خرید پرینتر سه بعدی در تبریز

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/04/29 12:48 · خواندن 4 دقیقه

راهنمای خرید پرینتر سه بعدی در تبریز

امروزه دستگاه پرینتر سه بعدی محبوبیت خودش را در میان صنعتگران و شغل های دیگر به دست آورده است. از این رو می توانید به فکر خرید پرینتر سه بعدی در تبریز و شهر های دیگر فکر کرده باشید. در ابتدا کمی پرینتر سه بعدی را بشناسیم. دستگاه پرینتر سه بعدی در واقع دستگاهی نزدیک به دستگاه های سی ان سی می باشد که می تواند یک فایل سه بعدی طراحی شده را به کمک نرم افزار های سه بعدی و یا اسکنر سه بعدی به یک شیء فیزیکی قابل لمس بدل نماید.

نکته ای که مهم است بدانید این است که خرید پرینتر سه بعدی در تبریز تنها قدم ابتدایی است. شما می بایست نحوه کار با دستگاه پرینتر سه بعدی را بدانید و البته ارتباط آن را با هنر و صنعتی که انجام می دهید را درک کنید. شما با خرید از مجموعه سارای3D، می توانید از خدمات آموزش اولیه و پشتیبانی فنی بهره ببرید، همچنین شما با ساخت حساب کاربری در سایت می توانید از تخفیفات ویژه خود در هر خرید استفاده نمایید.

نحوه کار پرینتر های سه بعدی که پس از خرید پرینتر سه بعدی در تبریز باید بدانید بدین صورت است که فایل سه بعدی بعد از اسلایس شدن و اعمال تنظیمات نحوه پرینت و انتقال آن به دستگاه و بارگذاری مواد مصرفی و یا همان فیلامنت، دستگاه شروع به کار نموده و مدل فیزیکی را بصورت لایه به لایه پرینت نموده و می سازد. یکی از کاربرد های پرینتر های سه بعدی، مدلسازی های اولیه و در پاره ای از موارد ساخت محصول نهایی است.

در حالت کلی می توان گفت که مهم ترین استفاده این پرینتر 3 بعدی، نمونه سازی اولیه محصول به منظور کنترل و عیب یابی محصول طراحی شده و بر طرف ساختن ایراد های احتمالی و در آخر تولید زیاد محصول به کمک سایر روش های تولیدی مثل ریخته گری و یا تزریق پلاستیک می باشد.

اساس کار پرینتر سه بعدی

دانستن چگونگی کار کردن دستگاه پرینتر سه بعدی در زمان خرید پرینتر سه بعدی در تبریز به شما در انتخاب دستگاه مناسب کمک خواهد کرد. بر عکس دستگاه های تولید قدیم که به روش سنتی کار می کنند، همچون دستگاه تراش و یا دستگاه فرز که قطعه سه بعدی با براده برداری و یا تراش فلز می سازد، در پرینتر سه بعدی، مدل سه بعدی با بار گذاری و یا اضافه نمودن مواد بر روی یکدیگر به وجود می آید.

این کار شباهت خیلی بالائی به کار ساختمان سازی و یا دیوار سازی به وسیله یک بنا دارد. به همان شیوه که بنا جهت ساخت دیوار، آجر ها را لایه به لایه بر روی یکدیگر قرار می دهد، در پرینتر های سه بعدی هم مواد به صورت لایه به لایه روی یکدیگر قرار می گیرند، تا در آخر مدل سه بعدی تولید شود. در پرینتر های سه بعدی با فناوری FDM، مواد و یا همان فیلامنت به وسیله اکسترودر به درون هیتر و یا گرم کن منتقل شده و در آنجا ذوب می شود و به وسیله نازل تزریق می شود.

پرینتر سه بعدی Creality 3D Ender 3 V2 3D

جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.