نوید سهند _ لجن کش

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/05/04 11:15 · خواندن 3 دقیقه

شماره تماس های نوید سهند پمپ

جهت درخواست مشاوره و اطلاع از قیمت پمپ لجن کش و خرید پمپ لجن کش در تبریز، سفارش پمپ لجن کش در تهران و خرید آنلاین لجن کش با قیمت مناسب با شماره تماس های صنایع پمپ سازی نوید سهند تماس حاصل فرمایید:

قیمت پمپ لجن کش: ۰۴۱۳۴۳۲۸۲۱۷ 

سفارش و خرید پمپ لجن کش: ۰۴۱۳۴۳۲۸۲۱۵

مدل های مختلف پمپ لجن کش

برای طبقه بندی انواع لجن کش به معیارهای مختلفی وجود دارند که بر حسب هر کدام از فاکتورها پمپ لجنکش دسته بندی می شود. لجن کش‌ها در دو دسته کلی لجن کش شناور و لجن کش عمودی طبقه بندی می گردند.

لجن کش شناور (لجن کش مستغرق)

لجن کش شناور یا همان مستغرق، از استاندارد IP68 برخوردار است که منجر به ضد آب بودن این نوع پمپ می‌شود. بنابراین پمپ لجن کش می‌تواند بدون هیچ مشکلی درون آب به صورت شناور قرار گیرد. الکتروموتور به‌کار‌‌رفته در ساختار لجن کش شناور، کاملا آب بندی شده است به همین دلیل عبور سیال از اطراف الکتروموتور هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند. خنک شدن الکتروموتور موجود در ساختار لجن کش منجر به خنک شدن آن و افزایش عمر و بازدهی الکتروموتور می‌شود.

لجن کش عمودی (ورتیکال)

در این نوع لجن کش ها، الکتروموتور در ارتفاع مورد نظر و در خارج سیال قرار دارد و پمپ آب در داخل سیال غوطه ور می باشد. این دو از طریق کوپلینگ به هم وصل می باشند. در نتیجه به راحتی می توان الکتروموتور را در صورت نیاز از آن جدا نمود.


پمپ کف کش چیست؟

پمپ کف کش جزء موتور مستغرق سانتریفیوژ می باشند و در دو نوع سه فاز و تک فاز ارائه می شوند.نوع تک فاز برای استفاده در مصارف خانگی و با قطرهای دهانه خروجی 1 و 2 و 3 و ¼ 1 اینچ تولید شده و نوع سه فاز آن برای مصارف صنعتی یا کشاورزی با سایز دهانه خروجی 2، 3، 4 و 6 اینچ طراحی شده اند. محدوه توان این نوع پمپ ها می تواند از 1 تا 15 اسب بخار باشد. بسته به نیاز مشتری با جنس بدنه متفاوت عرضه می گردند که کف کش استیل،  چدن و آلومینیومی از آن جمله هستند. برای مثال عمده ترین کاربرد این محصولات پمپ کفکش چاه آب می باشد.

پمپ های کف کش باید در داخل آب استارت گردند و اگر خشک کار کنند موتور آنها می سوزد. این پمپ ها اصولا برای استخراج آب از چاه های کم عمق مورد استفاده قرار می گیرد و برای چاه های عمیق با قطر دهانه کوچک باید از پمپ شناور استفاده نمود. برخی از کفکش ها در صورت نبود برق امکان اتصال به باتری را دارند.

صنایع پمپ سازی نوید سهند تولیدکننده انواع پمپ های لجن کش، کـف کش، سانتریفیوژ نوع SPD، سانتریفیوژ آماده خدمات رسانی به مشتریان عزیز می باشد.

برای مطالعه ی کامل مقاله کلیک کنید.