خدمات سئو سایت

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1401/12/18 11:06 · خواندن 3 دقیقه

الگوریتم EAT گوگل

در سال 2018 بسیاری از افرادی که در زمینه سئو فعالیت می کردند، در رتبه بندی سایت خود در گوگل، نوساناتی را مشاهده کرده بودند. در همان زمان شرکت گوگل هم اعلام کرد که یک آپدیت بزرگ در الگوریتم های خود انجام داده. بعد از این آپدیت، نحوه رتبه بندی صفحات بر اساس Your Money or Your Life به اختصار (YMYL) تغییر پیدا کرد. این اصطلاح گوگل برای صفحاتی به کار می رود که می‌توانند به طور کامل بر خوشبختی، سلامت، ثبات مالی یا ایمنی کاربران تاثیر گذار باشند. در واقع این بروز رسانی تاثیر زیادی بر سایت‌ ها و صفحاتی داشت که در این دسته‌ بندی قرار می‌گیرند.

خدمات سئو سایت           

مفهوم الگوریتم EAT

الگوریتم EAT گوگل شامل تخصص (Expertise)، اعتبار (Authoritativeness) و صداقت (Trustworthiness) می باشد.

معیار های ارزیابی الگوریتم eat

  • تخصصی بودن
  • اعتبار و مسئولیت پذیری
  • قابلیت اطمینان – Trust

سئو تبریز              

تخصص

متخصص به کسی می گویند که در یک موضوع یا حوزه‌ خاص آگاهی و مهارت کاملی داشته باشد. شما باید در زمینه خودتان متخصص باشید، یعنی مهارتتان را برای تولید محتوای اصلی نشان بدهید. تخصص در وب سایت های پزشکی، مالی یا قانونی و حتی مهندسی بسیار مورد نیاز است. اگر از گوگل بپرسید به چه شکل رتبه بگیریم گوگل به شما خواهد گفت محتوای باکیفیت به تولید برسانید. اگر محتوا درست و کاربردی برای کاربران باشد، هر سایتی می تواند تخصص خودش را نشان بدهد.

اعتبار و مسئولیت پذیری

اعتبار و مسئولیت‌ پذیری سایت در رابطه با محتوایی که انتشار می دهید، بسیار مهم است. مخاطب باید شما را به عنوان یک مرجع معتبر و مورد تایید بشناسد. این اعتبار از تعداد ارجاعاتی که از سوی سایت‌ ها و کاربرهای دیگر به شما می‌ دهند سنجیده می‌ شوند. در واقع باید ببینید کجاها حرف شماست و کدام سایت‌ ها و منابع دیگر شما را به عنوان مرجع معرفی کرده و به سایت یا  پستتان لینک داده‌ اند.

در این قسمت بک ‌لینک‌ هایی که می‌گیرید، هر جایی که شما را در شبکه‌ های اجتماعی منشن یا تگ می‌ کنند و هرگونه سیگنال دریافتی موثر است. گوگل به دنبال این است که ببیند سایت، محتوا و نظرات و توانمندی ‌های تولیدکنندگان محتوای شما تا چه اندازه توسط فعالان حوزه کاری مربوطه در نظر گرفته می‌ شود و این اعتبار تا چه اندازه در محتوا و کل سایت شما توزیع شده است.

جایگاه یا موقعیت صفر گوگل

جایگاه یا موقعیت صفر گوگل (Position Zero) که اختصارا با P0 نشان داده می‌شود، اولین نتیجه جستجوی ارگانیک (و نه تبلیغاتی) گوگل است که بالاتر از بقیه نتایج نشان داده‌شده حتی جایگاه یک، برای یک جستجوی خاص، قرار می‌گیرد. این نتیجه، علاوه بر اطلاعات، شامل url و عنوان صفحه سایت است.

این جایگاه بیشتر برای مطالبی که جنبه آموزش سریع دارند یا سوالی هستند که میزان بالای دارد و نتیجه جستجو برای همه مشترک هست 
مثل تنظیم dns یا پاک کردن کش کروم که سوال و جواب مشخصی دارد.

برای ورود به سئوی سایت در تبریز کلیک کنید.