لوستر سقفی مرکز لوستر

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/04/25 13:52 · خواندن 3 دقیقه

درباره تاثیر بسیار زیاد لوستر بر دکوراسیون منزل

لوستر و البته چراغ‌ های آن همیشه نمادی از ظرافت و سلیقه افراد می باشد. بنابراین لوستر ها برای افزایش زیبایی، در ورودی هتل‌ ها و ساختمان‌ های بزرگ تجاری یا مسکونی حتما استفاده می گردند. سالن‌ های رقص و جلسه و حتی اکثر مراکز خرید هم از لوستر به منظور نورپردازی و جذابیت بیشتر استفاده می‌ نمایند. این کار را بسیاری از صاحبان منازل هم برای شیک تر دیده شدن خانه خود انجام می دهند. پس می توان بیان کرد که تاثیر لوستر بر محیط برای همه روشن است. بنابراین این مقاله را به این موضوع مهم “تاثیر لوستر بر دکوراسیون” اختصاص دادیم. امیدوارم که با مرکز لوستر تا انتهای این مقاله همراه باشید.

لوستر سقفی مرکز لوستر

همانطور که شاهد هستیم تمایل افراد در دکوراسیون به سمت فضا های مینیمالیستی سوق می یابد. بنابراین بکار گیری لوستر ها در زندگی و ساخت و ساز های مدرن برای بسیاری نماد شلوغی می باشد و زرق و برق آن‌ ها برای بسیاری از اشخاص نه تنها جذاب نیست بلکه آزاردهنده هم هست. با این حال نباید از یاد ببریم که لوستر ها همچنان زیبا ترین و با شکوه‌ ترین ابزار نورپردازی در خانه های مسکونی، تالار ها و حتی فروشگاه‌ های بزرگ نیز می باشند.

تاثير لوستر ها در زیبایی دکوراسیون ساختمان

لوستر ها تنها برای فضا های نشیمن و سالن‌ های کنفرانس ساخته نمی شوند، بلکه آن‌ ها را برای محیط هایی مثل در ورودی‌ های فضاهای گوناگون، آشپزخانه، اتاق خواب، اتاق کودک، اتاق غذاخوری، اتاق مهمان و حتی حمام و سرویس بهداشتی نیز طراحی می شوند.

تاثیر لوستر بر دکوراسیون..

لوستر از یک طرف یک نوع از لامپ‌ های تزیینی و از جهتی نیز جایگزین انواع لامپ‌های تزیینی می باشد.

در ساخت اکثر لوستر ها کریستال استفاده می‌ شود، به دلیل اینکه کریستال‌ های لوستر حاوی اکسید سرب می باشد، به آن وزن و شکست بیشتری نسبت به شیشه معمولی می‌ دهد و آن را درخشان‌ تر، منشوری و براق تر  نشان می دهد. نیازی به ترسیدن از سرب موجود در لوستر نیست. زیرا اکسید سرب برای انسان کاملا بی‌خطر می باشد.

برای مطالعه ی کامل مقاله کلیک کنید.