درب فلزی فرفورژه در شیراز

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1401/12/18 11:00 · خواندن 5 دقیقه

برای مشاوره کلیک کنید 09142464756

درب فرفورژه : فرفورژه چیست؟

فرفورژه Ferforge واژه ای فرانسوی است که در فارسی به گلنرده نیز ترجمه شده است. (wrought Iron)،  به معنای تغییر حالت دادن و فِر دادن چهارپهلو یا میلگرد فلزی است. نوک فلز به وسیله چکش یا پتک تیز شده و پس از گرم شدن داخل کوره آهنگری، در چند مرحله با هنر دست صنعتگران ماهر به قطعه ای فِرخورده ( دایره های ریز حلزون مانند) و زیبا تبدیل میشود. در ادامه درباره درب فلزی فرفورژه در شیراز بیشتر آشنا خواهید شد.

فرفورژه در تزئین بسیاری از محصولات در صنایع فلزی قیمت ساخت در و پنجره فلزی کاربرد دارد. ساخت تخت های فلزی، گلدان، شمعدان، نرده پله، پنجره، درب  و بینهایت محصول دیگر که توسط چلنگران ماهر ایرانی طراحی و ساخته میشود. کشور پیشرو در توسعه این صنعت کشور فرانسه و ایتالیا بوده که در سالیان اخیر ،ترکیه و ایران نیز به آنان پیوسته اند.درب فلزی فرفورژه در شیراز نیز از استقبال خوبی برخوردار است. در ادامه در مورد این مطلب توضیح بیشتری خواهیم داد,با ما همراه باشید.متریال پایه برای ساخت تمام انواع درب فلزی فرفورژه در شیراز, آهن است. تمام قطعات این مدل درب زیبا که به اصطلاح فر داده میشود از چهارسوهای فلزی تشکیل میشود. به همین دلیل دربهای فرفورژه پایدارای و استحام بسیار بالایی دارند.

در تولید درب فلزی فرفورژه در شیراز از چه مدل هایی الهام گرفته می شود؟

تولید گل‌نرده در صنعت به این صورت است که میله های فلزی در کوره های ریخته گری در دمای بالا گداخته می‌شوند و تا دمای نرم شدگی حرارت می بینند. پس از آن از طریق دستگاه پرس و قالب گیری به اشکال مورد نظر در می آیند. استفاده از دستگاه های مدرن که بتواند میله های فلزی را به اشکال دلخواه شکل دهد در این صنعت یک ضرورت محسوب می‌شود. البته در  زمینه تولید درب فلزی فرفورژه در شیراز تبریز متال که از فناوری های پیشرفته تر با طرح های مدرن و جذاب استفاده می کند موفق تر خواهند بود. اغلب طرح های که بر روی انواع درب ساده در تبریز متال برای تولید درب فلزی فرفورژه در شیراز ارائه می شود اغلب به شکل حرف S انگلیسی یا تلفیقی از دو حرف S با پیچ و تاب های دنباله دار است.

نام‌ های گوناگونی مانند درب حیاطی فرفورژه، درب فرفورژه باغ، درب فرفورژه ساده، درب فرفورژه ویلایی، درب فرفورژه پارکینگ تنوع این محصول را متذکر می‌ گردد به این دلیل که این محصول با بیش از ۱۵۰ طرح گوناگون طراحی‌ گردیده است. درب فرفورژه باغ، ویلا و یا پارکینگ بصورت مهندسی و به کمک دستگاه‌ های پیشرفته به روش کوره‌ای رنگ‌آمیزی شده و برای افزایش زیبایی و امنیت آن بخش هایی از آن با شیشه‌ های سکوریت پوشانده می‌ شود.

مزایای خرید و نصب انواع درب های فرفورژه در چیست؟

اگر هزینه بیشتری برای درب فلزی فرفورژه در شیراز اختصاص می دهید، در عوض، زیبایی، امنیت، نوآوری و تکنولوژی را در یک زمان در اختیار خواهید داشت. بسیاری از مشتریان  تبریز متال در مورد قیمت درب حیاط فرفورژه با این چالش مواجه هستند که آیا درب های فرفورژه، ایمنی ورودی ساختمان را تضمین می‌کنند یا خیر؟!

یکی از اهدافی که صنعتگران تبریز متال  دارند تولید انواع درب های فرفورژه و درب فلزی ساختمان است، تولید محصولات مرغوب و با ایمنی بالا است. تصور عاقلانه ای نیست اگر بگوییم درب های فرفورژه  ساخته شده به وسله صنعت گران تبریز متال ایمن نیستند؛ زیرا از بهترین تکنولوژی برای تولید آنها استفاده شده است. همچنین مرغوب ترین فلزات، چهار چوب، قفل فلزی، رنگ های پایدار، و لنگه های محکم درب برای تولید انواع درب فلزی فرفورژه در شیراز در صنعت به کار می روند؛ همچنین از بهترین رنگ ها و بادوام ترین پوشش الکترواستاتیک برای محافظت درب استفاده می شود. کیفیت این درب ها مطابق با استانداردها صنعتی می باشد؛ بنابراین خالی از لطف است که  محصولات تبریز متال را با ابهام در مسئله ایمنی ارزیابی کنید.

درب فرفورژه ساختمان

امروزه طرح های گوناگونی برای درب ساختمان از نوع فرفورژه موجود است. که بدون شک سازندگان و مهندسین ساختمان در صورتی که اگر برای درب ورودی ساختمان خود طرحی نداشته باشند می توانند از بین انواع درب فرفورژه موجود در بازار انتخابی آسان با توجه به نما داشته باشند. همواره ما اشاره ای به انتخاب و تاثیر درب فرفورژه بر نمای ساختمان داشته ایم. با تنوع  بیشتر و کیفیت بالا در تولید درب فرفورژه ساختمان این امر بسیار آسان گردیده است. در طول سالیان اخیر طرح های گوناگونی از درب فرفورژه  ساختمان تولید و روانه بازار شده است.  نکته قابل توجه در انتخاب درب فرفورژه ساختمان، همسان بودن طرح و شکل درب با نمای ساختمان می باشد.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید