اهمیت رنگ مبلمان سلطنتی

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/02/09 14:49 · خواندن 5 دقیقه

وقتی اسم مبل سلطنتی می‌آید اکثر ما رنگ طلایی در ذهنمان مجسم می‌شود. ولی رنگ های فریم مبلمان سلطنتی نیز تنوع رنگی دارد. مثل، مبل سلطنتی سفید صدفی، مبل سلطنتی طلایی، قهوه‌ای، سفید و.. که در زیر به آن‌ها می‌پردازیم.

در مبلمان سلطنتی برعکس مبل‌های راحتی، بیشترین بخش و مهمترین قسمت مبل مربوط به رنگ مبل است و بعد پارچه مبل. به همین دلیل انتخاب جنس، در کیفیت و طول عمر مبلمان موثر است و انتخاب مناسب ترین  و جدیدترین رنگ مبل سلطنتی  ، در زیبایی فضا تاثیر زیادی دارد.

بهترین رنگ پارچه برای مبلمان سلطنتی

رنگ مبل طلایی

افرادی که به دنبال این رنگ از مبلمان هستند، به فضا و دکوراسیون های تجملاتی بیشتر علاقه دارند. رنگ طلایی همیشه بیانگر شکوه و زرق و برق می‌باشد و انتخاب این رنگ، دکوراسیون و فضای خانه شما را را پر شکوه و تجملاتی می‌کند؛ البته در نظر داشته باشید که مقداری هم فضا را شلوغ می‌کند. اگر شما دارای پذیرای بزرگی هستید این رنگ فریم به شما پیشنهاد می‌شود.

ترکیب مبل سلطنتی  طلایی با رنگ سفید، بسیار خانه و فضا را مجلل و اشرافی می‌کند. همچنین میزان طلایی بودن مبل هم می‌تواند متفاوت باشد، گاهی اوقات فقط رگه هایی از رنگ طلایی را در مبل سلطنتی می‌بینید یا فقط بخش‌هایی از دسته و مبل طلایی است، هر چه میزان رنگ طلایی بیشتر شود، دکوراسیون از حالت ساده و راحتی بیشتر خارج می‌شود.

رنگ طلایی درپ مبلمان سلطنتی

مزایای استفاده از رنگ طلایی

یکی از ویژگی‌های انتخاب مبل طلایی این است . که برای انتخاب رنگ پارچه مبل استیل طلایی با مشکل روبرو نمی‌شوید. زیرا این رنگ، قابلیت ترکیب با رنگ‌ های بسیار زیادی دارد. پارچه‌هایی که با این رنگ فریم می‌شود استفاده کرد.

یکی از بهترین گزینه‌ها، انتخاب پارچه ای است که زمینه آن طلایی باشد یا زمینه آن هر رنگی که باشد، متناسب با دکوراسین منزل شما رنگ طلایی در آن به کار رفته باشد. زرشکی طلایی از رنگ‎‌های پر طرفدار این رنگ فریم است.علاوه بر آن، استفاده از پارچه‌های روشن با مبل استیل طلایی، فضا را به شدت کلاسیک می‌کند. پارچه‌های نسکافه‌ای، قهوه‌ای، سرمه‌ای و آبی فیروزه‌ای هم، از جمله رنگ هایی است که با مبلمان طلایی بسیار زیبا می‌شود.

در عکس زیر، ترکیب مبل طلایی با پارچه آبی رنگ را می‌بینید، این رنگ هم مانند رنگ زرشکی، فضایی اشرافی و مجلل را به دکوراسیون منتقل می‌کند.

رنگ مبل سفید صدفی

امروزه از رنگ سفید یا سفید صدفی در مبلمان بسیار استفاده می‌شود و همانطور که گفتیم از جدیدترین رنگ مبل سلطنتی  به حساب می‌آید. دلیل آن هماهنگی مناسب این رنگ با رنگ‌های دیگر می‌باشد. رنگ سفید در مبلمان فضا را اسپرت‌ می‌کند و فضا را از حالت تجملاتی مقداری بیرون می‌آورد. معمولا از پارچه‌های روشن برای فریم سفید استفاده می‌شود، به خصوص برای فضاهای کوچکتر، ترکیب مبل سلطنتی سفید صدفی با پارچه روشن، بسیار مناسب است. ولی ترکیب رنگ سرمه‌ای با این فریم نیز بسیار جذاب و پرطرفدار است.

مزایای استفاده از رنگ پارچه مبل سفید

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم، مبل سفید صدفی، از آن رنگ هایی است که با هر مدل و هر رنگ دکوراسیون هماهنگ می‌شود. بنابراین برای انتخاب پارچه مبل سلطنتی نگران نباشید، فقط در انتخاب طرح پارچه به رسمی بودن مبلمان سلطنتی  توجه کنید و سمت پارچه های اسپرت نروید.

به طو کلی، رنگ هایی که به شدت با رنگ سفید یا سفید صدفی ترکیب می‌شوند، سورمه‌ای، بژ، نسکافه ای، پارچه سفید با طرح های نقره‌ای یا طلایی، آبی یا سبز خیلی روشن می باشند.

مبلمان سلطنتی

جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.