ایربگ خودرو تویوتا کرولا

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1401/12/20 11:20 · خواندن 3 دقیقه

ایربگ خودرو تویوتا کرولا (corolla) یا کیسه‌ هوا، بالشتی اضطراری بوده که هنگام تصادف پر از باد شده و مانند محافظ بین سرنشین و خودرو قرار می‌ گیرد. کیسه‌ های هوا بعد از کمربند‌ ایمنی، دومین وسیله‌ ای هستند که جهت ارتقای ایمنی خودرو های کرولا مورد استفاده قرار گرفتند. سال‌ها زمان برد تا استانداردهای جهانی و کارشناسان در نقش مثبت کمربندهای ایمنی برای حفظ سرنشینان از آسیب‌های بیشتر به تفاهم برسند و استفاده از آن را برای سرنشینان و راننده تبدیل به قانون نمایند.

بعد از تصویب قانون اجبار به بستن کمربند، نوبت به ایربگ های خودرو تویوتا کرولا رسید. تا سالها پس از اختراع این سیستم و نصب آن بر روی خودروها، کارشناسان در نقش مثبت صد در صد‌ی‌ شان در تامین ایمنی راننده و سرنشینان مردد بودند. اما در سال ۱۹۹۸ سازمان ایمنی جاده‌ای آمریکا استفاده از کیسه‌ هوا را برای راننده و سرنشین جلو در تمام خودروها الزامی کرد.

لوازم یدکی تویوتا        

سال تولیدی قطعه اصلی ایربگ خودرو کرولا 

  • ایربگ خودرو کرولا مـدل 2006
  • ایربگ تویوتا مدل 2007
  • ایربگ خودرو کرولا مدل 2008
  • ایربگ تویوتا مـدل 2009
  • ایربگ خودرو کرولا مـدل 2010
  • ایربگ تویوتا مـدل 2011
  • ایربگ خودرو کرولا مدل 2012
  • ایربگ تویوتا مـدل 2013

چرا باید از قطعه اصلی ایربگ خودرو تویوتا کرولا استفاده کرد؟

استفاده از قطعه غیر اصل ایربگ خودرو تویوتا نه تنها ممکن است موجب کاهش عملکرد خودروی شما خواهد شد. بلکه باعث لغو گارنتی خودروی شما از شرکت مربوطه شود. پس برای اطمینان از اصل بودن کالا، قطعه مورد نظرتان را از فروشگاه تویوتا یدک خریداری نمایید.

مهم نیست که خودرو تویوتا کرولا شما در چه سالی تولید شده باشد. فروشگاه تویوتا یدک، قطعه اورجینال ایربگ خودرو تویوتا کرولا برای تمام مدل های تولید شده در سال های 2006، 2007، 2008، 2009، 2010، 2011، 2012 و 2013 را برای ارائه به شما عزیزان فراهم نموده است.

همچنین قطعات اصلی سایر خودرو های شرکت تویوتا نظیر راو4، لندکروز، پرادو، هایلوکس، کمری و کرولا موجود است. شما می‌ توانید با خیال آسوده قطعه اصلی خریداری شده از تویوتا یدک را جایگزین قطعه معیوب کنید. و از عملکرد صحیح آن اطمینان کامل داشته باشید.

برای ورود به سایت لوازم یدکی تویوتا کرولا کلیک کنید.