ویژگی های کفش پاشنه بلند زنانه

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/08/24 13:06 · خواندن 5 دقیقه

کفش پاشنه بلند زنانه

کفش پاشنه بلند زنانه محصولی جذاب است که هر وقت حرف از مهمانی، یا یک مجلس و مراسم رسمی سخن به میان می‌ آید، اکثرا اولین گزینه انتخابی خانم‌ ها می باشد. نکته قابل توجه این است که تمام مطالعات علمی نشان می‌ دهند. که استفاده‌ ی مداوم از کفش های پاشنه بلند باعث چند برابر شدن فشار بر روی پا شده و مشکلات زیادی در مچ پا، زانو و کمر بوجود می آورد. این کفش ها می توانند توازن پای شما را به هم بریزند و کشش عضلانی و بندهای پای شما را با مشکلی رو به رو کنند. در این مقاله از فروشگاه کفش آذرپلاس به بررسی شناخت کفش پاشنه بلند می پردازیم. با ما همراه باشید.

با این شرایط سوالی که پرسیده می شود این است که پس چاره چیست؟ برای برخی موقعیت ها و لباس ها پوشیدن این کفش ها اجتناب ناپذیر است. اما می توان با انتخاب درست و شناخت ویژگی های انواع آن ها، ضمن افزودن بر زیبایی و کاربرد، از مضرات آن ها نیز به مقدار بسیار زیادی کم کرد.

کفش پاشنه بلند زنانه

روش های انتخاب کفش پاشنه بلند مناسب

در انتخاب سایز کفش دقت کنید.

برای اینکه بدانید سایز متناسب با پای خود را انتخاب کرده اید، بر روی ورقه ای کاغذ بایستید و اطراف کفش تان را خط بکشید. سپس گردا گرد پای بدون کفش و برهنه خود را خط بکشید. ممکن است دریابید که بخش هایی از پای شما از کفش پهن تر و عریض تر باشد.

معمولا اکثر فروشنده ها به شما می گوید که کفشی که اندکی تنگ است، با پوشیدن بهتر می شود، اما اگر کفشی در مغازه اندازه پای شما نیست، بهتر است آن را نخرید. مطمئن شوید. که قوس کفش اندازه پای شما است.اگر راه رفتن با کفش پاشنه بلند برای شما سخت است به دنبال کفش هایی باشید که بندهای آن دور ساق پایتان بپیچد تا پشتیبان و تکیه گاهی را برای پای شما فراهم کند.

از برند های معتبر خرید کنید.

کفش پاشنه بلند، جزو آن دسته از کفش هایی است که برای خرید آن باید دست و دلباز باشید. و آن را از برند های معتبر خریداری کنید. پاشنه ای که کیفیت خوبی داشته باشد از کمر درد یا پیچ خوردگی پا جلوگیری می کند. اگر پاشنه کفش شما بیش از 10 سانتی متر باشد و در قسمت پنجه آن نیز کفی نداشته باشد. به دلیل قوسی که بین پنجه و پاشنه پای شما ایجاد می شود، فشار زیادی بر پای تان وارد می شود. اگر از کفشی با این ویژگی خوش تان آمده، از کفاشی ماهر بخواهید بر قطر کفی پنجه کفش، یک سانت بیفزاید.

از عرق کردن پاهای در کفش پاشنه بلند جلوگیری کنید.

در داخل کفش های پاشنه بلند خود پودر تالک بپاشید. این کار از تعریق و گرم شدن پای شما جلوگیری می کند.

از کفی های ارتوپتدی استفاده کنید.

استفاده از نیم کفی های ارتوپدی راه دیگر است. که در داخل کفش قرارمی گیرد و به این ترتیب پوشیدن کفش پاشنه بلند برای شما راحت تر خواهد شد. این کفی های شفاف، خود را با فرم های مختلف پا وفق می دهند، از لیز خوردن شما جلوگیری می کنند .و هم چنین شما می توانید بار ها از آن استفاده کنید.

هنگام خرید کفش چند دقیقه با آن راه بروید.

با جناب فروشنده تعارف نکنید و چند دقیقه به کفش پاشنه بلند تان راه بروید تا مطمئن شوید با آن راحت هستید.

جنس راحت را برای کفش پاشنه بلندتان انتخاب کنید.

جنس چرم و جیر از ورنی راحت تر هستند، پس دنبال ورنی پاشنه بلند نباشید.

پاشنه بلند کفش

به منظور مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.