دستبند ایندیا (india)

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1401/12/25 11:51 · خواندن 4 دقیقه

دستبند ایندیا

دستبند دو ردیفه ایندیا ساخته شده از سنگ های عقیق سلیمانی سیاه و سان استون کوارتز تراش استار که هر کدام از آنها رنگ جذاب خاص خود را دارند. در این دستبند نخ بافت چرمی از جنس بسیار مرغوب از لابه‌لای تمام سنگ ها به صورت دوبل گذر کرده و بافت بسیار محکم و بادوامی دارد.  قفل این دستبند به صورت کشویی قابل تنظیمم میباشد و در دو سایز زنونه و مردونه قابل سفارش میباشد.

خواص عقیق سلیمانی در سنگ درمانی

عقیق سلیمانی یا Layer Agate ارتباط مستقیمی با چاکرای هفتم (جمجمه سر، تاج سر) دارد. این موضوع موجب می شود این سنگ در افزایش درک و شهود درونی و معنوی و همچنین ترک وسواس‌ های فکری و رفتاری غلط کمک شایانی به افرد داشته باشد. همچنین از قدیم عقیق سلیمانی را جهت درمان شکستگی استخوان، دفع سموم از بدن، بهبود کارایی چشم‌ ها، معده و رحم و تقویت رگ‌ های خون و همچنین کمک به جذب اکسیژن بدن استفاده می نمودند.

کسانی که در تلاش جهت ترک سیگار و اعتیاد هستند می‌ توانند از قابلیت های همراه داشتن این سنگ استفاده نمایند. عقیق سلیمانی انرژی عالی و تفکر مثبت در فرد به وجود می آورد و موجب ایجاد تحول در آنان می شود. این نکته را بایستی توجه داشت که این سنگ به عنوان نماد موفقیت شناخته می شود. و یکی از بهترین سنگ‌ ها جهت دفع چشم زخم، رفع بلایا و گزند دشمنان هست.

خواص فیزیکی سنگ کوارتز

کوارتز یک ماده معدنی متشکل از سیلیکون و اکسیژن با ترکیب شیمیایی SiO 2 می باشد. این ماده معدنی بیشترین ماده معدنی در پوسته زمین می باشد و در مقابل هوازدگی شیمیایی و فیزیکی مقاوم می باشد. زمانی که سنگ ها دور می شوند، مواد باقیمانده اغلب حاوی کوارتز بوده و به همین علت است که شن و ماسه در بیشتر سواحل جهان کوارتز است.

  1. طبقه بندی شیمیایی: سیلیکات
  2. رنگ: کوارتز تقریباً در هر رنگی وجود دارد. رنگ های متداول عبارت هستند از: شفاف، سفید، خاکستری، بنفش، زرد، قهوه ای، سیاه، صورتی، سبز، قرمز.
  3. ترکیب شیمیایی: SiO 2
  4. سیستم کریستال: سه ضلعی
  5. سختی: ۷
  6. خواص تشخیصی: شکستگی مخروطی، درخشندگی شیشه ای، سختی.

نحوه شارژ و نگهداری عقیق سلیمانی

نحوه شارژ و نگهداری عقیق سلیمانی به این صورت می باشد که آن را هفته ای یکبار در آب جاری (در صورت دسترسی به آب چشمه و قنات خیلی عالی است) شستشو دهید و برای چند دقیقه در زیر نور خورشید قرار دهید. با این روش این سنگ انرژی خود را مجددا باز می‌ یابد. همچنین جهت شارژ مجدد و پاکسازی عقیق سلیمانی می‌ توان از نمک طبیعی هم به کار برد به این صورت که کف یک ظرف کوچک مانند نعلبکی مقداری نمک ریخته (نمک دریا یا نمک هالیت برای این مورد بهتر است) و سپس برای چند دقیقه زیر نور خورشید قرار دهید. همیشه دقت نمایید که نور شدید خورشید میتواند به جواهرات شما آسیب وارد نماید.

نگهداری سنگ کوارتز، دستبند ایندیا

از مزایای نگهداری سنگ کوارتز  مراقبت آسان سنگ کوارتز می باشد. در نتیجه با کمی مراقبت از سطوح سنگ کوارتر پس از سال ها مانند روز اول به نظر می رسد و در بیشتر موارد استفاده از یک پارچه مرطوب جهت تمیز کردن آن کافی است.
سنگ کوارتز مقاومت زیادی در مقابل خراش، لکه و گرما دارد. از وارد آوردن فشار بیش از حد به سنگ کوارتز خودداری نمایید.  لکه های  خانگی مانند قهوه، آبلیمو، روغن زیتون، سرکه، لوازم آرایش و دیگر مواد مشکلی برای سنگ کوارتز بوجود نمیاورد . تنها از مواد شیمیایی خیلی قوی اجتناب نمایید. در ضمن اگر یک چوب کبریت روشن روی سطح کانترتاپ سنگ کوارتز  افتاد نگران نشوید چون به سطح آسیبی نمی رساند. ولی در زمان قرار دادن وسایل داغ بر روی کانترتاپ سنگ کوارتز جهت جلوگیری از شوک حرارتی از سه پایه استفاده نمایید.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید