هایفوتراپی در تبریز

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1403/04/03 17:25 · خواندن 4 دقیقه

هایفوتراپی در تبریز

هایفوتراپی ( HIFU ) مخفف High-Intensity Focused Ultrasound یک روش درمانی غیر تهاجمی است که از امواج اولتراسوند با شدت بالا برای لیفتینگ پوست و جوان سازی آن استفاده می کند . در سال های اخیر هایفوتراپی در تبریز به دلیل اثر بخشی و نتایج ماندگار خود ، به محبوبیت زیادی در بین افراد به خصوص در تبریز دست یافته است .

نحوه عملکرد هایفوتراپی

در هایفوتراپی ، امواج اولتراسوند با شدت بالا به لایه های عمقی پوست تابانده می شوند . این امواج گرما را در اعماق پوست ایجاد می کنند که این امر باعث تحریک کلاژن سازی و الاستین سازی در پوست می شود . کلاژن و الاستین ، دو پروتئین مهم در حفظ استحکام و انعطاف پذیری پوست هستند . با افزایش تولید این پروتئین ها ، پوست سفت تر و لیفت شده تر به نظر می رسد و چین و چروک ها و خطوط ریز کاهش می یابد . هایفوتراپی در تبریز برای موارد زیر کاربرد دارد :

  • لیفتینگ پوست صورت : این روش می تواند برای لیفت ابرو ، پلک ها ، گونه ، غبغب و خط فک استفاده شود .
  • کاهش چین و چروک ها و خطوط ریز : هایفوتراپی می تواند برای از بین بردن خطوط پیشانی ، خطوط دور چشم ، خط خنده و خطوط گردن استفاده شود .
  • سفت کردن پوست : این روش می تواند برای سفت کردن پوست شل و افتاده در نواحی مختلف صورت و بدن به کار برده شود .
  • بهبود کیفیت پوست : هایفوتراپی می تواند به افزایش درخشش و شادابی پوست کمک کند .
  • کاهش غبغب : این روش می تواند برای از بین بردن چربی اضافی غبغب و سفت کردن پوست آن استفاده شود.

مزایای هایفوتراپی در تبریز

هایفوتراپی در تبریز مزایای متعددی دارد . این روش بدون نیاز به جراحی ، برش یا بخیه انجام می شود و دوره نقاهت ندارد و نتایج قابل توجه و ماندگاری را به همراه دارد . هم چنین در صورت انجام توسط متخصص مجرب، بسیار ایمن است . هایفوتراپی معمولاً در یک جلسه 30 تا 60 دقیقه ای انجام می شود . بعد از آن ، نیازی به استراحت طولانی مدت نیست و می توانید به فعالیت های روزانه خود بازگردید .هایفوتراپی معمولاً بدون درد است، اما ممکن است در برخی افراد احساس سوزن سوزن شدن یا گرما ایجاد کند و معمولا برای انواع پوست ، اعم از روشن و تیره مناسب است . هزینه هایفوتراپی در تبریز به این بستگی دارد که شما در چه کلینیکی کار زیبایی خود را انجام دهید . پزشکان با تجربه تر معمولاً هزینه بیشتری را برای هایفوتراپی دریافت می کنند . کلینیک تبریز بیوتی با کادر مجرب کار هایفوتراپی در تبریز را با دستگاه های به روز برای شما عزیزان انجام می دهند .

[caption id="attachment_2767" align="aligncenter" width="1297"]هایفوتراپی در تبریز هایفوتراپی در تبریز[/caption]

هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب است ؟

با افزایش سن، تولید کلاژن و الاستین در پوست کاهش می یابد که منجر به افتادگی و چین و چروک پوست می شود. هایفوتراپی می تواند با تحریک تولید کلاژن جدید، به سفت شدن و جوان سازی پوست در افراد بالای 30 سال کمک کند و برای رفع خطوط صورت ، پیشانی ، خطوط دور چشم ، خط خنده و خطوط گردن استفاده شود . افرادی که پوستشان شل و افتاده است می توانند برای سفت کردن پوست شل و افتاده در نواحی مختلف صورت و بدن مانند غبغب، گونه و پلک ها از هایفو استفاده کنند و افرادی که به دنبال روشی غیر تهاجمی برای جوانسازی پوست هستند زیرا این روش برخلاف روش های جراحی لیفتینگ ، نیازی به برش، بخیه و دوره نقاهت طولانی ندارد. هایفوتراپی برای همه افراد مناسب نیست . افرادی که در دسته های زیر قرار می گیرند ، نباید تحت این روش درمانی قرار بگیرند :

  • زنان باردار یا شیرده
  • افراد مبتلا به بیماری های قلبی عروقی
  • افراد مبتلا به عفونت های پوستی
  • افراد مبتلا به سرطان
  • افراد دارای ایمپلنت های فلزی در صورت
  • افراد دارای بیماری های عصبی و عضلانی
  • افراد دارای پوست بسیار نازک یا حساس

قبل از انجام هایفوتراپی، حتماً با یک پزشک یا متخصص پوست مشورت کنید تا از مناسب بودن این روش برای شما اطمینان حاصل کنید به یاد داشته باشید در مورد سابقه پزشکی خود ، داروهایی که مصرف می کنید و هر گونه آلرژی که دارید به پزشک خود اطلاع دهید . از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین و وارفارین در چند روز قبل از آن خودداری کنید . در روز انجام هایفوتراپی ، از آرایش و کرم های ضد آفتاب استفاده نکنید.