کشمش عسگری پیکانی اعلا

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1401/12/14 12:17 · خواندن 2 دقیقه

کشمش عسگری پیکانی اعلا، از جمله معروف‌ ترین کشمش های موجود در بازار کشور به شمار می‌‌رود که به دلیل دارا بودن کیفیت بسیار بالا توانسته سهم بالایی از فروش کشمش در بازار را به خود اختصاص دهد. این کشمش معمولاً در استان قزوین و شهر تاکستان تولید و به شهرهای دیگر کشور ارسال می‌گردد.

خواص و ویژگی کشمش عسگری

کشمش ها از خوراکی هایی با قیمت مناسب و ارزش غذایی بالا هستند که به عنوان یک میان وعده ی مناسب برای دانش آموزان و محصلان و یا جایگزینی مناسب برای قند مصرفی در کنار چای توصیه می‌شود.

 

خرید آجیل آنلاین                           

 

بعضی خواص و ویژگی ها در تمامی انواع کشمش ها یکسان اند که ما در زیر به بعضی از آنها اشاره کرده:

  •  این میوه ی خشک شده ی مغذی، سستی را از بدن شما دور خواهد کرد و به دلیل آهن و ویتامین های مختلف به شما انرژی و شادابی مورد نیاز در میانه ی روز را خواهد داد.
  • خوردن کشمش به شما در کاهش وزن نیز کمک خواهد کرد و همچنین در کاهش استرس نیز موثر است.
  • به دلیل ویتامین دی و کلسیم در کشمش، با مصرف آن از بیماری هایی نظیر پوکی استخوان و بعضی بیماری های قلبی در امان خواهید بود.
  • از دیگر فواید کشمش می‌توان به تاثیر آن بر سلامت روده و معده اشاره کرد و همچنین موجب تقویت دستگاه گوارش و عملکرد بهتر آن نیز خواهد شد.
  • وجود اسید آمینه آرژنین در کشمش به تحریک میل جنسی نیز کمک می‌کند.

کشمش عسگری در دو نوع بی دانه وبا دانه فروخته می‌شود و معمولا از انگور های عسکری سفید و پیکانی و … در تولید این نوع کشمش استفاده می‌شود و معمولا در سایه خشک می‌شود که رنگ سبز روشن آن حفظ می‌شود.

با توجه به خواص و مزایای بالای مصرف کشمش، پیشنهاد می‌کنیم از آن در سالاد ها، کیک و شیرینی و به همراه بعضی پلو ها استفاده کنید تا بدنی سالم و  روحیه ای با نشاط داشته باشید.

برای خرید آنلاین آجیل کلیک کنید.