کویل اشتعال سالن مزدا 3

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1401/12/21 11:24 · خواندن 2 دقیقه

کویل ها سیم پیچ هایی هستند با قابلیت القاییدر سیستم جرقه زنی خودرو قرار می گیرند و جریان برق با ولتاژ بالا را تولید می کنند. وظیفه ی این قطعه تامین برق برای جرقه زدن و احتراق بنزین است. کویل مزدا 3 در تمامی خودروهای تولید داخل موتورهای احتراق داخلی استفاده می شود. که عملکرد آنها برای ایجاد نیرو دارای چهار مرحله است که عبارتند از: مکش ، انقباض یا تراکم ، انفجار یا انبساط و تخلیه.

عملیات اشتعال کویل اشتعال سالن مزدا 3

برای انجام عملیات احتراق در کویل اشتعال سالن مزدا 3 و جرقه زنی نیز لازم است. که جریان برق موچود در خودروبه شمع ها برسد تا در سرسیلندر جرقه ایجاد کنند. وظیفه اصلی کویل مزدا 3 افزایش ولت است. برق خروجی از سیم پیچ  وارد ترمینال ورودی کویل مزدا 3 می شود و علامت ترمینال ورودی  با علامت SW و COil و 1 5و + است. برقی که وارد سیم پیچ اولیه می شود پس از مغناطیسی کردن سیم پیچ وارد ترمینال خروجی می شودو از آنجا وارد دلکو می شود . ترمینال خروجی با علائم DlSوCBو- است. بدنه کویل مزدا 3 از جنس آلومینیم است .

اعتماد شما اعتبار ماست

  • ارائه خدمات و فروش لوازم یدکی مزدا
  • سال ها رقابت در بازار قطعات یدکی
  • اصالت، سرعت و پشتیبانی لوازم یدکی
  • ارسال به سراسر کشور در اسرع وقت با کمترین هزینه

چرا باید از قطعات اصلی استفاده کرد؟

مهم نیست که خودرو شما کدام یک از مزدا می باشد، مزدا، مزدا نیو، مزدا 323 و ...

شما می‌ توانید با خیال آسوده قطعه اصلی مزدا 3 را جایگزین قطعه معیوب کنید و از عملکرد صحیح آن اطمینان کامل داشته باشید.

قطعات اصلی تحت نظارت و کنترل کیفیت این شرکت تولید شده و همچنین رعایت کلیه استاندارد ها و ضوابط مربوطه باعث شده تا قطعات اصلی مزدا به طور دقیق با قطعه جایگزین منطبق باشد.

برای خرید لوازم یدکی مزدا 3 کلیک کنید.