لباس بادی

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/02/11 12:06 · خواندن 2 دقیقه

چند سوالی که درباره پوشیدن بادی ممکن است برایتان پیش آید

آیا حس می کنید بدنتان از آن بیرون زده یا احساس می‌کنید پارچه زیادی به دورتان پیچیده شده است ؟

برای انتخاب بادی دقت کنید که سایزی که دارید بسیار در انتخاب بادی مهم می باشد! بانوانی که بالاتنه بلند تری دارند بادی‌ ها می‌ توانند حس راحتی را به آن ها بدهد. چون باید از بالا به پایین متناسب با بدن باشد. افرادی که دارای پا های بلند تر و همچنین بالا تنه کوتاه‌ تری دارند ممکن است این حس را داشته باشند که بند ها مناسب نیستند و بلندند. یا قسمت پایین بادی خیلی گشاد می باشد. پارچه‌ های کشی و بند های قابل‌ تنظیم به این عزیزان کمک خواهد کرد که دیگر این حس به سراغشان نیاید.

چگونه با بادی به دستشویی می‌روید؟

آیا لباس بادی به آسانی در دستشویی باز می شود یا از بدن جدا می شود؟ اگر اینگونه نیست، به دنبال بادی باشید که قزن دارد. معمولاً وجود یک یا دو قزن در فاق بادی آن را محکم نگه می‌ دارد، اما برخی از بادی‌ ها بیشتر به لباس شنای یک تکه و بدون قزن شباهت دارند.

لباس بادی

در صورتی که همچین بادی دارید و همزمان مجبورید به استفاده از سرویس بهداشتی، باید کلا بــادی را از بدن خارج کنید.

آیا با بـادی‌، باید لباس زیر نیز به تن کرد؟

در حالی که بــادی‌ ها مانند لباس‌ های شنای یک‌ تکه‌ ای به نظر می آید که پارچه‌ ای به انتهای آن‌ ها وصل گردیده است. ولی هنگام به تن نمودن یک البسه زیر، به همان اندازه قبل راحت‌ تر نیستند و جذب بدن نمی گردند. یک بادی بدن‌نما یا دارای فاق بیش از اندازه تنگ را به ذهن بیاورید. اگر می‌ خواهید همراه با بـــادی البسه های زیر داشته باشید، این به شخص خود شما بستگی دارد، ولی در صورتی که بخواهید خوش‌استایل به نظر بیایید، مطمئن شوید که البسه های زیری که به تن کرده اید، در زیر بـادی به خوبی قرار بگیرد تا به این روش خط های اضافی لباس دیده نشود.

جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.