طرح درب ویلایی

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/01/29 12:58 · خواندن 4 دقیقه

درب ویلایی چست؟

این درب ها همانطور که مشخص می باشد از ابزار آلاتی  بسیار با کیفیت و آهنی استفاده شده اند. طرح درب ویلایی فرفورژه دارای طراحی بسیار خاص و شیک می باشد و مهندسین و طراحان از سطح دنیا این نمونه از درب ها را طراحی کرده اند. امروزه این نمونه از درب ها به دلیل زیبایی منحصر به فردی که دارند دارای طرفدارای زیادی می باشند. از ویژگی های این درب ها می توان به زیبایی، استحکام، و امنیت بالای آن اشاره کرد. دربهای ویلایی به صورت تک لنگه و دو لنگه تولید می شوند که این موضوع  تغییری در مدل آنها به وجود نخواهد آورد. درب های آهنی برای ویلاها، ساختمانهای مرتفع باشکوه و تالارهای پذیرایی با هر ابعاد و اندازه ای قابل سفارش می باشدزیبایی ویلا و ساختمان شما با درب ویلایی فلزی

درب ویلا در کنار نمای ویلا و فضای داخلی آن اولین چیزی است که قبل از ورود ویلا توجه مهمانان را به سمت خود جلب می‌کند. از آنجا که اغلب ویلاها در خارج از شهر قرار گرفته‌اند، جنس و امنیت درب ویلا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. علاوه بر جنس و امنیت، مدل و طرح درب ویلا نقش بسیار مهمی در زیبایی ویلای شما دارد. درب ویلای فلزی را می‌توان در طرح و مدل‌های متفاوت سفارش داد.

درب‌های چوبی، درب استیل، درب‌های آهنی و فلزی از جمله درب‌های قابل استفاده برای درب باغ و ویلا هستند. در این میان در‌ب‌های آهنی و فلزی از امنیت بسیار بالایی برخوردارند و بهترین انتخاب برای درب‌های ویلایی هستند که در خارج از شهر قرار دارند. برای آشنایی با ویژگی و انواع درب‌های ویلایی فلزی در ادامه مطلب همراه ما باشید.

درب فلزی، بهترین و ایمن‌ترین درب ویلایی

درب فلزی را می‌توان ایمن‌ترین درب ساختمان، پارکینگ و ویلا به شمار آورد. درب‌های ویلایی فلزی یکی از مقاوم‌ترین درب‌های ساخته شده به دلیل تولید با آهن و فلز باکیفیت هستند. همان‌طور که می‌دانید آهن و فلز از مقاومت خوبی در برابر زنگ زدن برخوردار هستند و این مقاومت سبب می‌شود تا این درب‌ها بدون نیاز به نگهداری و تعمیر تا سالیان سال سالم بمانند. علاوه‌بر این، درب فلزی ویلا بسیار محکم و مستحکم است و امنیت ویلای شما را برای همیشه حفظ می‌کند.

درب فرفورژه 01

انواع درب ویلا، مطابق با سلیقه شما

درب ویلا مانند درب باغ و درب ساختمان انواع مختلفی دارد. شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود درب موردنظر را سفارش دهید.

درب ویلایی کلاسیک، بهترین انتخاب برای ویلایِ کلاسیک

درب‌های ویلایی کلاسیک بهترین انتخاب برای ویلاهای لوکس با نمای سفید و طراحی چوبی هستند. این درب‌ها که از آن‌ها به عنوان درب سلطنتی نیز یاد می‌شود بهترین انتخاب برای درب ویلا و باغ شما هستند. درب‌های کلاسیک علاوه‌بر زیبایی تاثیرگذار، از امنیت زیادی برخوردار هستند.

درب ویلایی مدرن، انتخابی شیک و ساده برای درب ویلا

اگر طراحی ویلای شما به شکل ساده و مینیمال است، درب ویلایی مدرن بهترین گزینه برای خرید شما است. این درب‌ها با طرح ساده و شیکی که دارند برای اکثر ویلاها انتخاب مناسبی هستند. از طرح و نقش درب ویلایی مدرن برای درب حیاط و درب ساختمان نیز استفاده می‌شود.

خرید و سفارش بهترین درب ویلا از آهن فراز

در تولید درب‌های آهن فراز از بهترین متریال‌های ممکن برای کسب رضایت مشتری استفاده می‌شود، باکیفیت‌ترین ورق آهن، پودر رنگِ سند بلاست، شیشه رفلکس و ساتینا، قفل و یراق آلات را سرلوحه خود قرار دادیم. تا درب فلزی، با بالاترین کیفیت به صورت پک کامل به دست مشتری برسد.

برای خرید درب ویلا می‌توانید از میان طرح‌های مختلف موجود، درب مناسب با سلیقه‌ی خود را سفارش دهید که در این میان طرح های لاله و سیمرغ از پرفروش‌ترین درب‌های ویلایی مجموعه هستند.