فاوانیا چیست؟

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/05/04 14:59 · خواندن 4 دقیقه

فاوانیا چیست؟

فاوانیا  ترکیبی پیشرفته، از مواد اولیه ای است که برای ساخت شیشه ،بروزترین کاشی های پرسلان و همچنین سنگ های مهندسی (کوارتز) استفاده می شود.

فــاوانیا آنچه را که در طبیعت رخداد آن هزاران سال نیاز به زمان دارد، را طی یک فرایند تکنولوژیکی منحصر به فرد طی چند ساعت شبیه سازی می کند.

این محصول نتیجه انتخاب بهترین مواد اولیه و یک فرایند تولید انقلابی بسیار تکنولوژیکی است. به لطف این عناصر و چندین فرآیند خاص در طول  زنجیره ، یک سنگ مصنوعی با فرم های بزرگ و با مشخصات خارق العاده به دست می آید.

چرا فاوانیا سرامیک نیست؟

تفاوت بین فاوانیا و سرامیک های سنتی تنها با مقایسه خصوصیات آنها مشهود است. اگرچه سرامیک های سنتی ممکن است از ویژگی های مشابه، برخوردار باشند. اما هیچکدام از آنها کلیه ویژگیهای فاوانیا مانند ضد لکه، ضد خش و مقاومت در برابر حرارت را بصورت یکجا و در این وسعت ندارند.

اگرچه از مواد اولیه مشابه تشکیل شده اما مواد اولیه فاوانیا  ظریف تر و خالص تر هستند و از اینرو محصولی متراکم تر را تضمین می کنند. ماشین آلات مورد استفاده برای پردازش این مواد اولیه از نوعی است که به طور خاص برای فاوانیا طراحی شده است.

برای بدست آوردن محصولی متراکم تر ، مواد اولیه با فشار قابل توجهی بیشتر فشرده می شوند. پس از آن ، مواد فشرده شده تقریباً 2 ساعت پخته می شوند ، مقدار قابل ملاحظه ای طولانی تر از سرامیک های سنتی ، که حدود 40 دقیقه چرخه پخت دارند. این چرخه های پخت طولانی تر محصولی را با سطح قوی تر و غیر قابل جذب ایجاد می کنند.

همه این پیشرفت ها در مواد اولیه و تکنیک های تولید منجر به یک محصول پیشرفته و دارای مشخصات فنی برتر مانند فاوانیا می گردد.

فاونیافاونیاcarrarapanda
خرید از سپرو کامپانی

 

کاربردهای های فاوانیا: دریچه ای متفاوت برای دیدن اشکال و فضا ها

فاوانیا  در طیف گسترده ای از سبک ها و بافت ها موجود است. از اینرو برای کاربردهای گوناگون می تواند مورد استفاده قرارگیرد.

فاوانیا مترادف با تعالی و وسواس در جزئیات است. طراحی های برجسته و ویژگی های فنی برتر آن را به عنوان یک محصول ایده آل برای آشپزخانه ها ، حمام ها ، مبلمان ، دکورها ، نمای ساختمان ها ، روکش دیوار و کف مبدل کرده است.

فاوانیا  مانند پوست معماری عمل می کند که می تواند فضای داخلی یا فضای بیرونی را که در آن استفاده می شود ، لباس کند.

فاوانیا این امکان را به ارمغان می آورد تا  مستقیماً بر روی سطوح موجود اعمال شود بدون نیاز به حذف سطح قبلی که این خود باعث صرفه جویی در وقت و هزینه ها در پروژه های بازسازی می شود.

به دلیل دوام و مقاومت ویژه در برابر مواد شیمیایی و ترافیک تردد ، محصولی ایده آل است که برای فضاهای پر رفت و آمد مانند رستوران ها و کافه ها.

پوشش آشپزخانه در فضای باز- آشپزخانه ای به سقف یک آسمان!

آشپزی قطعاً یک تجربه لذت بخش است و انجام آن در فضای باز معمولاً بعلت یک رویداد اجتماعی کوچک مثل مهمانی انجام می شود.

ساختار فوق فشرده و ظاهر زیبای فاوانیا از آن محصولی مناسب جهت استفاده در آشپزخانه و باربیکیو در محیط های باز ساخته شده است.

فاوانیا  به آشپزخانه-فضای باز دوام و زیبایی می بخشد. لکه ها ، ضربه ها و درجه حرارت بالا  نمی توانند در طول زمان از زیبایی فاوانیا ذره ای بکاهند.

فاوانیا  از برف ، خورشید ، باد یا باران تحت تأثیر قرار نمی گیرد و  پس از گذر از هوای بد ، به راحتی با پارچه ای قابل نظافت خواهد بود.

جهت مطالعه ادامه مطالب روی لینک کلیک کنید.