حمل خودرو تهران

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/06/20 08:08 · خواندن 5 دقیقه

تماس اضطراری با امداد

حمل خودرو تهران – حمل ماشین تهران – امداد خودرو تهران

حمل خودرو تهران با هدف کسب رضایت مشتریان و اجرای وظایف خود با ارائه خدماتی کامل با مشتریان نظیر خدمات خودروبر تهران ، امداد خودرو تهران خدمات تعمیرگاهی تهران ، خدمات سیار تهران خدمات در محل کار و یا درب منزل، خدمات تلفتی و مشاوره ای تهران ، خدمات کارت عضویت به فعالیت خود در تمام نقاط استان تهران و سرتاسر کشور می پردازند تا با تجهیزات کامل در شرایط مختلف و در نقاط مختلف آمده خدمت رسانی به خودروسوارن باشند.

معرفی حمل خودرو تهران

امداد خودرو ایران، دارای نمایندگی های استانی و مراکز پیام شبانه روزی در سراسر کشور میباشد که با داشتن مجهزترین دستگاه خودروی امدادی سبک و سنگین با ارائه خدمات در تمام مناطق استان تهران در صورت 24 ساعت شبانه روز تحت پوشش خود قرار داده است.

شماره تماس های حمل خودرو تهران

حمل خودرو تهران - ماشین بر تهران - امداد خودرو تهران

 

امداد خودرو ایران با سال ها تجربه در زمینه حمل خودرو در تهران و با مجهز ترین خدمات امدادی و کادری مجرب و حرفه ای آماده خدمات رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

امدادخودرو در دنیای امروز به امری ضروری در زندگی روزمره تبدیل شده که وظیفه راحتی و آسایش مردم را برعهده دارد. براین اساس در کشور ما نیز نیاز به این امر باعث بوجود آمدن شرکتهای متعدد امداد خودرو شده و شرکت امداد خودروکشوری نیز برآن شده تا وظیفه خود را در قبال امداد به خودروهای در جاده و خیابان مانده با نهایت وسواس برای راحتی و آسایش مردم انجام دهد.

این امر بوسیله امداد گران مجهز این امداد خودرو میسر شده تا در صورت لزوم با تعمیر و یا تعویض قطعات خودروها و یا در صورتی که نیاز به حمل خودرو باشد با تجهیزات و خودروبرهای بروز شرکت امداد خودرو کشوری انجام شود تا رضایت مشتریان را به نحو احسنت بدست بیاورد.

حمل خودرو تهران

خودرو بر تهران

خودروبر تهران

ماشین بر تهران

یدک کش تهران

خودروبر تهران

مزایای خودرو بر کشوری

  • مشاوره رایگان برای اعزام به تعمیرگاه
  • تعمیرات خودرو توسط حمل خودرو تهران در تمامی شبانه روز
  • مشاوره رایگان برای انتخاب قطعه
  • تعمیر در پیش چشمان متقاضی
  • صرفه جویی در وقت
  • سرعت در تعمیر
  • مشتری مداری

برای جا به جا کردن خودروهای خراب شده و تصادفی و خودروهای صفر و نیز شاسی بلند به صورت درون شهری و یا برون شهری با نازلترین قیمت و جا به جایی سریع و مطمعن خودروهای شما عزیزان با خودروبر تهران در خدمتتان هستیم.

جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.