امداد خودرو رباط کریم

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/01/26 15:58 · خواندن 7 دقیقه

جابجايي انواع خودروهاي ايراني و خارجي، تصادفي، لوكس، صفر و كلاسيك در رباط کریم و كليه نقاط رباط کریم و ارسال به تمامی شهرستان ها با امداد خودرو رباط کریم در اسرع وقت با كادری مجرب بدون آسيب رساندن به خودروی امداد خواهان گرامی، به صورت تضمينی در كليه ساعات شبانه روز در خدمت شما هموطنان عزیز خواهیم بود.

همچنین امدادگران خودور بر 1593 تعمیراتی نظیر انجام کمک باطری خودروها، تعویض تسمه خودروهای ایرانی و خارجی، تعویض پمپ بنزین و تعویض شمع و … بطور سیار انجام می دهند.

شماره تماس های خودروبر رباط کریم

در صورتيكه خودروی شما به هر علتی قابل حركت نبوده يا حركت آن ممكن است باعث بروز خطر گردد و نیاز به امداد رسانی و یا خودروبر داشته باشید، در تمامی روزهای هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز با امدادخودرو ۱۵۹۳  تماس حاصل نموده، تا با بهره گيري از نيروهاي متخصص و جديدترين سيستم هاي حمل و نقل و جابه جايي خودرو در سريعترين زمان و نازل ترین هزینه اقدام به رفع مشكل و راه اندازي خودروي شما نماییم.

خودرو بر رباط کریم : 02191301574
حمل خودرو رباط کریم : 1593

امداد خودرو 1593، خودروبر رباط کریم

امدادخودرو کشوری با سال ها تجربه در زمینه امداد خودرو و خودروبر آماده خدمات رسانی به هموطنان عزیز می باشد. امداد خودرو رباط کریم آمادگی آن را دارد تا به صورت 24 ساعته امداد حمل خودرو را با ضمانت و کیفیت عالی برای شما انجام دهد. برای آن دسته از کاربرانی که مشکل خودروی آن‌ها در محل رفع نمی‌شود، امدادگران ما با استفاده از یدک‌کش و خودروبر مناسب، خودرو را به نزدیکترین تعمیرگاه طرف قرارداد با قیمت مناسب منتقل کرده و خدمات تعمیرگاهی را با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت ارائه می‌دهد. همه ی خدمات تعمیرگاه های طرف قرارداد شرکت به صورت مداوم توسط تیم پشتیبانی و کارشناسی پیگیری می‌شوند. از دیگر خدمات امداد خودرو 1593 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خودروبر رباط کریم  
  • امداد خودرو رباط کریم
  • امدادخودرو رباط کریم
  • کفی خودرو رباط کریم
  • یدک کش رباط کریم
  • حمل خودرو رباط کریم
  • خودرو سوار رباط کریم  
  • حمل ماشین رباط کریم
  • حمل و جا به جایی انواع خودروهای صفر و کارکرده در سراسر شهر رباط کریم

خودرو بر تهران

خودرو بر رباط کریم – خودرو سوار رباط کریم – امداد خودرو کشوری

ویژگی یدک‌کش مطمئن و ایمن

خودروی یدک کش باید دارای قدرت و نیروی کششی زیادی برای بلند کردن و انتقال ماشین خراب شده را داشته باشد. همچنین شاسی خودروبر باید توان حمل و کشیدن سایر خودروها را نیز داشته باشد. در کشورمان معمولا خودروهایی مانند وانت نیسان توانایی یدک‌کشی مناسب دارند و به همین دلیل بسیار پرکاربرد است. تجهیزات لازم برای یدک کش ها شامل: زنجیر اتصال و میله مهار یا کشش خودرو می باشد. با توجه به اینکه تجهیزات یدک کش در زیر خودروی خراب شده قرار دارد لذا ضروری است تا از لاستیک محافظ در زیر بدنه استفاده گردد تا بدنه خودروی حمل شده آسیب نبیند.

امداد خودرو 1593

سید مهدی حسینی رئیس انجمن صنفی امداد خودرو کشور: در جست و جوی امداد خودرو در موتورهای جستجو مانند گوگل مواظب افراد سود جو باشید. بعضی از وب سایت های اینترنتی معتبر نبوده و امداد رسانی از سوی افراد وابسته به این سایت ها صرفا به منظور سود جویی و دریافت مبالغ چندین برابری می باشد. از این رو به هنگام مراجعه امدادگر به محل برچسب کیو آر کد موجود بر روی خودروی امدادگر توجه نمایید. و با اسکن این کیو آر کد با توجه به سایت استعلام امدادگران ایران از صحت مشخصات فردی و خودروی امدادگر مربوطه مطمئن شوید.

مارا بهتر بشناسید

خودرو بر رباط کریم 1593 با بیش از چندین سال تجربه در ارائه خدمات حمل خودرو، امداد خودرو و خودرو بر در سراسر کشور توانسته ایم جایگاه خود را در بین همکاران تثبیت کرده و رضایتمندی مشتریان عزیز را بدست آوریم.

حمل خودروهای وارداتی

  • حمل خودروهای لوکس و لاکچری
  • حمل خودروهای تصادفی به مراکز بیمه
  • حمل خودرو به نمایندگی ها

حمل خودرو به تعمیرگاه ها

حمل خودروهای صفر کیلومتر به مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری

خودروبر تهران

بهترین مرکز خدمات خودروبر رباط کریم چه خصوصیاتی دارد؟

از آنجا که خودروها ممکن است با مشکلاتی در هنگام جابه جایی روبه رو شوند. نیاز به مرکز کمک رسانی مناسب دارند. در این خصوص یک مرکز خدمات رسانی خوب باید همیشه در دسترس باشد. یعنی در هنگام نیاز در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به تماس شما امدادرسانی لازم را انجام دهند. همچنین باید تمام وسایل مورد نیاز برای بررسی و تعمیر خرابی خودرو شما را داشته و بیمه مناسب جهت جابه جایی اتومبیل شما را داشته باشند که امنیت خودروی شما تضمین گردد. خدمت رسانی به امدادخواهان توسط نیروی متخصص مجرب با کیفیت ترین خودروبر ها انجام میگیرد.

خدمات خودروبر رباط کریم و یدک‌کش خودرو

  1. حمل و جابجایی انواع خودرو
  2. انتقال خودرو به نزدیک‌ترین تعمیرگاه
  3. حمل با جرثقیل و بدون آسیب دیدن خودرو
  4. امکان حمل و انتقال ماشین به تمام نقاط کشور
  5. حمل خودروهای صفر کیلومتر جهت پلاک گذاری
  6. امکان بکسل کردن خودرو برای مسافت‌های کوتاه
  7. بیمه شدن خودرو حمل شده در تمامی مراحل حمل و بجابجایی
  8. بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت را در سریعترین زمان از ما بخواهید

حمل خودرو تهران

Iran Car Relief Services

emdad khodro Robat Karim

khodro bar Robat Karim

khodrobar Robat Karim

yadak kesh Robat Karim

emdad khodro east azerbaijan

khodrobar Tehran Robat Karim

khodrobar Tehran Isfahan

car transfer from east azerbaijan to Robat Karim