دستبند نارین (NARIN)

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1401/12/23 12:28 · خواندن 4 دقیقه

 

دستبند نارین

دستبند دو ردیفه نارین ساخته شده از سنگ های رز گوارتز برزیل و آمازونیت واشری که هر کدام از آنها زیبایی منحصر به فردی دارند و نارین در زبان ترکی به معنای ریزه میزه میباشد . در این دستبند نخ بافت چرمی از جنس بسیار مرغوب از لابه‌لای تمام سنگ ها به صورت دوبل گذر کرده و بافت بسیار محکم و بادوامی دارد. قفل این دستبند به حالت کشویی قابل تنظیم میباشد و در دو سایز زنونه و مردونه قابل سفارش هست.

 

مهم ترین خواص سنگ رز کوارتز

یکی از اصلی ترین خواص سنگ رز سنگ کوارتز صورتی باز کردن و ترمیم چاکرای قلب می باشد. این سنگ برای تمام جنبه های عشق، بویژه عشق ورزیدن به خود نیز مناسب است. همچنین جهت آرام کردن قلب های شکسته شده نیز حضور این سنگ بسیار تاثیرگذار خواهد بود.است. این سنگ در درجه بالای احساسی با شما ارتباط برقرار می نماید. و با لطافت هر چیزی که نیاز به ترمیم و تقویت داشته باشد را ترمیم می نماید.

خواص رز کوارتز در باورهای قدیمی

در افسانه های یونانی آمده است زمانی که آرس؛ خدای جنگ به علت حسادت به آدونیس؛ جوان زیبارویی که آفرودیت (الهه زیبایی) عاشق او بود حمله کرد (در شکل یک گراز)، آفرودیت به کمک آدونیس رفت و زمانی که زخمی شد از سرازیر شدن مخلوط خون او و کشته شدن آدونیس، سنگ های کوارتز سفید بصورتی تبدیل شدند! در مقبره های مصر باستان، صورتک هایی از جنس رز کوارتز یافت شده اند. که احتمالا برای زیبایی به کار می رفتند. مصریان و رومیان باستان اعتقاد داشتند که میتوان از خواص کوارتز صورتی بصورت ساییدن آن روی چهره، پوست خود را پاک و زیباتر نموده و چین و چروک را از بین می برد. در حال حاضر در آسیای شرقی نیز بعضی کلنیک ها با قرار دادن رز کوارتز پولیش شده صورت را ماساژ می دهند.

خواص درمانی جسمی سنگ آمازونیت

در حالی که استفاده از سنگ های بهبود دهنده یک روش شگفت انگیز برای تقویت سلامت عاطفی و معنوی شما است. سنگ آمازونیت همینطور یک سری از مزایای بهبود جسمی را نیز برای شما فراهم نموده است. ارتعاشات خنک این سنگ می تواند به تعادل مشکلات تیروئید مقدار مورد نیاز کلسیم را به استخوان های شما بازگرداند. همراه با تقویت سلامت استخوان، افزایش سطح کلسیم می تواند به رشد و براقیت مو کمک کند.

دستبند نارین داخل جعبه خود یک کارت مشخصات دارد که توضیح مختصری از خواص سنگ ها در آن نوشته شده است.

امروزه استفاده دختران و پسران جوان از زیور آلات سنگی نشان از این دارد که روز به روز مردم با انرژی سنگ ها بیشتر آشنا میشوند و اکسسوری های سنگی گزینه مناسبی هستند تا انرژی آنها در طول روز همراهمان باشند.جنس چرم این دستبند سنگی از بهترین متریال موجود در دنیا میباشد.

افسانه‌ های باستانی درباره خواص ماورائی آمازونیت

آمازونیت به عنوان سنگ شجاعت شناخته شده است. بیان می شود که سپرهای آمازونی ها، یک قبیله قدرتمند از سربازان زن را زینت داده است. اگرچه به اسطوره شناسی مشهور است. ولی بعضی از شواهد نشان می دهد که آن ها یک جامعه زن‌ سالار عصر برنز بوده‌ اند. افسانه ها ادعا می نمایند که بعضی از این جنگجویان یک سینه خود را با سنگ آمازونیت زینت داده‌ اند تا در مهارت های تیر اندازی با کمان خود موثرتر باشند. و جهت جلوگیری از ابتلا به عفونت، زخم های خود را با این سنگ مالش دادند.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید