کمد دیواری مدرن

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/08/17 14:57 · خواندن 8 دقیقه

کمد دیواری‌ها یکی از کاربردی‌ترین و محبوب‌ترین اجزای دکوراسیون داخلی منزل هستند. علاوه بر نگه‌داری لباس‌ها و سایر وسایل، این نوع کمدها در دکوراسیون ساختمان نقش مهمی ایفا می‌کنند. زیرا عموما در دید قرار دارند و بخشی اساسی از اتاق را تشکیل می‌دهند. کمد دیواری‌ها می‌توانند به سبک‌های مختلف طراحی شوند. یکی از سبک‌های محبوب طراحی و ساخت کمد، سبک مدرن است. در این مطلب، ما در سایت تبریز کابینت به بررسی کمد دیواری مدرن می‌پردازیم تا با این نوع کمدهایی که در دل دیوارها قرار می‌گیرند، بیشتر آشنا شویم!

کمد دیواری مدرن چه ویژگی‌هایی دارد؟

در حالت کلی، کمد دیواری به دو نوع مدرن و کلاسیک تقسیم می‌شود. کمد دیواری‌های مدرن علاوه بر کاربردی بودن، نقش مهمی در تزیین و زیباسازی اتاق‌ها دارند و می‌توانند باعث روشن‌تر شدن، خلوت‌تر شدن یا بزرگ‌تر به نظر رسیدن اتاق شوند.

کمد دیواری مدرن با مجموعه‌ای گسترده از رنگ‌ها و طرح‌ها، انتخاب‌های متنوعی را برای مصرف کننده فراهم می‌کند. تنوع بالای کمد دیواری مدرن به گونه‌ای است که تمام سلیقه‌ها را راضی می‌کند. حتی اگر کمد دیواری به طور مستقیم کاربردی نباشد، هنوز هم نقش مهمی در زیباسازی اتاق دارد. اتاقی که کمد دیواری دارد، همواره مرتب‌تر از اتاقی بدون کمد دیواری به نظر می‌رسد.

شما می‌توانید با توجه به معیارهایی مانند مساحت اتاق، رنگ دیوارها و همچنین جنسیت، سن و سلیقه خود، یکی از انواع متنوع و زیبای کمد دیواری شیک و مدرن را انتخاب کنید. جدیدترین مدل‌های کمد دیواری مدرن معمولاً از جنس ام‌دی‌اف و های‌گلاس ساخته می‌شوند و تنوع شگفت‌انگیزی از لحاظ رنگ، طرح درب، طرح بدنه و تقسیم‌بندی داخلی دارند.

کمد دیواری مدرن با درب ریلی طرح هایی دارد؟

کمد دیواری ریلی به دلیل صرفه‌جویی در فضا و سهولت استفاده، یکی از محبوب‌ترین انواع کمد دیواری‌ها است. با استفاده از این نوع کمد، نیازی به فضای خالی برای باز شدن درب کمد ندارید. می‌توان گفت که این کمد بهترین انتخاب برای فضاهای کوچک است. بنابراین، به راحتی می‌توانید تخت را کنار کمد دیواری قرار داده و یا وسایل اتاق را در فاصله‌ی بسیار نزدیک به کمد دیواری قرار دهید.
کمد دیواری ریلی مدرن انواع مختلفی از کمد دیواری را در اختیار شما قرار می‌دهد. این کمد ها علاوه بر کاربردهای متعدد، به ظاهر اتاق شما نیز زیبایی می‌بخشند. انواع کمد دیواری ریلی شامل کمد دیواری با درب شیشه‌ای، کمد دیواری با درب آینه‌ای، کمد دیواری های‌گلاس و کمد دیواری تمام ام‌دی‌اف می‌باشند. با توجه به دکوراسیون اتاق خود، می‌توانید یکی از این مدل‌ها را انتخاب کنید. همچنین، کمد دیواری ریلی با درب شیشه‌ای علاوه بر زیبایی، نوردهی به اتاق را نیز افزایش می‌دهد. شما می‌توانید بسته به سلیقه و فضای داخل کمد خود، شیشه‌های شفاف یا شیشه‌های مات را انتخاب کنید.

کمد دیواری مدرن

کمد دیواری‌های ریلی با درب آینه‌ای از جمله محبوب‌ترین و زیباترین نوع کمد دیواری ها هستند. این کمدها با انعکاس نور، اتاق را روشن‌تر می‌کنند و آن را بزرگ‌تر به نظر می‌رسانند. درب‌های آینه‌ای می‌توانند جایگزین مناسبی برای کنسول باشند و برای تعویض لباس نیز کاربرد دارند.

کمد دیواری ریلی های‌گلاس علاوه بر تنوع رنگ و طرح و زیبایی فضای اتاق، نور را انعکاس داده و اتاق را روشن‌تر می‌کنند. این نوع کمد دیواری برای اتاق‌های کوچک و طرفدارهای طرح‌های شیک و مدرن گزینه‌ی مناسبی است. روکش‌های های‌گلاس نیز ظرافت زیادی دارند و به همین دلیل بیشتر برای اتاق بزرگسالان استفاده می‌شوند.

کمد دیواری مدرن با درب لولایی چه ویژگی‌ هایی دارد؟

کمد دیواری‌های لولایی در مقایسه با کمد دیواری‌های ریلی هزینه‌ی کمتری دارند. درب این کمدها به صورت همزمان باز می‌شوند و تنوع وسیعی از لحاظ رنگ و جنس دارند. با این حال، برای باز شدن راحت درب‌های آن‌ها، نیاز به فضای نسبتاً بزرگی وجود دارد.

طرح کمد دیواری مدرن، نجات‌دهنده‌ی اتاق‌خواب‌ها

کمد دیواری مدرن، به عنوان طرحی نجات‌دهنده، اتاق‌های خواب را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

کمد دیواری مدرن، با بی‌شماری طرح‌های متنوع خود، توانسته است تمام سلیقه‌ها را پوشش دهد. ظاهر کمد دیواری اهمیت بسیاری دارد، زیرا هر روز مقابل چشمان شما قرار می‌گیرد و همچنین به طور معمول، کمد دیواری برای مدت طولانی استفاده می‌شود و نسبت به سایر وسایل خانه، کمتر نیاز به تعویض دارد.

کمد دیواری‌های مدرن به طور قابل توجهی به تغییر در ساختار و استفاده از فضای درونی توجه می‌کنند. این کمدها با ظاهری جدید و طرح‌های متنوع، اتاق‌ها را زیبا و شیک می‌کنند. طرح‌های بی‌نظیر و خلاقانه‌ی کمد دیواری مدرن، فضاهای بی‌مصرف خانه را به صورت مفید بهره‌برداری می‌کنند و به زیبایی و شیکی فضای خانه کمک می‌کنند. همچنین، این کمدها باعث خلوت شدن فضای خانه نیز می‌شوند.

کمد دیواری‌های مدرن قابلیت تنوع بسیاری در رنگ و طرح دارند که می‌توانند با دیوارها و مبلمان شما هماهنگ شوند. علاوه بر این، با طرح‌های خلاقانه، می‌توانند نقاط ضعف و نقص‌های اتاق شما را پوشش دهند. همانطور که در عکس مشاهده می‌کنید و پیش‌تر ذکر شد، درب کمد دیواری می‌تواند با توجه به فضای خانه شما، طرح‌های مختلفی داشته باشد.

کمد دیواری مدرن

کمد دیواری اتاق خواب مدرن چه مدلها و ویژگی هایی دارد؟

طراحی اتاق خواب برای نظم ذهنی، وضعیت خواب، تمرکز و شادابی فرد بسیار اهمیت دارد، زیرا این مکان برای مدت زمان طولانی در آن سپری می‌شود و تأثیر قابل توجهی بر روحیه افراد دارد.

در طراحی اتاق خواب، نباید از کمد دیواری غافل شد. این بخش از اتاق نه تنها برای نظم بخشیدن به فضا مهم است، بلکه از نظر ظاهری نیز تأثیر بسزایی در زیبایی اتاق و در نتیجه روحیه شخص دارد. با وجود مدل‌های مختلف کمد دیواری اتاق خواب مدرن، شما قادر خواهید بود با در نظر گرفتن علایق، مساحت، نورگیری و تنظیمات دیگر اتاق، مدلی مناسب برای کمد دیواری خود انتخاب کنید.

در صورتی که فضای اتاق شما کوچک است، استفاده از رنگ‌های روشن مانند کمد دیواری سفید یا کمد با درب‌های شیشه‌ای توصیه می‌شود.

کلوزت‌ها یا اتاق‌های لباس می‌توانند با قرار دادن حجم زیادی از لباس‌ها و وسایل، انتخاب مناسبی برای اتاق شما باشند و باعث شیک به‌نظر رسیدن فضای اتاق می‌شوند. کمدهای مدرن بدون درب، جزو شیک‌ترین نوع کمد دیواری هستند و باعث جذابیت فضای اتاق و استفاده تزئینی از لباس‌ها می‌شوند.

کمد دیواری مدرن برای پذیرایی چه ویژگی‌هایی دارد؟

طراحی اتاق پذیرایی بسیار اهمیت دارد، زیرا این مکان محل جمع شدن اعضای خانواده و پذیرایی از مهمانان است. طراحی مناسب اتاق پذیرایی تأثیر قابل توجهی بر روحیه افراد دارد و می‌تواند احساسات مثبت را در فرد کاهش یا افزایش دهد.

اگر شما از کسانی هستید که تعداد زیادی وسایل دارند و فضای انباری محدودی در اختیار ندارند، نگران نباشید! کمد دیواری پذیرایی نه تنها می‌تواند حجم زیادی از وسایل شما را در خود جای دهد، بلکه به عنوان یک عضو پررنگ از دکوراسیون منزل شما نقش زیادی در زیبایی خانه دارد. کمد دیواری مدرن برای اتاق پذیرایی گزینه‌های متنوعی را ارائه می‌دهد تا وسایلی مانند اتو، جاروبرقی و… را به‌طور آراسته و خلاقانه دور از چشم نگه دارید.

کمد دیواری مدرن برای اتاق پذیرایی، مانند کمد دیواری اتاق خواب، تنوع زیادی دارد و باعث زیبایی این فضا می‌شود. استفاده از کمد دیواری با درب آینه در ورودی خانه، به چیدمانی مدرن و شیک کمک می‌کند.

یک کمد لباس مدرن چه ویژگی‌ هایی دارد؟

کمد لباس از ارکان اصلی دکوراسیون اتاق است و انتخاب آن نقش تعیین کننده‌ای در زیبایی و خلاقیت فضای اتاق دارد. کمد لباس مدرن ضمن کاربردهای کمد، فضای اتاق شما را مدرن و زیبا می‌کند. این کمد لباس مدرن معمولاً تزئینات کمتری نسبت به کمد لباس سنتی دارد و از طرح‌های ساده برخوردار است. مدل کمد لباس مدرن تنوع زیادی دارد؛ می‌تواند از چوب طبیعی ساخته شود یا چوب مصنوعی؛ می‌تواند ریلی باشد یا کشویی…
کمد لباس مدرن ام‌دی‌اف دارای طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و طرح‌ها است که با توجه به هارمونی اتاق شما، می‌تواند به زیبایی آن کمک کند. این کمدها دارای مقاومت بالا هستند و از محبوب‌ترین نوع کمد‌ها به شمار می‌روند. کمد دیواری هایگلاس مغزی ام‌دی‌اف و روکشی براق دارند. روکش‌های های‌گلاس باعث زیبایی می‌شوند و با انعکاس نور روشنایی اتاق را افزایش می‌دهند.

در طراحی کمدهای لباس مدرن برای اتاق‌های کوچک، می‌توانید از درب‌های شیشه‌ای یا آینه‌ای استفاده کنید. این درب‌ها باعث می‌شوند فضا بزرگتر به نظر برسد. همچنین، کمدهای لباس مدرن با درب آینه می‌توانند در راهروهای کوچک یا کم‌نور قرار گیرند و باعث روشن‌تر شدن و بزرگ‌تر شدن راهروها شوند.

جهت مطالعه ادامه مطالب روی لینک کلیک کنید.