کفش تابستانی زنانه

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/05/01 15:35 · خواندن 4 دقیقه

ویژگی های کفش تابستانی زنانه

زمانی که تابستان فرا می رسد تنها چیزی که نیاز دارید یک استایل زیبای تابستانی است. کفش تابستانی زنانه با کفش‌ های دیگر فصل‌ ها تفاوت زیادی دارند. برای مثال شما می‌ توانید بوت‌ های زمستانی خود را در بهار و پاییز هم بپوشید اما برای تابستان این کار غیر ممکن می باشد. کفش های تابستانی ویژگی‌ های منحصر به فرد زیادی نسبت به سایر کفش ها دارند. که هم از نظر کاربرد و هم استایل متفاوت هستند.

اولین ویژگی کفش تابستانی مناسب که شما میتوانید در محصولات فروشگاه کفش آذرپلاس آن ها را ببینید، خنک بودن آن و جریان هوا در آن است تا پاها گرم نشوند و عرق نکنند. این ویژگی نه فقط در جنس بلکه در استایل کفش نیز اثرگذار می باشد. به طور مثال یک صندل یا دمپایی همیشه گزینه بهتری برای پوشیدن در تابستان است تا این که بخواهید در تابستان کفش کتانی بپوشید. کفش‌ های تابستانی جلوباز یا پشت باز هم مانند صندل جریان هوای مناسب در پاها برقرار می‌ کنند و انتخابی عالی برای تابستان می باشند.

انواع کفش تابستانی

صندل‌ های پاشنه بلند

وقتی از کفش های تابستانی صحبت می‌ شود همیشه اولین نامی که به ذهنمان می رسد صندل تابستانی می باشد. اما بیشتر خانم‌ ها تصور خوبی نسبت به صندل ندارند و تصور می‌ کنند صندل تابستانی یک کفش دم دستی و غیررسمی می باشد. اما با مدل‌ هایی که این روز ها مشاهده می‌ کنیم صندل‌ ها به خصوص نوع پاشنه بلند آن‌ ها در استایل خانم‌ های جای خود را پیدا کرده‌ اند.

کفش تابستانی زنانه

درصورتی که بخواهید کفش ها و صندل های تابستانه کلیک کنید.

اگر قصد پوشیدن کفش تابستانی زنانه را دارید می توانید مدلی را انتخاب کنید که پاشنه‌ های قطور دارند، با این کار راه رفتن نیز برای یتان راحت تر خواهد بود و عوارض کمتری نیز خواهد داشت. مورد بعدی که در پوشیدن صندل همیشه مورد بحث بوده پوشیدن جوراب با صندل می باشد.

طبیعتا متداول ترین جوابی که همه ما برای این مورد داریم این است که همراه صندل بهتر است جوراب نپوشیم. زیرا اکثر مدل های صندل جلو باز بوده و گردش هوا اتفاق می افتد در نتیجه امکان ایجاد قارچ یا انواع بیماری ها که در اثر نپوشیدن جوراب ایجاد می شود وجود ندارد. اما امروزه صنعت مد و استایل مدل های گوناگون و منحصر بفردی را امتحان می کند و به دنبال شکستن ساختار هایی مد و فشن می باشد. در نتیجه می توانیم شاهد انواع عجیب و متفاوتی از استایل جوراب های رنگی با صندل نیز باشیم.

دمپایی‌ های پاشنه بلند

این مدل کفش‌ ها که می‌ توان آن‌ ها را صندل پاشنه بلند پشت باز هم نامید یکی از مدل‌ های محبوب و پرطرفدار در فصل تابستان است. با پوشیدن چنین کفش‌ هایی هم قد شما بلند به نظر خواهد رسید و هم راه رفتن در روزهای گرم تابستانی کار ساده‌ ای برای شما خواهد بود. به شرطی که پاشنه‌ های دمپایی شما به اندازه کافی ضخیم و قطور باشند. مثل هر دمپایی و صندل دیگری،...

جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.