مبل نئوکلاسیک

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/04/25 12:15 · خواندن 3 دقیقه

بروزترین مدل‌های مبلمان کلاسیک و نئو کلاسیک ترک
ست ۸ نفره دارای ۲ کاناپه سه نفره، ۲ مبل تک‌نفره، جلو مبلی و بغل مبل

  • چوب: سوپر راش گرجستان خشک کن رفته
  • پارچه: ترک
  • ضمانت: پنج ساله

طراحی و ساخت توسط استاد کاران ترک با بهترین متریال ترکیه در تبریز

ویژگی‌های مبل نئوکلاسیک

با این که مبلمان کلاسیک تلفیقی از سبک مدرن و کلاسیک در مبلمان است؛ اما برخی از ویژگی های این سبک در انواع مدل های آن وجود دارد. برای مثال:

  • رنگ‌های ساده و خنثی مانند: طلایی، کرم، طوسی
  • مجلل بودن
  • طرح و ویژگی‌های ساده
  • حفظ راحتی
  • استفاده از خطوط مستقیم به جای منحنی

مدل کاردلن

انواع مبلمان نئوکلاسیک

مبل نئوکلاسیک معمولا براساس ویژگی های خود مانند رنگ پارچه، طرح دسته های مبل و میزان راحتی آن به مدل های مختلفی تقسیم بندی می گردند. برخی از تولیدکنندگان هم براساس نام مدل‌های تولیدی خود، مبل نئوکلاسیک را دسته‌‌بندی می‌کنند.

به طور کلی می‌توان مبل های نئو کلاسیک را به دو مدل راحتی و پذیرایی تقسیم کرد. به این معنی که مبل های نئو کلاسیک راحتی برای استفاده روزمره مناسب تر هستند و ممکن است دسته های چوبی نداشته باشند؛ و مبل های نئو کلاسیک پذیرایی مناسب مهمانی ها و دورهمی های رسمی‌تر به حساب می‌آیند.

با این وجود، انتخاب شما از بین این سری از مبلمان بستگی زیادی به سلایق شما دارد. اگر قصد خرید مبل نئوکلاسیک را دارید؛ خوشبختانه شما می‌توانید مدل‌های مختلف این مبلمان را در وب‌سایت مبل فیدار مشاهده کنید و در صورت تمایل به فروشگاه ما آمده و به صورت حضوری خرید خود را انجام دهید. همچنین شما می‌توانید برای حرید مبل مد نظر خود از امکان خرید اینترنتی مبل نئوکلاسیک استفاده کنید و بدون نگرانی منتظر ارسال کالای خود بمانید.

راحتی همراه با زیبایی

مبل های نئوکلاسیک یکی از مدل های مبلمان شیک هستند و از خانواده مبلمان کلاسیک ریشه گرفته اند. بنابراین زیبایی و تجمل یکی از ویژگی های اصلی آن ها خواهد بود. هرچند این زیبایی در مبلمان نئو کلاسیک، به معنی از دست رفتن راحتی شما نیست. وجود مولفه های مدرن در این سری از مبلمان باعث می‌شود تا شما بتوانید استفاده روزمره هم از آن ها داشته باشید.

برای خرید و مطالعه ادامه مطالب روی لینک کلیک کنید.