تبریز وبسایت

تبریز وبسایت


 

درب فرفورژه دستساز در اصفهان

چندین سال است که درب های فلزی بعنوان درب های ورودی ساختمان همانند پارکینگ، درب ماشین رو و نفر رو مورد استفاده قرار داده می شوند. ولی در حال حاضر مدلهای مدرن تر با عنوان درب فرفورژه دستساز در اصفهان را مشاهده می کنیم. این مدلها خیلی زیبا می باشند. و امکان تبدیل به رنگ دلخواه مشتری را دارند. درب فرفورژه دارای دوام بالا می باشد. و در برابر اتفاقاتی مانند ورود سارقین دارد.

این نوع دربها در انواع سبک های گوناگون بروز و سنتی طراحی و تولید می شوند. فرفورژه یک واژه فرانسوی به معنی حالت دادن به آهن های قابل انعطاف پذیر هستند. در سالهای گدشته آهن ها به دست آهنگران در کوره های آتـش داغ می شدند. و با ضربات خیلی سنگین شکل می گرفتند. ولی در حال حاضر روش بهتر و پیشرفته تری برای فرم دهی آهن به کار برده می شود. با این روش که با ذوب نمودن آهن آنها در قالب های ویژه ای ریخنه می شوند. و شکل می دهند.

تلفیق درب فلزی با سایر متریال ها

در حال حاضر در درب فرفورژه دستساز شاهد تلفیق متریال مختلف و استفاده همزمان از فلز، ترموود، چوب، چدن و آلومینیوم و همچنین استفاده از دیگر آلیاژها در ساخت درب های ساختمان هستیم. در نهایت تلفیق هنر سنتی چلنگری و روشهای مدرن ساخت درب، موجب تولید درب های شیک و جدیدی شده اند که سبب تقویت نقاط قوت و پوشش نقاط همچنین زیبایی و هارمونی مورد نیاز با سبک های معماری های متفاوت گردیده است.

مزایای درب‌ فرفورژه دستساز در اصفهان

در مورد مزایای این نوع از درب‌ های نفر رو میتوان موارد زیادی را مطرح کرد. که در این بخش به ارائه چند مورد از متداول ترین مزایای درب فرفورژه دستساز در اصفهان می پردازیم:

قیمت روز آهن آلات در تاریخ یکشنبه 18 خرداد99 / گروه صنعتی تبریزاستپبیشتر بخوانید

درب فرفورژه دستساز با دوام و آهنی

مهم ترین قابلیت درب فرفورژه دستساز  در اصفهان ورودی ساختمان، دوام آن در مقابل ضربه و همچنین سارقین و… فوق العاده می باشد. به این دلیل که در این مدل از دربهای ساختمانی از چوب مورد استفاده قرار نمی گیرد. و به عدم استحکام آن در برابر عوامل خارجی مانند ضربه، آتش، آب و… میتوان اشاره کرد. در واقع همانطور که میدانید متریال اولیه برای ساخت تمامی مدلهای درب فرفورژه دستساز در اصفهان، آهن است. کلیه ی قطعات این مدل دربهای زیبا که به‌ اصطلاح فر داده می‌ شوند. از چهارسو های فلزی ساخته می شوند. در نتیجه دلیل مقاومت خیلی بالای درب‌ فرفورژه دستساز این می باشد.

درب-فرفورژه-دستساز

درب‌ فرفورژه دستساز و زیبایی خاص آن

جالب این است که پیش از این اکثرا درب‌ فلزی در ایران با ورق‌ های یکپارچه طراحی و ساخته می‌ شده است. به این دلیل که در آن مدل از دربها همواره تنها دوام دربها مهم تر بود. و حداکثر یک طرح خیلی ساده‌ روی آن بعنوان جلوه بصری ایجاد می‌ کردند. ولی از طرفی در حال حاضر با اهمیت بسزایی نمای ساختمان، زیبایی دربها اغلب مورد توجه بوده است. طرح های خیلی متنوع و مدرن وجود دارد. که عبارت هستند از انواع طرحها و مدل های ساده تا انواع طرح‌ های پیچیده.

به طور کلی لازم به ذکر می باشد که هیچ محدودیتی در طراحی و ساخت درب فرفورژه دستساز پارکینگ در اصفهان، عابر، فنس، نرده پنجره یا نرده پله وجود ندارد. به این علت که استفاده از تکنیک در طراحی در کنار بهره‌ گیری از تکنولوژِی روز در برش ورق‌ های فلزی مانند دستگاه‌ های CNC و واتـرجت، همه ی محدودیت‌ ها را برای ایجاد طرح دلخواه را از بین می‌ برند. و میتوان انواع این نوع از دربها را برای ورودی‌ های ساختمان، پارکینگ و… انتخاب کرد.

قیمت روز آهن آلات در تاریخ شنبه 21 تیر 99/گروه صنعتی تبریزاستپبیشتر بخوانید

عدم نیاز به مراقبت‌ های ویژه

درب فرفورژه دستساز از دو ماده آهن و چدن و در برخی از موارد آلومینیوم ساخته می‌ شود. استفاده از متریال با کیفیت موجب می‌ شود. شما نیاز به‌ صرف زمان و هزینه جهت نگهداری‌ بعد از نصب نداشته باشید. در ضمن ناگفته نماند که، درب‌ های فلزی در صورت عام و درب فرفورژه دستساز بصورت خاص در برابر سـرما و گرما مستحکم است. و با آب‌ و آتش نابود نمی شود. همچنین این مدل از درب‌ های نفر رو در برابر ضربه نیز با دوام می باشند. و در طول زمان در مقابل زنگ زدگی گزینه ای مناسب می باشد.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید

درب فلزی ویلایی در مشهد

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1401/12/28 13:35 ·

برای مشاوره کلیک کنید 09142464756

درب ویلایی-مشهد متال

درب فلزی ویلایی در مشهد در طول تاریخ همواره نمادین بوده و دچار تحولات زیادی شده است.به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مشهدمتال، درب ها از دیرباز در سراسر جهان یکی از عوامل مهم  برطرف کننده نیازهای غریزی انسان، یعنی امنیت و دما بوده و همواره تعیین کننده محل رفت و آمد ما و عنصر مهمی در طراحی داخلی و خارجی محسوب می شوند.

ابتدایی ترین درب که از جنس پارچه و یا چرم بوده تا درب های مدرن امروزی همگی یک هدف و استفاده مشترک دارند و آن هم چیزی نیست جز قرار گیری در ورودی ها  اولین قدم برای ورود و یا خروج به مکانها و تجارب جدید، از این رو می توان درب ها را سمبل گذر زندگی دانست.

درب های ورودی ساختمان انواع مختلفی دارند که یکی از پر مصرف ترین و پرکاربردترین نوع درب در میان درب های ساختمانی، درب آهنی ساده حیاطی می باشد. از آنجایی که درب ورودی ساختمان تاثیر بسزایی در نمای خارجی خانه دارد، دقت در انتخاب چگونگی درب ورودی ساختمان و درب حیاط امری مهم و ضروریست.

حال بیاییم با اجزا و عناصر درب ورودی ساختمان بیشتر آشنا شویم

درب ورودی ساختمان متشکل از دماغه، چهارچوب، یراق آلات، کتیبه، شاخک نصب و.. می باشد.

۱. لنگه: قسمتی از درب است که در چهارچوب قرار می گیرد که می تواند ثابت یا متحرک باشد.

۲. قاب: همان چهارچوب است که لنگه درب حیاط در آن قرار می گیرد که یکی از نکات مهم در ساخت  درب آهنی ساخت چهارچوب قوی و تراز بودن آن می باشد.

۳. کتیبه: قسمتی از درب که می توان بالا و یا اطراف درب به صورت ثابت باشد.

۴. دماغه: قسمتی از ناحیه درب که روی چهارچوب می خوابد.

۵. یراق آلات : قسمتی از لوازم درب است که به منظور باز و بسته شدن درب  (قفل و لولا) به کار برده می شود.

انواع درب به لحاظ جانمایی به دو دسته درب داخلی و درب خارجی تقسیم می شوند. اما آنچه می توان برای تعریف درب داخلی بیان کرد، دربی که واسط بین دو فضا محصور و کنترل شده دمایی باشد را درب داخلی می گویند و دربی که حد واسط بین دو فضا خارجی (کوچه، حیاط) و یا حد واسط بین فضای بسته و یک فضای باز باشد را درب خارجی می گویند.

آیا سایز درب ورودی ساختمان و درب حیاط و درب پارکینگ  ابعاد استاندارد دارد؟

نمونه کار درب های ورقی کلاسیک5

چه ابعادی مناسب درب ساختمان شماست؟

دو نمونه از سوالاتی که در ذهن اکثر مشتریان موقع سفارش درب شکل می گیرد، برای پاسخ به این سوالات نگاهی به جدول زیر بیندازید:

اما موضوع دیگری که درباره ی درب می توان مورد بررسی قرار داد جهت بازو بسته شدن درب است.

مرسوم ترین نوع درب حیاط، درب لولایی است که در ساختمان های مسکونی کاربرد دارد. اما اینکه بازشوی درب فلزی حیاط شما به داخل بازشو باشد و یا بیرون باز شو به ظاهر انتخاب ساده ایست اما اگر دقت کافی در انتخاب نوع باز شوی آن نشود ممکن است در زمان باز بودن مزاحمت ایجاد کند.

معمولا درب های ورودی حیاط داخل باز شو هستند مگر اینکه فضای کافی در خانه نداشته باشیم البته انتخاب جهت بازشو درب حیاط بر میزان دید داخل در زمان باز شدن نیز تاثیر دارد و اگر برایتان مهم است که در لحظه باز بودن درب داخل ساختمان یا حیاط دیده نشود نیز باید به این موضوع اهمیت دهیم  واین امکان برای ما فراهم نباشد، در آن زمان هست که درب با جهت بیرون بازشو را پیشنهاد می کنیم.

در این میان درب هایی هستند تحت عنوان درب ریلی یا درب کشویی که برای صرفه جویی در فضای داخلی و استفاده بهینه از فضا کاربرد دارند. تنها نکته ای که در رابطه با درب حیاط ریلی باید لحاظ گردد، دیواری است که درب موقع باز شدن قرار است به صورت ریلی روی آن قرار گیرد و باید به اندازه عرض  درب  ساختمان روی دیوار فضای خالی وجود داشته باشد.

درب ویلایی ساده

به عنوان یکی از دربهای ویلایی آهنی محسوب می گردد که دارای انواع گوناگونی می باشد این نوع از درب ها معمولا برای درب ورودی ویلا یا واحد های مسکونی به کار می ورد. و در مدل های گوناگونی چوب و فلزی کاربرد دارد. از اولویت های مهم در درب های ورودی ساختمان امنیت و دوام آن می باشد علاوه بر امنیت و استحکام خیلی مهم می باشد که درب های ویلایی در مقابل شرایط محیطی گوناگون همانند باد و باران مقاوم باشد. اگر برای ورودی از حیاط به داخل واحد به درب نیاز دارید و یا اینکه جهت ورودی ویلا نیاز به درب دارید بهتر است از درب های فلزی با رنگ الکتر و استاتیک استفاده نمایید برای این موارد درب های چوبی توصیه نمی گردد مگر آنکه سایبان برای درب در نظر گرفته شده باشد.

یکی دیگر از دغدغه های مردم موقع خرید درب حیاط این است که آیا رنگ درب هم شامل خدمات ارائه شده می باشد؟

مشهد متال با بیش از سالها تجربه در زمینه درب فلزی ویلایی در مشهد یکی از خوش نام ترین برندها در این مشهد می باشد. و از مزیت های درب فلزی ویلایی در مشهد تولید آن در محیط کارخانه ای و تحت نظارت مهندسین می باشد و تمام قطعات درب بعد از اتصال، چربی زدایی شده و توسط رنگ پودری الکترواستاتیک پوشش داده می شود و بعد در کوره قرار می گیرد و تمام نقاط جوش زیر رنگ پوشش داده می شود. که این خود سبب کیفیت بهتر و بالا رفتن طول عمر رنگ درب می شود و نیازی به رنگ آمیزی همه ساله درب نمی باشد.

مشهد متال با سابقه بالا در زمینه تولیدات فلزی با دارا بودن دستگاه های بروز و مهندسین با تجربه مزیتی است برای مشتریان که درخواست طرح سفارشی دارند و چنانچه از صدها طرح پیشنهادی طرحی را پسند نکردند این امکان را فراهم کردیم تا طرح مد نظر خود را ارائه کنند تا بعد از بررسی منهدسین و واحد کنترل درب مورد نظر تولید و برای خریدار ارسال شود.

مشهد متال تولید کننده درب فلزی ویلایی در مشهد از کیفیت و امنیت بالایی بر خوردار بوده و سالیان سال می تواند بدون مشکل برای شما امنیت و آسایش را فراهم آورد.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید

چهارچوب فرانسوی در تهران

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1401/12/28 12:44 ·


 

جهت ثبت سفارش با شماره 0414192 تماس بگیرید

چهارچوب فرانسوی در تهران

چهارچوب ها برای نصب درب ها در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند. به صورت کلی به ۲ دسته چوبی و فلزی تقسیم شده است. که نوع چوبی آن کاربرد پایین تری نسبت به چهارچوب فلزی دارند. چهارچوب های فلزی در اندازه های استاندارد تولید و به بازار عرضه می شوند. نوع چهارچوب فرانسوی در تهران و مکزیکی آن ها طرفدار بیشتری دارد.

فواید استفاده از چهارچوب های فلزی نسبت به نوع چوبی

  • نصب راحت و آسان
  • دوام بالا
  • مقاوم در برابر آتش سوزی و ضربه
  • قابلیت رنگ آمیزی سریع و آسان
  • هزینه کمتر نسبت به چهارچوب های چوبی
  • مقاومت بالا در برابر حشرات موذی

چهارچوب درب

چهار چوب درب در حقیقت به محل نصب درب و پنجره در ساختمان در درجه اول چهارچوب و اختصاص تولید آن برای درب را نیز چهارچوب گفته می شود. لازم به ذکر می باشد که محورهای اصلی درب‌ های گوناگون در این محدوده نصب می‌ گردند. در گذشته از چهارچوب‌ های چوبی مورد استفاده قرار می گرفته است. و اساس نام نیز بر همین منوال است.

اما در حال با توجه‌ به پیشرفت تکنولوژی ورود سیستم‌ های نورد و پردازش فلزات، اغلب ابعاد چهارچوب فرانسوی اهمیت بسزایی برای فروشندگان، خریداران، مدیران پروژه‌های ساختمانی، پیمانکاران و مهندسان ایمن‌ سازی ساختمان یافته است. در نتیجه موضوع دیگری نیز علاوه بر ابعاد چهارچوب فرانسوی وارد این حوزه می‌ گردد. قابلیت رنگ‌ پذیری خوبی که چهارچوب‌ های متریال فلز و به طبع از آن فرانسوی دارد. علت آن این است که چهارچوب‌ های فلزی به طور کامل جایگزین موارد دیگر شوند.

انواع دسته‌ بندی چهارچوب‌ های فلزی

انواع مدل‌ های ابعاد چهارچوب فرانسوی در تهران و نمونه‌ های ساده در دسته‌ بندی‌:

  • ساده
  • مکزیکی
  • رومی
  •  فرانسوی

چهارچوب-فرانسوی

چهارچوب-فرانسوی در تهران

چرا از چهارچوب فلزی استفاده می‌ شود؟

در حالت کلی ابعاد چهارچوب فرانسوی در تهران سبب شده است که نصب راحتی داشته باشد. البته این خصیصه انحصار به این مدل ندارد. به‌ صورت کلی پروفیل‌ های فلزی به علت برش دقیقی که می‌ خورند. ساختار ایده آلی داشته و همان‌گونه که نام آن ها مشخص است فوق‌ العاده مقاوم هستند. و به ساده‌ ترین شکل ممکن طراحی شده‌ است. اغلب استحکام فوق‌ العاده در مقابل ضربه، فشار، آتش‌سوزی و قیمت مناسب از جمله مهم‌  ترین مزیت‌ هایی می باشد که در این متریال وجود دارد. البته کیفیت آهن نیز در مدل‌ های مختلف درب فلزی با یکدیگر متفاوت بوده و نمی‌توان آن‌ ها را با هم مقایسه نمود.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید

تیزر تبلیغاتی

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1401/12/28 12:16 ·

تیزر تبلیغاتی چیست؟

تبلیغات یکی از اولیه‌ترین و اصولی‌ترین عناصر شناخته شدن در میان مشتریان است در این میان داشتن تیزرتبلیغاتی به خصوص برای محصولات جدید مانند یک سکوی پرتاب است.

هر کسب و کاری چه برای معرفی چه برای جا انداختن محصولش نیازمند تبلیغات است و طبق آمار، افراد تبلیغات بصری را به انواع دیگر ترجیح می‌دهند خصوصا اگر داستانی پشت آن نهفته باشد. این ویژگی را دقیقا می‌توان به تیزرهای تبلیغاتی نسبت داد. اما تیزرتبلیغاتی چیست و چه ویژگی‌های دارد؟ برند‌های جهانی بر چه اساس تیزر تبلیغاتی می‌سازند؟

در این مقاله قصد داریم بگوییم رایج‌ترین انواع آن کدامند و چه عواملی باعث می‌شوند تا یک تیزرتبلیغاتی موفق شود.

طراحی لوگو در تبریز                   

معنی کلمه تیزر چیست؟

قبل از پاسخ دادن به سوال تیزرتبلیغاتی چیست ابتدا بهتر است توضیح کوچکی درباره کلمه ” تیزر ” بدهیم.

این کلمه در فرهنگ لغات انگلیسی اسم فاعل از” Tease “ به معنای ” دست انداختن و اذیت کردن” است. اما تیزینگ ( Teasing ) در فرهنگ اصطلاحات تبلیغات و بازاریابی به سبکی از تبلیغات گفته می‌شود که در آن برای افزایش جلب توجه و درگیری ذهنی مخاطب از تحریک حس کنجکاوی او استفاده می‌شود. به این ترتیب که اطلاعات بصورت کامل به او عرضه نمی‌شود ( مثلا نام برند یا محصول در آگهی عرضه نمی‌شود). این گونه کمپین‌ها معمولا در چند فاز زمانی یا مکانی طراحی و نشر می‌شوند. به آگهی‌های مرحله اول که بیشترین جلب توجه و ایجاد سوال‌، درگیری یا علاقه را در مخاطب ایجاد می‌کند “تیزر” گفته می‌شود. این سبک از تبلیغات ابتدا بیشتر توسط خواننده‌ها و تبلیغ‌کنندگان فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی استفاده می‌شد.

لذا با توجه به معانی موجود استفاده از کلمه تیزر بجای آگهی تلویزیونی (TVC ) غلط مصطلح است اما کلمه “تیزرتبلیغاتی” به دلیل ماهیت تبلیغاتی تیزر غلط اندر غلط است!! اما کلمه “تیزر تلویزیونی” عبارتی درست است که معمولا مانند کلمه تیزر در جای نادرست استفاده می‌شود.

انواع تیزرهای تبلیغاتی کدامند؟

تیزرهای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند:

  • تیزر تبلیغاتی رئال
  • تیزر تبلیغاتی انیمیشن
  • تیزر تبلیغاتی رئال انیمیشن
  • تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

برای ورود به سایت شرکت تبلیغاتی در تبریز کلیک کنید.

خدمات سئو سایت در تبریز

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1401/12/28 12:12 ·

اهمیت خدمات سئو و بهینه سازی سایت

در اکثر مواقع کاربران اینترنتی صفحات مورد نظرشان را از موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل، بینگ و یاهو پیدا می کنند. بر همین اساس سئو مناسب، کلید اصلی شما برای رسیدن به بازدید بیشتر وبسایتتان است. علاوه بر این موتورهای جستجو همان چیزی را که کاربران بدنبالش هستند در اختیارشان قرار می دهند، به همین دلیل در مقایسه با تبلیغات اینترنتی، مشتریان اعتماد بیشتری به سایت شما خواهند داشت و این امر نشان می دهد که ارزش خدمات سئو و بهینه سازی سایت چیست و چرا باید به آن توجه کرد.

سئو تبریز                           

 

تاثیر رفتار کاربران بر سئو و بهینه شدن سایت

الگوریتم های جدید گوگل تلاش می کنند تا رفتار کاربران هنگام جستجو را آنالیز کرده و متناسب با همان رتبه بندی سایت را در نتایج به کاربران نمایش دهد. زمانی که کاربر عبارتی را در گوگل جستجو می کند، یک یا چند نتیجه موجود از پیشنهادات گوگل را انتخاب می کند. این انتخاب ها از دیدگاه گوگل بسیار مهم بوده و توجه زیادی به آن ها خواهد کرد. به عنوان مثال اگر وبسایتی در رتبه پایینی از نتایج گوگل باشد ولی کاربران زیادی بر روی آن کلیک نمایند گوگل جایگاه آن را بهبود می دهد. همچنین زمان حضور کاربران در یک سایت تا جستجوی دوباره در گوگل اهمیت ویژه ای دارد.

برای ورود به سایت سئوی سایت تبریز کلیک کنید.

برای ورود به بخش خدمات سئو سایت کلیک کنید.

دستگاه لیوان ساز

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1401/12/28 11:40 ·

دستگاه تولید لیوان کاغذی چیست و چگونه کار می کند؟

دستگاه لیوان ساز براساس مصرف به دسته بندی های متفاوتی تقسیم می شوند. ظرفیت این لیوان ها شامل 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, …, 32 هر اونس است که هر اونس برابر با 28.34 می باشد. برای تولید لیوان کاغذی ، از کاغذی که در بسته بندی مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد ، استفاده می شود . به دلیل تماس مستقیم لیوان کاغذی با مواد غذایی به منظور جلوگیری از آلودگی مواد غذایی حتما باید استریل شود.

همانطور که در مقاله ی دستگاه ساخت لیوان کاغذی نیز گفته شد، لیوان کاغذی از چند لایه مقاوم تشکیل شده است به همین دلیل در برابر گرما مقاوم است. هم چنین ماده ای به نام پلی اتیلن در ساخت این لیوان استفاده شده است که به محیط زیست ضرر نمی رساند. هم چنین بر روی مواد غذایی کمترین اثر شیمیایی را می گذارد. بهتر است بدانید مقدار ماده ای که در یک لیوان کاغذی به کار می رود به اندازه مقدار وزن مایعاتی است که در آن قرار می گیرد، از جذب رطوبت نوشیدنی ها به قسمت بیرونی لیوان جلوگیری می کند .

مراحل تولید لیوان کاغذی چگونه است؟

  1. ابتدا باید دستگاه تولید لیوان کاغذی را بخرید
  2. مواد اولیه مصرفی و کاغذ پلی اتیلن از طرح های عمومی و برش خورده را شامل شود
  3. برای تولید کاغذ استروک و رول کف در دستگاه قرار بگیرد
  4. در نهایت لیوان تولید شده به منظور بسته بندی در کارتن ها قرار بگیرند

برای ورود به سایت دستگاه لیوان کاغذی کلیک کنید.

بادام خارجی شور

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1401/12/28 11:24 ·

بادام خارجی شور یک مغز از آجیل های سنتی است که از آن به عنوان یکی از تنقلات نیز استفاده می شود. نمکی کردن این محصول در گذشته طی فرایندی، با استفاده از حرارت بالا و اضافه کردن آب نمک به آن انجام می شده است و تکه های نمک بعد از تبخیر آب، به آن می چسبید. این روش قدیمی که هنوز هم در برخی از آجیل فروشی ها انجام می شود.

 

خرید آجیل آنلاین                   

ویژگی های بادام

این میوه ی درختی خاصیت های فراوانی برای قلب دارد اما مصرف زیاد نوع نمکی آن برای افرادی که مبتلا به فشار خون هستند توصیه نمی شود زیرا نمک باعث بالا رفتن فشار خون می گردد. از این دانه ی خوشمزه اغلب در تهیه ی آجیل های شور استفاده می شود. برای ماندگاری بیشتر این محصول می توانید آن را در ظرف های در بسته و در هوای خشک و خنک نگهداری کنید. بادام فیبر غذایی و کلسیم فراوانی دارد که می توان آن را جایگزین خوراکی های کم ارزشی همچون چیپس و پفک کرد.

خواص بادام

  • تاثیر زیاد در صورت افت فشار خون
  • موثر قوی برای رشد و براق شدن موها
  • عالی برای تقویت بینایی
  • کمک به رفع چین و چروک های صورت

برای خرید آنلاین آجیل کلیک کنید.

استارتر مزدا 3

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1401/12/28 11:02 ·

استارتر مزدا 3 یکی از بهترین تکنولوژی‌های است که در دو دهه اخیر در خودروها استفاده شده است. و به نوعی فراگیر شده است. این سیستم در اواسط دهه ۹۰ میلادی توسط شرکت مرسدس‌بنز معرفی شد. کیلس استارتر مزدا ۳ یک آپشن کارآمد و جذاب است. شما می توانید بدون نیاز به سوییچ و تنها با فشردن دکمه در داخل خودرو استارت بزنید. و دراین سیستم با نزدیک شدن به خودرو خود ، درب‌ها باز و با دورشدن از آن درب‌ها قفل می شوند .

 

لوازم یدکی مزدا 3                

اعتماد شما اعتبار ماست

  • ارائه خدمات و فروش لوازم یدکی مزدا
  • سال ها رقابت در بازار قطعات یدکی
  • اصالت، سرعت و پشتیبانی لوازم یدکی
  • ارسال به سراسر کشور در اسرع وقت با کمترین هزینه

چرا باید از قطعات اصلی استفاده کرد؟

مهم نیست که خودرو شما کدام یک از مزدا می باشد، مزدا، مزدا نیو، مزدا 323 و ...

شما می‌ توانید با خیال آسوده قطعه اصلی مزدا 3 را جایگزین قطعه معیوب کنید و از عملکرد صحیح آن اطمینان کامل داشته باشید.

قطعات اصلی تحت نظارت و کنترل کیفیت این شرکت تولید شده و همچنین رعایت کلیه استاندارد ها و ضوابط مربوطه باعث شده تا قطعات اصلی مزدا به طور دقیق با قطعه جایگزین منطبق باشد.

لامپ مزدا3 و مزدا نیو

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1401/12/28 10:59 ·

لامپ مزدا3 و مزدا نیو، زنون از مشهورترین و بهترین چراغ های موجود در بازار است، داخل هر چراغ زنون مقدار معینی گاز زنون اضافه می شود که سبب شفافیت نور می شود. در حالی که هیچ گونه رشته فلزی داخل آن نیست و امکان سوختن این چراغ کم تر است و عمر بیشتری نسبت به لامپ های دیگر دارد.

لوازم یدکی مزدا 3                

اعتماد شما اعتبار ماست

  • ارائه خدمات و فروش لوازم یدکی مزدا
  • سال ها رقابت در بازار قطعات یدکی
  • اصالت، سرعت و پشتیبانی لوازم یدکی
  • ارسال به سراسر کشور در اسرع وقت با کمترین هزینه

چرا باید از قطعات اصلی استفاده کرد؟

مهم نیست که خودرو شما کدام یک از مزدا می باشد، مزدا، مزدا نیو، مزدا 323 و ...

شما می‌ توانید با خیال آسوده قطعه اصلی مزدا 3 را جایگزین قطعه معیوب کنید و از عملکرد صحیح آن اطمینان کامل داشته باشید.

قطعات اصلی تحت نظارت و کنترل کیفیت این شرکت تولید شده و همچنین رعایت کلیه استاندارد ها و ضوابط مربوطه باعث شده تا قطعات اصلی مزدا به طور دقیق با قطعه جایگزین منطبق باشد.

سنسور ABS مزدا 3

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1401/12/28 10:54 ·

سنسور ABS مزدا 3

از زمان ساخت و تولید انبوه خودرو مهندسین در تلاش بوده اند تا خودروها را ایمن تر طراحی کنند. و برای این منظور بخش تحقیق و توسعه شرکت های سازنده خودرو با کمک شرکت های قطعه سازی و دانشگاه های مختلف به طراحی و توسعه سیستم های ایمنی مختلف با عملکرد های مختلف پرداختند.  یکی از مهمترین بخش های خودرو که در سیستم ایمنی خودرو نقش اساسی ایفا می کند ترمز خودرو است که مهندسین در بهینه سازی این بخش تلاش زیادی کردند. که حاصل آن سیستم هایی چون: ABSو EBD است.

لوازم یدکی مزدا 3                

اعتماد شما اعتبار ماست

  • ارائه خدمات و فروش لوازم یدکی مزدا
  • سال ها رقابت در بازار قطعات یدکی
  • اصالت، سرعت و پشتیبانی لوازم یدکی
  • ارسال به سراسر کشور در اسرع وقت با کمترین هزینه

چرا باید از قطعات اصلی استفاده کرد؟

مهم نیست که خودرو شما کدام یک از مزدا می باشد، مزدا، مزدا نیو، مزدا 323 و ...

شما می‌ توانید با خیال آسوده قطعه اصلی مزدا 3 را جایگزین قطعه معیوب کنید و از عملکرد صحیح آن اطمینان کامل داشته باشید.

قطعات اصلی تحت نظارت و کنترل کیفیت این شرکت تولید شده و همچنین رعایت کلیه استاندارد ها و ضوابط مربوطه باعث شده تا قطعات اصلی مزدا به طور دقیق با قطعه جایگزین منطبق باشد.