پلی اتیلن شفاف

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/05/09 11:16 · خواندن 7 دقیقه

جهت سفارش تماس بگیرید

فیلم پلی اتیلن شفاف پولاد پلیمر

فیلم پلی‌اتیلن فراتر از یک بسته بندی ساده هست که نقشی حیاتی در سلامتی ما ایفا می نمایند و تصور جامعه ای سالم بدون آن، امکان پذیر نیست. پلی‌اتیلن شفاف انعطاف پذیر و بادوام بوده و بهترین انتخاب برای بسته‌ بندی محصولات صنایع مختلف می باشد. تفاوتی ندارد که دنبال راهکاری برای بسته‌بندی ایمن محصولات غذایی باشید یا صنعتی، نهایتاً این فیلم بهترین انتخاب شما می شود. قیمت فیلم پلی اتیلن شفاف پولاد پلیمر مقرون به صرفه بوده و انتخاب اول صنایع بزرگ و معتبر ایران هست. این فیلم را با توجه به کیفیت بی نظیری که دارد برای بسته بندی و ارسال محصولات صادراتی نیز می‌توانید خریداری و استفاده کنید.

بررسی ساختار فیلم پلی‌اتیلن

فیلم پلی اتیلن شفاف LLDPE یک فیلم پلاستیکی بوده که عمدتاً از گاز طبیعی یا نفت تولید می شود. با توجه به رابطه مستقیم آن با فرآورده های نقتی، قیمت آن نیز مطابق با قیمت نفت قابل تغییر است. فیلم LLDPE به صورت رول های بزرگ به بازار عرضه می گردد و امکان سفارشی سازی ابعاد و ضخامت آن در طول فرایند تولید وجود دارد. محصولات تولید شده از پلی‌اتیلن، مانند نایلون‌ها، شفاف و انعطاف پذیر بوده و به حالت‌های مختلفی شکل می‌گیرند و به همین دلیل برای بسته‌بندی‌های در مقیاس گسترده کاربرد دارند.

البته مزیت پلی‌اتیلن فراتر از این موضوع هست و می‌توان با افزودن موادی، آن را برای کاربردهای مختلف شخصی سازی نمود. به طور مثال خیلی از محصولات هنگام حمل زیر تابش نور خورشید قرار می گیرند و باید در مقابل اشعه‌های UV محافظت شوند، برای این محصولات می توانیم از فیلم پلی اتیلن آنتی یو وی استفاده نماییم. از طرفی با توجه به اهمیت بسته بندی در فروش بیشتر و جذب مشتری بهتر، شرکت ها و تولیدکننده ها نیاز به بسته بندی خاصی دارند که از نظر رنگی جذاب باشد. فیلم پلی اتیلن قابلیت چاپ دارد و می توان طرح های مختلفی را روی آن چاپ نمود.

پلی اتیلن شفاف 

پلی اتیلن شفاف

کاربردهای فیلم پلی اتیلن شفاف

فیلم پلی‌ اتیلن، بدون اغراق، رایج ترین نوع بسته بندی است که امروزه در سراسر جهان مورد استفاده قرار میگیرد. صنایع بسیاری از فیلم پلی اتیلن جهت بسته بندی و حفاظت از محصولات خود استفاده می کنند. به طور مثال حتی در صنعت الکترونیک، فیلم پلی اتیلن را به دلیل ساختار ضد آب برای پوشش مدارهای چاپی به کار برده می شود. این محصول همچنین در تولید کالاهایی نظیر لیبل، چسب و انواع فیلم های پشت چسبدار و فیلم‌های محافظ قابلیت استفاده را نیز دارد. پلی اتیلن شفاف میتواند به صورت گسترده ای در ضبط مغناطیسی، مواد عکاسی، الکترونیک، عایق الکتریکی، فیلم صنعتی، دکوراسیون بسته بندی، حفاظت صفحه، حفاظت سطح آینه و دیگر حوزه ها به کار رود.

صنایع غذایی، پوشاک، آرایشی و بهداشتی، پزشکی و دارویی، تبلیغات و چاپ، برق و الکترونیک، پتروشیمی، خشکبار، حمل‌ونقل و خودرو و هزاران مثال دیگر از مصرف کنندگان اصلی فیلم پلی اتیلن شفاف پولاد پلیمر هستند. به صورت کلی این فیلم را برای کارهایی همچون موارد زیر مورد استفاده قرار می گیرد:

  • پلاستیک بسته بندی
  • لیبل و چسب
  • ساک ها پلاستیکی (کیسه های خرید)
  • پوشش ماشین آلات و تجهیزات
  • محافظ سطوح

مزیت های فیلم پلی اتیلن شفاف

فیلم پلی اتیلن شفاف تنها یک پلاستیک حرارتی بسته‌بندی معمولی برای نگهداری محصولات نیست. پلی الفین و پی وی سی نیز شباهت های زیادی به آن دارند. و تقریباً در کاربردهای مشابهی استفاده می گردد. اما پلی اتیلن به دلیل داشتن ویژگی ها و مزیت هایی که در ادامه بررسی خواهیم کرد، تبدیل به اولین پلاستیک پرمصرف در جهان شده است.

مقاومت در برابر ضربه

 یکی از نگرانی های اصلی کارخانه ها و تولیدی ها در بسته بندی، پارگی و نفوذ مواد خارجی و آلودگی به اقلام داخل آن هست. فیلم پلی اتیلن در برابر ضربه مقاومت زیادی دارد و از محصولات هنگام جابه‌جایی و حمل و نقل محافظت می نماید. از طرفی اگر قصد نگهداری طولانی کالا در انبار را داشته باشیم، بسته بندی پلی اتیلن این اطمینان را به ما می دهد که هیچ خطری آن ها را تهدید ننماید.

مقاومت در برابر خوردگی

پلی اتیلن در برابر خوردگی مقاوم است و با استفاده از آن نگرانی در مورد آسیب های ناشی از اکسیداسیون و سایر واکنش های شیمیایی ندارد. این ویژگی باعث شده تا این فیلم برای بسته بندی محصولات متنوعی در صنایع شیمیایی و دارویی مناسب باشد.

پلی اتیلن شفاف 

پلی اتیلن شفاف

استفاده آسان

فیلم پلی‌اتیلن را به آسانی در کارخانه‌ها و تولیدی‌ها می‌توان به کار برد و دور اقلام پیچید. از طرفی محصول نهایی که به دست مصرف کننده می‌رسد، علاوه بر زیبایی، به راحتی باز و استفاده می‌شود. با توجه به اینکه فیلم پلی اتیلن شفاف در مقابل آب و سایر ذرات نفوذ ناپذیر هست، در صورت کثیفی رویه فیلم، با آب و مایع‌های شستشو دهنده، به سادگی تمیز می شود.

دوست‌دار محیط زیست

یکی از بهترین دلایل استفاده از پلی اتیلن، آن هم در این مقیاس وسیع، این است. که دوست دار محیط زیست در نظر گرفته می‌شود. فیلم پلی‌اتیلن اگرچه تجزیه پذیر نیست، اما قابل بازیافت است.

مقرون به صرفه: فرایند تولید فیلم پلی اتیلن شفاف در مقایسه با سایر محصولاتی که در صنعت بسته‌بندی به کار می‌روند. آسان‌تر بوده و ماده اولیه آن در دسترس است. این موضوع باعث کاهش قیمت فیلم پلی‌اتین و به تبع آن کاهش هزینه‌های نهایی سازمان شما می‌گردد.

جهت مطالعه مقاله در مورد نایلون شیرینگ و کیفیت نایلون شیرینگ و پلی اتیلن شفاف کلیک کنید.