خدمات برش لیزری در تبریز

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/07/08 13:57 · خواندن 5 دقیقه

چرا خدمات برش لیزری در تبریز  آراز لیزر را انتخاب کنید؟

خدمات برش لیزری در تبریز ما مورد توجه بسیاری از صنایع است و آنها به خدمات ما متکی هستند. برش فلزات به جزئیات و دقت بالایی در هنگام برش ورق فلز نیاز دارد. که این گزینه عملا با استفاده از برش لیزری فایبر (فیبر) امکان پذیر می باشد. مجموعه آراز لیزر از جمله خدمات برش لیزری در تبریز پیشرو در برش قطعات لوازم خانگی (قطعات هیتر، اجاق گاز، سرخ کن، تستر، هود، پکیج و …)، قطعات صنعتی، ماشین آلات، خودرو و پنل های درب برش لیزری و آسانسور با حجم های مختلف کم و حجم بالا در منطقه شمالغربی ایران می باشد. و با کارخانه ها خودرو سازی، ساخت لوازم خانگی، مهندسین ساختمان همکاری های بسیاری تا به کنون داشته و دارد.

این مجموعه با داشتن دو دستگاه برش لیزری به روز دنیا می‌تواند برش لیزری آهن، گالوانیزه و استیل را انجام دهد و به مشتری این اطمینان را می دهد که محصول نهایی برش داده شده دقیقا مطابق با مشخصات تعیین شده توسط مشتری می باشد. اغلب در مورد ضخامت مواد از ما سوال می شود. ما می توانیم با طیف وسیعی از ضخامت ها از فلزات با ضخامت ۰.۵ میلی متر گرفته تا برش مواد ضخیم مانند آهن تا ۲۰ میلی متری کار کنیم.

جنس ورق

حداقل ضخامت

حداکثر ضخامت

ضخامت برش آهن

۰.۲ میلی متر

۲۰ میلی متر 

ضخامت برش آلومینیوم

۰.۲ میلی متر

۹ میلی متر

ضخامت برش استیل

۰.۲ میلی متر

۱۲ میلی متر

 ضخامت برش گالوانیزه

۰.۲ میلی متر

۸ میلی متر

دستگاه برش لیزری چیست؟

دستگاه برش لیزری فلزات استفاده شده در خدمات برش لیزری در تبریز، دستگاه کنترل شده کامپیوتری می باشد که از پـرتو لیزر به منظور برش دقیق یا حکاکی جسم های مختلف استفاده میکند. لیزر در واقع تنها دارای نور متمرکز و بسیار تقویت شده می باشد. پرتو لیزر موجب می گردد که ماده ها به صورت محلی سوراخ، ذوب یا تبخیر گردند. مدل ماده ای که لیزر قادر به برش آن است به مدل لیزر و قدرت دستگــاه متکی است.
 
کلمه لیزر کوتاه شده عبارت تقویت نور به وسیله انتشار تحریک تابش می باشد. فناوری لیزر در دهه ۱۹۶۰ توسعه پیدا کرد. انواع مختلفی از برش لیزری وجود دارند. به عنوان نمونه لیزر های فیبر یا کریستالی که بیشتر به منظور استفاده های صنعتی به کار می روند. برش لیزری فایبر CO2 قادر به برش و حکاکی طیف گسترده ای از مواد غیر فلزی از قبیل چوب ، کاغذ ، اکریلیک، پارچه و چرم است.

انواع خدمات برش لیزری آراز لیزر در تبریز

ما به مشتریان خود در مورد طرح هایشان برای تولید قطعات صنعتی و پنل های برش لیزری بصورت دقیق مشاوره داده و روی آن کار می کنیم. دستگاه ها ما قادر است هر هفته تقریبا ۲۲ تن مواد را با حداکثر طول سه متر و عرض یک و نیم متر پردازش کند. خواه آهن، استیل باشد یا گالوانیزه باشد، ما راه حلی دقیق و مقرون به صرفه برای کاربردهای مختلف شما ارائه می دهیم. بنابراین به راحتی می توانید برای مشاوره و انواع خدمات برش لیزری فلزات با شماره ۰۹۱۴۳۰۲۱۹۶۳ آقای مهندس اشکی تماس بگیرید.

جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید: ۰۹۱۴۳۰۲۱۹۶۳

 

باید شما هم اطلاع داشته باشید که چگونه می‌ توانید از تخصص و خدمات برش لیزری فلزات با حجم بالا برای ایجاد محصول یا قطعات فلزی استفاده کنید. ویژگی منحصر به فرد برش لیزری فلزات این است که زمان صرف شده برای توسعه محصول را کاهش می دهد و امکان تغییرات سریع طراحی را بدون هزینه های گران قیمت فراهم می کند و اصل مهم تر اینکه با وجود افراد ماهر و متخصص ضایعات حاصل از ورق های فلزی برش خورده شما به حداقل ترین میزان ممکن خواهد رسید.

جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.