خمیر درزگیر

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/04/18 16:26 · خواندن 4 دقیقه

خمیر درزگیر برای آب بندی همه چی

خـمیر آب بندی شیری رنگ به منظور ترمیم و آب بندی بدون نیاز به تخریب، درزگیری و بندکشی سنگ و موزاییک، کاشی و سرامیک، اطراف سینک و شیشه های نما می باشد. خمیر درزگیر در محل هایی همچون سرویس های بهداشتی، حمام، آشپزخانه، استخر، سونا و جکوزی، تراس، اطراف ورودی و خروجی لوله های آب و فاضلاب و تمامی مکان های آبگیر که بندکشی آن جا ها دچار آسیب و مشکل نم و رطوبت دهی گشته بکار می رود. خیلی از ما در خانه خود خمیر درزگیر و کاربرد های آن را دیده ایم. اما نکاتی بیشتر درباره آن در این مقاله خمیر درزگیر و کاربرد های آن از مجموعه آذرآبادگان بررسی خواهد شد که دانستن آن به شما در داشتن خمیر درزگیر با کیفیت کمک خواهد کرد. با ما تا انتها همراه باشید.

خمیر درزگیر که بر پایه رزین های آکریلیک و به کمک تکنولوژی ویژه ای ساخته شده است. قابلیت نفوذ در هر نوع بند و درزی را به آسانی دارد و توانایی قدرت چسبندگی بسیار بالا در انواع سازه ها حتی آهن، چوب پلیکا و شیشه است. آب بندی و رفع معظل نم دهی در روش سنتی با تخریب و بازسازی سطح و لایه های ایزولاسیون قدیمی و صرف هزینه بالا و بهم ریختگی محیط زندگی همراه بود. اکنون با وجود این روش بدون نیاز به تخریب قابل ترمیم است.

این ماده توانایی تحمل دما های بین 75- تا 350+ درجه سانتیگراد را دارد و سازگار با محیط زیست نیز می باشد. همچنین در مقابل مواد شوینده و اشعه UV و گاز CO2 بسیار مقاوم است. معطر، ضد خزه، جلبک و باکتری بوده و اجازه رشد و تجمع این مواد را در سطح نمی دهد و فشار های منفی و مثبت آب را به راحتی تحمل می ­کند.

خمیر درزگیر و کاربرد های آن

دیگر تخریب لازم نیست!

بی نیاز به تخریب و پرداختن هزینه های گزاف، بی نیاز به تردد نیرو های عملیاتی به محل مورد نظر. اجرای آسان در کمترین زمان و بدون بهم ریختگی محیط، مقاومت بسیار بالا در مقابل نفوذ آب و رطوبت، چسبندگی فوق العاده به انواع سطوح حتی آهن، چوب، پلیکا و شیشه، سختی بالا در برابر سایش های فیزیکی، بدون بو و عوارض زیست محیطی و شیمیایی و عدم تغییر رنگ در گذر زمان

مزایای خمیر درزگیر و کاربرد های آن

  1. مقاومت بسیار بالا در مقابل نفوذ آب و رطوبت
  2. مقاوم در برابر فشار های حجمی هیدرواستاتیک
  3. آب بندی مثبت سطوح
  4. ایجاد پیوند قوی با سیمان، سنگ، کاشی و سرامیک
  5. چسبندگی فوق العاده با آهن، چوب، انواع لوله فلزی
  6.  مقاومت بالا UV
  7. مقاومت در مقابل شوینده‌ها و اسید ها و حفظ رنگ و ظاهر زیبا در طول زمان
  8. غیر قابل اشتعال و تحمل دمای +10۰ تا -۶۵ درجه سانتیگراد
  9. بدون بو و کاملا بهداشتی و نیز بدون عوارض زیست محیطی و شیمیایی
  10. ضد خزه، جلبک و باکتری
  11. اجراء آسان توسط افراد عادی

مصارف خمیر درزگیر

میان تمامی درز ها و بند ­های سطوح سیمانی، بتنی، سنگی، آجری، چوبی، آهن و … قابل استفاده می باشد و خاصیت ترکیب با انواع ماده رنگ‌ های آکریلیک ( پایه آب ) را دارد.

دستور العمل مصرف

در قدم اول، سطح مورد نظر را با برس فلزی، تیغ و … از هرگونه آلودگی، چربی، گرد و غبار و پوسیدگی های سطحی پاکسازی نموده و با...

جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.