خودروبر سیه رود

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/05/04 15:39 · خواندن 2 دقیقه

تماس با خودروبر

خودروبر سیه رود – امداد خودرو سیه رود – حمل خودرو سیه رود

خودروبر کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نمایندگی استان آذربایجان شرقی، با بیش از 11 سال سابقه در زمینه خودروبر در شهر سیه رود، فعالیت می نماید. از اهداف اصلی خودروبر سیه رود ارائه خدمات سریع و با کیفیت به شما هموطنان گرامی می باشد. خدمات خودروبر در سیه رود شامل امداد خودرو سیه رود، حمل خودرو سیه رود، یدک کش سیه رود، حمل ماشین سیه رود، کفی سیه رود، مکانیک سیار سیه رود و بنزین سیار در سیه رود می باشد. همکاران ما در خودروبر کانون جهانگردی در شهر سیه رود به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته و با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

حمل خودرو شما در شرایط ایمن یکی از ویژگی های شرکت خودروبر کانون جهانگردی می باشد. حمل ماشین شما به مکانیکی و نمایندگی ها در تمام مناطق شهر سیه رود به صورت شبانه روزی انجام می گیرد. در صورتی که شما هم نیاز به خودروبر دارید می توانید با شماره های شرکت خودروبر کانون جهانگردی تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن امدادگران ما خود را به شما برسانند.

معرفی خودروبر سیه رود

جابجايی انواع خودروهای ايرانی و خارجی، لوكس، تصادفی، كلاسيك و صفر در كليه نقاط سیه رود  و ارسال به سایر شهر های استان آذربایجان شرقی با خودروبر سیه رود در اسرع وقت با كادری مجرب بدون هیچ نوع آسیبی به خودروی شما امدادجویان گرامی، به صورت تضمينی در كليه ساعات شبانه روز انجام می شود. همچنین تعمیراتی نظیر انجام کمک باطری خودروها، تعویض تسمه خودرو های ایرانی، تعویض پمپ بنزین و تعویض شمع به طور سیار انجام می گردد.

خودروبر سیه رود متشکل از ماشین شش‌ تن کفی با کفی هیدرویک قابل‌ تحرک است تا ماشین صدمه دیده روی آن قرار بگیرد. گروه فوق تخصصی خودروبر سیه رود به دلیل خطرناک بودن این کار از مسیه رود ترین کارکنان خود برای انتقال ماشین استفاده کرده است. سیه رودراین پیشنهاد ما به شما این است که هنگام به وحود آمدن مشکلی، آن را به سرعت به ما اطلاع بدهید. شرکت خودرو بری ما برای خشنود بودن مراجعین محترم از کم ترین هزینه ها برای انتقال دادن ماشین استفاده می نماید.

انواع خودروبر سیه رود

انواع خودروبر سیه رود به 2 دسته تقسیم می شوند که به توضیح آن پرداخته ایم.

  1. خودروبر های تکی
  2. تریلی خودروبر چند ظرفیته