خرید و چیدمان کنسول چوبی

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/08/02 10:34 · خواندن 6 دقیقه

کنسول چوبی چیست و چیدمان کنسول چوبی چگونه است؟

در صورتی که قصد تغییر دکوراسیون منزل خود را دارید و می‌ خواهید تغییری اساسی و تاثیر گذاری را در فضای خانه خود ببینید و یا حتی قصد تهیه میز کنسول برای وروردی خانه، اتاق نشیمن، اتاق پذیرایی و یا اتاق خواب خود را دارید، با مقاله چیدمان کنسول چوبی از فروشگاه آروند همراه ما باشید. در این مقاله ما علاوه بر بررسی موارد زیر به معرفی تعدادی از محبوب ترین کنسول های چوبی می پردازیم:

مشاهده محصولات

کنسول پایه چیپندل 

کنسول پایه چیپندل: جهت مشاهده این کنسول زیبا کلیک کنید.

کنسول چوبی چیست؟

کنسول چوبی یکی از اجزای تاثیرگذار در دکوراسیون داخلی منزل است. بر خلاف میز های عسلی که در کنار مبلمان بکار برده می شوند، میز کنسول به تنهایی و در مجاور دیوار قرار می گیرد. این میز معمولاً دارای طول نسبتاً زیاد و عرضی باریک می باشد که به خانه شما گرمی و زیبایی می بخشد. هماهنگی میز دکوری کنسول با سبک دکوراسیون داخلی و محل قرارگیری آن؛ از جمله نکاتی هستند که باید مورد توجه قرار گیرند.

کنسول بغل مشبک

کنسول بغل مشبک: جهت مشاهده این کنسول زیبا کلیک کنید.

نکاتی برای خرید میز کنسول چوبی

بیش از خرید کنسول، بهتر است محل میز و اندازه طولی و ارتفاع آن را متناسب با فضای موردنظر تعیین نمایید. به عنوان مثال اگر از این میز در پشت مبلمان به عنوان میز کنسول پذیرایی بهره می برید، ارتفاع آن باید با ارتفاع پشتی مبل برابر و یا اندکی کوتاه تر باشد.

اگر قصد دارید میز با سایر مبلمان آمیخته شود، طرحی متناسب با سایر اجزا انتخاب نمایید. اما در صورتی که تمایل دارید میز به عنوان نقطه کانونی دکوراسیون به چشم بیاید، طرح و جنس میز را متفاوت از سایر اجزا در نظر بگیرید.

کنسول دو پایه تمام منبت 

کنسول دو پایه تمام منبت: جهت مشاهده این کنسول زیبا کلیک کنید.

میز کنسول چوبی به سبک کلاسیک

کنسول در سبک کلاسیک عموماً از جنس چوب، تیره رنگ و همراه با جزئیات، کنده کاری، گوشه های گرد، خطوط و پایه های منحنی می باشد. برای خیره کنندگی بیشتر از ابعاد نسبتاً بزرگ و طراحی متقارن در این سبک استفاده می شود. کنسول با روکش چوبی مدل جناغی یکی از مجلل ترین مدل ها برای سبک کلاسیک می باشد. از آنجایی که این مدل روکش حاصل هنر دست است، قیمت بیشتری در مقایسه با سایر روکش ها دارد.

روکش چوب بلوط نیز با توجه به نقوش و رگه های طبیعی زیبایی که دارد، بسیار محبوب می باشد. همچنین توجه داشته باشید که مدل کنسول چوبی کلاسیک در کنار سایر مبلمان کلاسیک زیبایی خاصی را به محیط می بخشد.

کنسول پیچکی

جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.