تصفیه آب

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/06/14 10:40 · خواندن 6 دقیقه

در دستـگاه تصفیه آب در تبریز  خانگی چه اتفاقی خواهد افتاد؟

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید در یک دستگاه تصفیه آب در تبریز چه اتفاقی می افتاد که در نهایت تمام آلودگی های آب از قبیل، نیترات، نیتریت، سرب، مواد مضر محلول در آب، انگل، باکتری، قارچ و میکروب ها را ازبین می رود؟

این نوع دستگاه ها علاوه بر پاکسازی آب، اسیدیته آن را نیز خنثی خواهند کرد و سیستم ضد باکتری که در آن ها وجود دارد باعث میکروب زدایی آب خواهد شد و در نهایت شما آبی کاملا تمیز و پاکیزه خواهید داشت. این دستگاه با دارا بودن فیلترهای قوی در این زمینه می تواند آب را از تمامی آلاینده های قوی پاک نماید. دقت داشته باشید که در صورت وجود هر یک از موارد بالا در آب، رنگ و طعم آب تغییر خواهد کرد و در صورتی که وجود نداشته باشند شما یک نوشیدنی بی رنگ و بدون طعم راه خواهید داشت. لامپی که UV است.

و در ایندستگاه ها تعبیه شده است از محصولات کمپانی های خارجیست و به شما امکان ضدعفونی کردن و همچنین استرالیا کردن آب آشامیدنی را خواهد داد. دقت داشته باشید که با وجود خصوصیاتی که گفته شد، بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی، تایوانی است. فیلترهایی که در این نوع دستگاه تصفیه آب در تبریز وجود دارد.

البته اگر دستگاه شما اصل باشد، از نوعی کربن گیاهی تشکیل شده است. که در اصطلاح به آن پودر کربن پوست نارگیل گفته می شود. این نوع فیلتر علاوه بر اینکه آب را از تمامی موارد مضر پاکسازی می کند، عمر طولانی و همچنین کیفیت بسیار زیادی نیز دارد که باعث میشود به یک انتخاب مناسب در این زمینه تبدیل شود.

فروش بهترین دستگـاه تصفیه آب خانگی در تبریز

دقت داشته باشید که خرید دسنگاه تصفیه آب خانگی در تبریز مانند گذشته نیست که چندین شرکت به صورت عمده این کار را برعهده داشته باشند. اگر شما هم میخواهیدیک دستگاه تصفیه آب خانگی را خریداری کنید به دنبال نمایندگی هایی باشید که جنس اصل به شما ارائه می دهند. و در این زمینه به صورت معتبر فعالین می کنند. شرکت هایی که معمولا در زمینه فروش و خرید دستگاه تصفیه آب در تبریز فعالیت می کنند. علاوه بر اینکه قیمت مناسب را به مشتریان خود ارائه می دهند. خدمات پس از فروش را نیز به آن ها عرضه خواهند کرد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گارانتی معتبر ۳ ساله
  • نصب و ارسال کاملا رایگان
  • یکسال فیلتریدکی رایگان
  • ده سال خدمات پس از فروش
  • تعویض دستگاه در صورت عدم رضایت مصرف کننده

دستگاه تصفیه آب در تبریز

آلاینده های آب چه موادی هستند؟

به طور کل میتوان گفت که آلاینده هایی که در آب وجود دارند حاصل صنعتی شدن و همچنین توسعه  و گسترش مواد مضر است. دقت داشته داشته باشید که با توجه به صنعتی شدن جوامع، آلاینده هایی نظیر مواد سمی، فلزات سنگین و حتی اسیدیته های آزاد به آب بسیار بیشتر از گذشته است. همچنین ورود موادی مانند مواد رادیواکتیو، میکروارگانیسم ها و چربی ها و روغن ها نیز باعث آلودگی آب شرب می شوند که سلامت انسان را تا حد بسیار زیادی تهدید می کند.

امروزه اما نمیتوان استفاده از این نوع مواد را نادیده گرفت. روزانه بسیاری از ما، حجم بسیاری از این مواد را وارد چرخه آب و فاضلاب می کنیم. و پس از این چرخه هم به صورت مداوم وارد آب های زیرزمینی خواهند شد. مولکول های کربن دار حلقوی که در این مواد آلاینده وجود دارد. به آسانی تغییر شکل نخواهند داد و با وارد شدن به آب های زیرزمینی باعث ایجاد انواع آلودگی های شیمیایی می شوند. تنها یک چهارم از این پاک کننده ها تجزیه خواهند شد و مابقی آن ها در آب باقی خواهند ماند و آن را آلوده خواهند کرد. به همین دلیل هم نیاز به تصفیه آب خانگی هرروز بیشتر از دیروز حس می شود.

در تصفیه خانه های شهری چه اتفاقی می افتد؟

دقت داشته باشید که در تصفیه خانه های شهری، برای تصفیه کردن آب شرب و همچنین از بین بردن آلودگی هایی که در آن وجود دارد به آن کلر اضافه می کنند. کلر قابل دسترس ترین و در عین حال ارزان ترین آنتی اکسیدان است. که میکروب ها و ویروس ها را از بین خواهد برد اما دقت داشته باشید که در این روش برخی از آلاینده های دیگر به طور کامل از بین نمی روند و همین هم ممکن است باعث بروز مشکل شود.

در تصفیه خانه هایی از کلر به عنوان گندزدا استفاده می شود. این مواد در نتیجه ترکیب خود با مواد دیگری مانند ترکیبات آلی، تولید هالومتان یا هالوفرم خواهند کرد. این مواد که بدون شک نام آنها را نشنیده اید ترکیباتی سرطان زا هستند که برای سلامتی انسان بسیار مضر اند. در تصفیه خانه شهری اما پس از اینکه این کلر وارد آب می شود.

مرحله بعد وارد لوله کشی های خانگی خواهد شد. اینجاست که شما بدون استفاده از تصفیه آب خانگی میتوانند اثرات مخربی را برای سلامتی انسان داشته باشند. به هر حال هم میتوان گفت که تصفیه های اولیه در این زمینه برای مقابله با آلودگی های شیمیایی کافی نخواهند بود. و همچنان هم فلزات مضر و همچنین نمک های زیان بخش نیز وجود خواهند داشت. که از طریق آب آشامیدنی وارد بدن انسان می شوند. و در نتیجه مشکلات بسیاری را برای شما فراهم خواهند کرد.

 

برای مطالعه ی کامل مقاله دستگاه تصفیه آب کلیک کنید.