درب فلزي فرفورژه در مشهد

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1401/12/22 14:58 · خواندن 9 دقیقه

براي مشاوره و استعلام قيمت تماس بگيريد. 09148905695

درب فرفورژه : فرفورژه چيست؟

فرفورژه Ferforge واژه اي فرانسوي است که در فارسي به گلنرده نيز ترجمه شده است. (wrought Iron)،  به معني تغيير حالت دادن و فِر دادن چهارپهلو يا ميلگرد فلزي است. نوک فلز به وسيله چکش يا پتک تيز شده و پس از گرم شدن داخل کوره آهنگري ، در چند مرحله با هنر دست صنعتگران ماهر به قطعه اي فِرخورده ( دايره هاي ريز حلزون مانند) و زيبا تبديل ميشود. در ادامه درباره درب فلزي فرفورژه در مشهد بيشتر آشنا خواهيد شد.

فرفورژه در تزئين بسياري از محصولات در صنايع فلزي کاربرد دارد. ساخت تخت هاي فلزي، گلدان، شمعدان، نرده پله، پنجره، درب  و بينهايت محصول ديگر که توسط چلنگران ماهر ايراني طراحي و ساخته ميشود. کشور پيشرو در توسعه اين صنعت کشور فرانسه و ايتاليا بوده که در ساليان اخير ،ترکيه و ايران نيز به آنان پيوسته اند.درب فلزي فرفورژه در مشهد نيز از استقبال خوبي برخوردار است,در ادامه در مورد اين مطلب توضيح بيشتري خواهيم داد,با ما همراه باشيد.متريال پايه براي ساخت تمام انواع درب فلزي فرفورژه در مشهد, آهن است. تمام قطعات اين مدل درب زيبا که به اصطلاح فر داده ميشود از چهارسوهاي فلزي تشکيل ميشود. به همين دليل دربهاي فرفورژه پايداراي و استحام بسيار بالايي دارند.

در توليد درب فلزي فرفورژه در مشهد از چه مدل هايي الهام گرفته مي شود؟

توليد گل‌نرده در صنعت به اين صورت است که ميله هاي فلزي در کوره هاي ريخته گري در دماي بالا گداخته مي‌شوند و تا دماي نرم شدگي حرارت مي بينند؛ پس از آن از طريق دستگاه پرس و قالب گيري به اشکال مورد نظر در مي آيند. استفاده از دستگاه هاي مدرن که بتواند ميله هاي فلزي را به اشکال دلخواه شکل دهد در اين صنعت يک ضرورت محسوب مي‌شود. البته در  زمينه توليد درب فلزي فرفورژه در مشهد تبريز فلز که از فناوري هاي پيشرفته تر با طرح هاي مدرن و جذاب استفاده مي کند موفق تر خواهند بود. اغلب طرح هاي که بر روي انواع درب ساده در تبريز فلز براي توليد درب فلزي فرفورژه در مشهد ارائه مي شود اغلب به شکل حرف S انگليسي يا تلفيقي از دو حرف S با پيچ و تاب هاي دنباله دار است.

مزاياي خريد و نصب انواع درب هاي فرفورژه در چيست؟

اگر هزينه بيشتري براي درب فلزي فرفورژه در مشهد اختصاص مي دهيد، در عوض، زيبايي، امنيت، نوآوري و تکنولوژي را در يک زمان در اختيار خواهيد داشت. بسياري از مشتريان  تبريز فلز در مورد قيمت درب حياط فرفورژه با اين چالش مواجه هستند که آيا درب هاي فرفورژه، ايمني ورودي ساختمان را تضمين مي‌کنند يا خير؟!

يکي از اهدافي که صنعتگران تبريز فلز  دارند توليد انواع درب هاي فرفورژه و درب فلزي ساختمان است، توليد محصولات مرغوب و با ايمني بالا است. تصور عاقلانه اي نيست اگر بگوييم درب هاي فرفورژه  ساخته شده به وسله صنعت گران تبريز فلز ايمن نيستند؛ زيرا از بهترين تکنولوژي براي توليد آنها استفاده شده است. همچنين مرغوب ترين فلزات، چهار چوب، قفل فلزي، رنگ هاي پايدار، و لنگه هاي محکم درب براي توليد انواع درب فلزي فرفورژه در مشهد در صنعت به کار مي روند؛ همچنين از بهترين رنگ ها و بادوام ترين پوشش الکترواستاتيک براي محافظت درب استفاده مي شود. کيفيت اين درب ها مطابق با استانداردها صنعتي مي باشد؛ بنابراين خالي از لطف است که  محصولات تبريز فلز را با ابهام در مسئله ايمني ارزيابي کنيد.

درب فلزي پارکينگ در تبريزبيشتر بخوانيد

انتخاب رنگ درب ورودي ساختمان 

متداول ترين رنگ هايي که مشتريان تبريز فلز براي درب مي‌ پسندند رنگ‌ هاي مشکي، قهوه اي سوخته، طلايي، قرمز آجري، قرمز اخرايي و يا ترکيبي از رنگ هاي فوق بر روي لنگه هاي درب است.

بسته به اينکه از چه مصالح و سنگ هايي براي طراحي نماي بيروني ساختمان استفاده شده باشد مي توان مدل رنگ درب را انتخاب کرد. درب مشکي رنگ با تزيينات طلايي، هماهنگي جذابي با سنگ هاي روشن به رنگ کرمي يا قهوه اي روشن ايجاد مي کند.

انواع دربهاي فرفورژه

  • فرفورژه باغ
  • فرفورژه ويلايي
  • فرفورژه ريلي
  • فرفورژه تالاري
  • درب نفر رو و دو لنگه
  • درب فرفورژه باغ ويلا
  • فرفورژه ويلايي مسکوني
  • فرفورژه حياط ساختمان مسکوني

درب فلزي فرفورژه در مشهد

نسل جديد درب فلزي فرفورژه در مشهد

نمونه هاي ديگردرب فلزي فرفورژه در مشهد، درب هاي هستند که در قسمت بالايي درب به صورت منحني و گنبدي شکل ساخته شده باشد. نماي بالاي اين درب ها مانند يک تاج پادشاهي در قسمت ورودي ساختمان از دور خودنمايي مي کند.

به طور کلي طرح هاي هندسي متقارن، طرح هاي برگرفته از طبيعت و همچنين طرح هاي ترکيبي فرفورژه با شيشه، ايده هاي جديدي هستند که در حال حاضر در صنعت توليد انواع درب هاي فرفورژه ساختماني در بازار ارائه شده اند. هرچه فرفورژه هاي اعمال شده بر روي نمونه‌هاي درب، پيچيده‌تر باشد جذاب تر به نظر مي آيند. به همين دليل پيش بيني مي کنيم ميزان استقبال از طرح هاي شگفت‌انگيز و غير متداول مشتريان تبريز فلز در سال هاي اخير بسيار بيشتر باشد.

دليل برتري درب فرفورژه

به زيبايي يک تابلو نقاشي

در قديم معمولا درب هاي فلزي در ايران با ورق هاي يکپارچه ساخته ميشد. دربهايي که تنها استحکام آن اهميت داشت و حداکثر يک طرح خيلي ساده روي آن جهت جلوه بصري ايجاد مي شده است.

در حال حاضر با اهميت يافتن نماي ساختمان، زيبايي درب ها خيلي مورد توجه قرار گرفته است. به جرات مي توان گفت بي شمار طرح براي درب ورودي ساختمان وجود دارد. از طرح هاي ساده تا طرح هاي پيچيده انتزاعي.

درب فلزي فرفورژه در همدانبيشتر بخوانيد

بدون شک، گل سرسبد کليه انواع درب ها از نظر زيبايي؛ درب فرفورژه مي باشد. اصولا همه ي مدل هاي درب فرفورژه بر پايه زيبايي آن طراحي مي گردند. به علت استفاده از قطعات تزئيني و دستساز فرفورژه در جاي درب و ترکيب آن با قطعات ريختگري چدني يا آلومينيومي شما در نهايت يک تابلو از يک اثر هنري با تارو پود فلزي در اوج ظرافت و زيبايي خواهيد داشت.

به استحکام آهن

اصلي ترين قابليت يک درب ورودي ساختمان، مقاومت آن در مقابل ضربه و همچنين سارقين و … مي باشد. علت اينکه براي دربهاي ساختمان از چوب استفاده نمي شود. (در بيشتر موارد) عدم دوام آن در مقابل عوامل خارجي مثل ضربه، آتش، آب و … است.

متريال پايه جهت ساخت انواع درب فرفورژه، آهن مي باشد. کليه قطعات اين مدل درب زيبا که به اصطلاح فر داده مي شود از چهارسوهاي فلزي تشکيل مي گردد. به همين علت درب هاي فرفورژه پايداراي و دوام خيلي بالايي دارند.

بهترين توليدکننده درب فلزي فرفورژه در مشهد

هيچ محدوديتي در طراحي براي درب فرفورژه پارکينگ، عابر، فنس، نرده پنجره يا نرده پله وجود ندارد! شما ميتوانيد هر ايده اي را براي درب فرفورژه ساختمان خود به واقعيت مبدل کنيد. و به متخصصان تبريز فلز بسپاريد تا طرح دلخواه شما را ايجاد کنند.

استفاده از هنر دست صنعتگران تبريز فلز براي توليد درب فرفورژه در تبريز براي ايجاد قطعات فرفورژه باعث ميشود شما  مشتريان فلز گداخته را در هر شکل و جهتي که ميخاهيد طرح دهيد بچرخانيد , بتابانيد و حالت دهيد. استفاده از اين قطعات تزئيني در کنار بهره گيري از تکنولوژِي روز در برش ورقهاي فلزي مانند دستگاه هاي CNC و واترجت ,  تبريز فلز تمام محدوديت ها را براي ايجاد طرح دلخواهتان از بين برده است.

به لطف اين ترکيب عالي براي درب فرفورژه (هنر دست و تکنولوژِ روز) شما هر طرحي را که براي درب ساختمان خود در ذهن تصور کنيد را ميتوانيد بسازيد! اين ويژگي منحصربفرد باعث شده ارشيتکت ها بتوانند دربهايي را در سازگاري کامل با نماي ساختمان انتخاب يا طراحي کنند.

درب فلزي فرفورژه در مشهد

درب فرفورژه، بدون نياز به مراقبتهاي ويژه!

درب فلزي فرفورژه در مشهد از ترکيب آهن و چدن و در برخي موارد آلومينيوم ساخته ميشود. استفاده از متريال با کيفيت باعث ميشود شما نياز به صرف زمان و هزينه براي نگهداري هاي پس از نصب نداشته باشيد.

درب فلزي فرفورژه در مشهد بطور عام و درب فرفورژه بطور خاص ؛ در برابر سرما و گرما مقاوم هستند. با آب و آتش از بين نميروند. در برابر ضربه مقاوم هستند. در برابر نفوذ سارقين و … بيشترين ايستادگي را دارند. در طول زمان در برابر پوسيدگي و خوردگي بهترين گزينه هستند.

جهت مطالعه ادامه مطلب کليک کنيد