ شود.

سه پایه فایبر گلاس نرکسون صفحه گرد چه کاربردهایی دارد؟

نقشه‌برداری زمینی

فعالیت‌ های نقشه‌ برداری زمینی و کارتوگرافی، سه پایه فایبر گلاس نرکسون صفحه گرد برای قرار دادن دستگاه‌ های نقشه‌ برداری و تثبیت آن ها به صورت مطمئن و دقیق استفاده می‌ شود.

آنتن‌نگاری

برای فعالیت‌ های آنتن‌ نگاری و اندازه‌ گیری دقیق موقعیت و شتاب جغرافیایی، سه پایه فایبر گلاس نرکسون صفحه گرد برای نصب و تثبیت دستگاه‌ های آنتن‌ نگاری استفاده می‌ شود.

اندازه‌گیری دقیق

اندازه‌ گیری دقیق مانند سطح‌ سنجی، اندازه‌ گیری زاویه‌ ها و فواصل، این وسیله به عنوان پایه‌ های استوانه‌ ای برای تثبیت دستگاه‌ های اندازه‌ گیری و استفاده از آن ها به صورت پایدار مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

عملیات ساخت و ساز

عملیات ساخت و ساز،این وسیله صفحه گرد برای استفاده در اندازه‌ گیری دقیق و تثبیت ابزارها و تجهیزات استفاده می‌ شود.

اندازه‌گیری هیدروگرافیک

در فعالیت‌ های مرتبط با اندازه‌ گیری هیدروگرافیک مانند اندازه‌ گیری عمق آب، سه پایه فایبر گلاس نرکسون صفحه گرد برای تثبیت دستگاه‌ های اندازه‌گیری در نزدیکی آب استفاده می‌شود.

جنس سه پایه فایبر گلاس نرکسون صفحه گرد از چیست؟

جنس آن از فایبرگلاس تقویت شده ساخته می‌شود. فایبرگلاس یا همچنین شناخته شده به عنوان نرکسون، یک ماده مرکب است که شامل الیاف شیشه‌ای و ماتریس پلیمری می‌باشد. این جنس به دلیل ویژگی‌های خاصی مانند مقاومت بالا در برابر خوردگی، ضربه، حرارت و فشار، استحکام بالا و پایداری در برابر تغییرات دما، مناسب برای استفاده در سه پایه نقشه برداری و اندازه‌گیری دقیق می‌باشد.

سه پایه نرکسون زرد رنگ