فوت اسپید

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/06/27 15:09 · خواندن 3 دقیقه

فوت اسپید چیست؟

یک بازی میزی 2 نفره و 1 نفره است و مخصوص خانه بازی ها و پارک های کودک که میتواند فرزندانتان را حسابی سرگرم کند و حتی بزرگسالان هم میتوانند بازی کنند. فوت اسپید در واقع بازی سرعت عمل پا است، در این بازی چراغ هایی دایره ای شکل به صورت تصادفی روشن و خاموش می شوند. و بازیکن باید خیلی سریع یکی از چراغ هایی که روشن میشود را با پا روی آن چراغ ضربه بزند و امتیاز مربوطه را دریافت کنند .و اگر چراغ ها را اشتباه بزنند امتیاز منفی به آن ها داده می شود و در واقع امتیاز کسر می شود. و در آخر هر بازیکنی که تعداد بیشتری چراغ های روشن را زده باشد برنده بازی خواهد بود.

این محصول باعث افزایش سرعت عمل و تمرکز و دقت در کودکان و بزرگسالان میشود و همچنین بازیکن ها می توانند سرعت عمل پای خود را به چالش بکشند. بازی فوت اسپید تقریبا مانند هند اسپید است با این تفاوت که استفاده کننده دکمه ها را باید با پا بزند و در ایران به دلیل مسائل فرهنگی در حوزه فوت اسپید در شهرهای کوچک تر با استقبال کمتری مواجه است. به دلیل اینکه استفاده کننده از شکل ظاهری شبیه به رقص یا رقص های تکنو تبدیل می شود. به همین دلیل است که در شهرهای کوچک کمتر مورد استقبال قرار می گیرد.

تفاوت های این دستگاه با دستگاه های رایج

سیدا الکترونیک توانسته تفاوت های ویژه ای در این دستگاه ایجاد کند همچنین از این تفاوت ها می توان گفت فوت اسپید سیدا الکترونیک دارای منوی تنظیمات گویای فارسی می باشد و در پایان بازی هر بازیکنی که برنده بازی باشد را اعلام خواهد کرد.

صحفه ی این دستگاه  تماما تاچ می باشد و با حرارت پا عمل میکند و هیچ گونه کلیدی ندارد.

 

فوت اسپید

جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.