توت خشک اعلا

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1401/12/25 09:50 · خواندن 2 دقیقه

خرید توت خشک اعلا

توت میوه ای است کوچک، آبدار، گرد و شیرین. توت ها را بر اساس رنگی که دارند به دو گروه سیاه و سفید تقسیم می‌کنند این میوه از گیاهان دارویی نیز محسوب می‌شود توت میوه ای است مفید و پر کالری و دارای طبعی گرم و تر است. کرم ابریشم از برگ های درخت این میوه تغذیه می‌کند.

تاریخچه جالب توت سفید

کلمه توت برگرفته از زبان سانسکریت Tuta می باشد و از زمانهای بسیار قدیم در طب سنتی از میوه و بخش های مختلف آن به کار برده می شد.رنگ گلی میوه توت (واریته دیگر توت سفید) در داستانهای افسانه ای دیرینه یونان و روم تشبیه به مرگ اندوهناک معشوق تیسب و پیراموس شده است و یکی از فصل های رمان «ویلا کاترز» به نام درخت توت سفید که مربوط به سال 1913 میلادی می باشد در رابطه با مرگ هم این دو نفر هست.

خرید آجیل آنلاین                   

خواص توت خشک اعلا

  • اگر توت خشک را به طور مرتب استفاده کنید به دلیل فراوانی آهن و پروتیین می‌تواند خطر ابتلا به کم خونی را کاهش دهد.
  • ویتامین E، C، K1 در میوه توت وجود دارند که هریک می‌توانند برای سلامت پوست، سلامت استخوان و تامین ماده ی معدنی ویژه ای که وظیفه حمل اکسیژن در بدن را به عهده دارد مفید باشند. هم چنین می ‌توانند از بدن شما در مقابل خطر اسید اکتیو مراقبت کند.
  • افراد دیابتی نیز به جای استفاده از قند همراه با چای از توت خشک بهره می‌گیرند، میزان کلسیم موجود در این میوه چشم گیر است.
  • از جمله خواصی که توت می‌تواند به بدن برساند کاهش فشار خون و جلوگیری از بیماری های قلبی و عروقی است.
  • در طب چینی اعتقاد بر این است که مصرف مداوم توت خشک باعث عملکرد بهتر و تقویت سیستم کلیه ها می‌ شود.
  • قند زود هضم و زود جذب توت خشک باعث می‌شود که از پودر آن برای تهیه بسیاری از مواد شیرین استفاده کنند.

برای خرید آنلاین آجیل کلیک کنید.