بادی چیست؟

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/07/25 12:00 · خواندن 2 دقیقه

لباس بادی یک لباس و پوشش یکپارچه و چسبان و فیت بدن می باشد که قفسه‌ ی سینه ، شکم و محل انشعاب بدن را می‌ پوشاند و در عین حال کاربرد یک مایو را ندارد.

فرم یک لباس بادی در اصل مشابه یک مایوی شنای یک تکیه است اما جنس و پارچه‌ی متفاوتی دارد. بادی ها را معمولا از پارچه‌های متفاوتی چون نخ ، چرم ، گیپور ، توری یا دانتل، نایلون، ساتن و غیره تولید می‌کند. همچنین معمولاً در پارچه‌ ی این گونه از محصولات از الیاف‌ های کشسانی همچون اسپنادکس به منظور خوش فرم تر ایستادن بر بدن استفاده می‌شود.

کاربرد لباس‌ بــادی

بادی ها ممکن است با طراحی‌ های متفاوت تولید گردند و کاربرد های مختلفی داشته باشند. این لباس‌ ها می‌ توانند دارای یقه و یا بدون یقه باشند. می‌ توانند آستین دار یا بدون آستین و پادار یا بدون پا باشند.

برخی از اینگونه از لباس های زنانه به منظور شکل دادن به بدن مورد استفاده قرار می‌گیرند و کاربرد آن ها پوشیدن در زیر لباس‌های مجلسی است. کاربرد این بادی ها در خوش فرم تر کردن بدن و بهتر ایستادن لباس اصلی و لباس مجلسی شما می‌باشد. در واقع با پوشیدن یک لباس یک تکیه مناسب می‌توان بدون آنکه فرم لباس مجلسی یا لباس مهمانی شما خراب شود، ظاهر و جلوه‌ی بهتری به ظاهر و لباس اصلی خود بدهید.

تمامی محصولات بادی عرضه شده در فروشگاه لباس زیر آنامکث دارای ضمانت و گارانتی هستند. و تمامی محصولات با بسته بندی استاندارد روانه بازار می شوند. از نقاط مثبت آن می توان به مواد اولیه خوب و پارچه های جذاب اشاره کرد.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.