کفش چرم مردانه پرهام

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/02/31 15:09 · خواندن 4 دقیقه

راه های شناخت کفش مناسب و استاندارد

به منظور انتخاب یک کفش مناسب و استاندارد لازم است به همه ویژگی ها حتی جزیی ترین آن ها دقت نمائید و اطلاعات کافی درباره اجزا کفش داشته باشید. به پا نمودن کفش مناسب و استاندارد سلامت پا را تضمین می سازد. بنابراین بازم است برای آن ارزش و وقت بگذارید. پای انسان قلب دوم اوست. این موضوع از زمان های گذشته بوده است که نقاطی از کف پا سمبل سلامت قسمت های دیگر بدن می باشد و لازم است از آن مراقبت نمائیم. برای خرید کفش مناسب و استاندارد همچون کفش چرم مردانه پرهام باید به نکات زیادی دقت کرد. به این دلیل که کفش ها بیشتر از لباس ها و پوشش های دیگر مهم می باشند. به دلیل اهمیت این موضوع در مقاله کفش چرم مردانه پرهام از فروشگاه کفش پای آرا به بررسی راه های شناخت کفش مناسب می پردازیم. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

مرحله نخست: انتخاب اندازه کفش

خیلی از افراد این باور را دارند که اگر در هنگام خرید کفش کمی برایشان تنگ بود، مشکلی نبوده و به اصطلاح کفش جا باز خواهد کرد و به مرور اندازه پا خواهد شد. اما این تصور درستی نیست. به منظور خرید کفش به اندازه او باید توجه نمود و کفشی را انتخاب کرد که حداقل 1-0.5 سانتیمتر بین بلند ترین انگشت پا و نوک کفش فاصله داشته باشد.

  • در طول خرید کفش مناسب، لازم است با کفش مورد نظرتان چند قدم را در فروشگاه قدم بردارید تا از راحت بودن آن اطمینان حاصل نمائید.
  • بهترین وقت برای خرید کفش پایان روز است. به این دلیل که پای افراد به طور طبیعی در صبح تقریبا نیم سایز بزرگتر از بعداز ظهر ها می باشد.

مرحله دوم: بررسی اجزای داخلی کفش (رویه، زیره، پاشنه و پنجه کفش)

رویه کفش چرم مردانه پرهام

جنس رویه کفش مناسبی همچون کفش چرم مردانه پرهام لازم است ترکیبی از نایلون و چرم باشد. تا همواره خشک و سبک بوده و تهویه مناسبی را دارا باشد. لازم است در قسمت رویه کفش پد تعبیه گردد تا از پاشنه پا به طور استاندارد محافظت نماید.

کفش چرم مردانه پرهام

زیره کفش چرم مردانه پرهام

زیره کفش علاوه بر زیبایی می بایست احساس راحتی را هم به پا منتقل سازد. یک زیره استاندارد همچنین باید دارای مقاومت سایشی بالایی باشد تا در طول زمان کار با آن به پا آسبی وارد نشود. این مقاومت سایشی در برابر سطوح صاف و لغزنده اشخاص را از لیز خوردن محفوظ می سازد.

انواع زیره های کفش

  1.  زیره پلی اورتان (پی یو)
  2.  پلی وینیل کلراید (پی وی سی)

جنس pu سبک تر، راحت تر و قابل انعطاف تر است. در برابر سایش مقاوم است و دوام بیشتری دارد. اما بعد از گذشت مدت زمانی از استفاده، اصطکاک آن به صورت جزئی کاهش می یابد.

پلیمر پی‌ وی‌ سی بسیار سخت می باشد. ولی زمانی که برای زیره کفش، مورد استفاده قرار می‌ گیرد، با استفاده از افزودنی‌ هایی نرم می‌ شوند. زیره پی‌وی‌سی غالبا به‌صورت تزریق مستقیم به تولید می رسد. از ویژگی‌ های زیره پی‌وی‌سی می‌ توان به با دوام بودن و منعطف بودن و خاصیت غیر لغزندگی آن اشاره کرد.

جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.