خدمات سئو سایت در تبریز

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/03/25 10:17 · خواندن 6 دقیقه

چرا صفحات به سئو نیاز دارند؟

تا بتوانند صفحاتی که برای کاربر مناسب تر است را در نتایج جستجوی گوگل یا سایر موتورهای جستجو در رتبه مناسب قرار دهند. اگر شما وب سایتی دارید که محصولات یا خدماتی را ارائه می کند باید به عنوان بخشی از فرایند بازاریابی، سعی کنید ترافیک بیشتری را از موتورهای جستجو کسب کنید.

خدمات سئو سایت در تبریز

عوامل سئو on-page چیست؟

رتبه بندی وب سایت شما تا حدی توسط عوامل On-page  تعیین شده است. معنای سئو On-page چیست ؟ به طور کلی، بهینه سازی وب سایت و محتوا برای بهبود دسترسی و تجربه خوب برای کاربران است. به عبارت دیگر معیارهایی از وب سایت که باعث تحت تاثیر قرار دارن موتورهای جستجو می شوند. این عوامل شامل جنبه های فنی (مثلا کیفیت کد و سرعت سایت شما) و جنبه های مربوط به محتوا، مانند ساختار وب سایت شما می باشد.

سئو

 

عوامل سئو Offsite چیست ؟

علاوه بر عوامل On-page، عوامل دیگری نیز بر سئو سایت تاثیر دارد که بر خلاف سئو On-page، این عوامل کاملا خارج از سایت اتفاق می‌افتد که مهترین آنها عبارتند از:

  • ساخت لینک خارجی
  • فعالیت در شبکه‌های اجتماعی
  • مقاله نویسی
  • کامنت گذاری در سایت‌ها
  • ارسال پست در انجمن‌ها

ساخت لینک خارجی به معنای ارائه راهکارهای برای دریافت لینک از دیگر سایت ها می باشد. ساخت لینک، پرطرفدارترین و تاثیرگذارترین عامل رتبه بندی در بهینه سازی Offsite به شمار می‌ رود. از طرفی دیگر شبکه های اجتماعی می توانند بخشی از استراتژی شما در بهینه سازی Offsite به شمار بروند و همچنین شکلی از ساخت لینک خارجی را داشته باشند. ایجاد پروفایل و به اشتراک‌ گذاری مقالات از جمله کارهای است که می‌ توان در شبکه های اجتماعی انجام داد.

آیا بهینه سازی موتورهای جستجو بخشی از رسانه های اجتماعی است؟

آیا رابطه ای بین سئو و رسانه های اجتماعی وجود دارد؟ خرد متعارف می گوید که همبستگی بین SEO و رسانه های اجتماعی یک منطقه خاکستری است. اگر پیوندهای اجتماعی و اقدامات مشترک یک عامل رتبه بندی باشند، احتمالاً نسبتاً پایین تر خواهند بود.
آیا رابطه ای بین سئو و رسانه های اجتماعی وجود دارد؟ خرد متعارف می گوید که همبستگی بین SEO و رسانه های اجتماعی یک منطقه خاکستری است. اگر پیوندهای اجتماعی و اقدامات مشترک یک عامل رتبه بندی باشند، احتمالاً نسبتاً پایین تر خواهند بود. مهم نیست کجا هستید، ارتباط بین سئو و رسانه های اجتماعی در مورد افزایش دیده شدن برند شما در موتورهای جستجو قابل انکار نیست. گابریلا سانینو از Level343 می‌گوید برای اینکه رسانه‌های اجتماعی و سئو با هم کار کنند، مهم است که «نقاط را به هم متصل کنیم.

با توجه به اینکه اکثر کاربران اینترنت به دنبال کسب و کارهای محلی در دستگاه های تلفن همراه خود هستند، جست و جوهای محلی قرار است رشد کنند. فهرست کردن محصولات خود و گنجاندن کلمات کلیدی مرتبط در عنوان و توضیحات به شما کمک می کند دیده شوید و موقعیت جستجوی خود را در گوگل بهبود ببخشید.

موتورهای جستجو

همیشه سعی کرده‌ایم راه بهتری برای خدمت‌رسانی به کاربران بیابم و فراتر از فنی باشیم. رسانه‌های اجتماعی به تنهایی مزایای بسیار خوبی را ارائه می‌دهند، اما به سایر حوزه‌های تلاش‌های دیجیتال مارکتینگ شما از جمله سئو کمک می‌کنند.
در عوض، بازاریابان باید مفهوم جستجو و سئوی خود را گسترش دهند تا روش‌های بی‌شماری را که مردم محتوا را در وب پیدا می‌کنند، در نظر بگیرند. علاوه بر این، درک هر دو SEO و بازاریابی رسانه های اجتماعی به شرکت ها کمک می کند تا در هر دو کانال عملکرد بهتری داشته باشند. سئوی رسانه های اجتماعی به این موضوع اشاره دارد که چگونه فعالیت های رسانه های اجتماعی می توانند ترافیک ارگانیک وب سایت شما را از طریق موتورها افزایش دهند. در این مورد، فیسبوک برای کسب و کار نقش مهمی در نمایش نام تجاری شما در هنگام جستجوی آنلاین محصولات داشته است.

قبل از ورود به سئوی رسانه های اجتماعی، در مورد اقدامات خود و نحوه اندازه گیری آنها شفاف باشید. انجام تحقیقات کلمات کلیدی ایده خوبی است فقط برای یافتن موضوعات ممکن برای انتشار و به همین ترتیب، بهینه سازی محتوای خود برای دیده شدن. صفحات رسانه های اجتماعی همچنین در صفحات نتایج جستجوی معمولی رتبه بالایی دارند، بنابراین بهینه سازی صفحات شما به استراتژی گسترده سئو شما کمک می کند. این مکالمات تعاملی بخش مهمی از تلاش‌های سئوی رسانه‌های اجتماعی شما هستند و به شما کمک می‌کنند تا در عین ارائه ارزش، اقتدار داشته باشید.

به همین دلیل، چندین پاسخ‌دهنده می‌گویند که رسانه‌های اجتماعی با کمک به بهبود معیارهایی که بر رتبه‌بندی تأثیر می‌گذارند، به سئو کمک می‌کنند. از آنجایی که افراد بیشتری در رسانه های اجتماعی به شما اعتماد می کنند، به دلیل ذکرهای مثبتی که در وبلاگ ها و وب سایت ها دریافت می کنید، می توانید تأثیر آن را بر سئوی خود مشاهده کنید. و هنگامی که متوجه می شوید که پست های رسانه های اجتماعی شما را می توان توسط عنکبوت های موتور جستجو خزیده و ایندکس کرد، اوضاع بهتر می شود.

منبع

سئوی رسانه های اجتماعی: هر آنچه که باید بدانید | فورج و اسمیت

سوالات متداول خدمات سئو سایت در تبریز

1. رسیدن به رتبه یک گوگل چقدر زمانبر می باشد؟

پاسخ به این سوال برای هر کسب و کار و سایتی متفاوت می باشد، بسته به میزان اعتبار و فعالیت های پیشین سایت شما، کلمات کلیدی و رتبه رقبای کسب و کارتان زمان مورد نیاز برای سئو تعیین خواهد شد. ممکن است در یک حوزه بتوان در 3 ماه موفقیت های مهمی کسب کرد اما در حوزه دیگری بیش از یک سال زمان نیاز باشد.

2. قیمت خدمات سئو چقدر است؟

خدمات سئو سایت در تبریز محصول نیست بلکه مجموعه ای از خدمات تخصصی می باشد. در نتیجه نمی توان قیمت مشخصی برای همه سایت ها در نظر گرفت. البته می توان خدمات سئو را در دسته بندی های مختلفی شامل بازاریابی محتوا، بهینه سازی سایت، لینک سازی و … قرار داد و برای هر یک هزینه مشخصی اعلام نمود. قدم اول آنالیز دقیق سایت و تصمیم گیری در مورد خدمات مورد نیازتان است. که بر همین اساس ما می توانیم تخمین درستی از قیمت ارائه نماییم. برای دریافت مشاوره رایگان درباره خدمات سئو و بهینه سازی سایت کسب و کارتان با ما تماس بگیرید.